Fotogalerie voor Kayangan Villa Ubud





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor One Bedroom Villa with Garden View laden

One Bedroom Villa with Garden View
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor One Bedroom Pool Side Villa with Rice Field View laden

One Bedroom Pool Side Villa with Rice Field View
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor One Bedroom Villa with Private Pool laden

One Bedroom Villa with Private Pool
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Privézwembad
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
One Bedroom Villa with Garden View
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
One Bedroom Villa with Private Pool
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kenderan, Tegallalang, Tegallalang, Bali, 80561
Over deze accommodatie
Kayangan Villa Ubud
Vergelijkbare accommodaties

Hoshi Jungle Resort
Hoshi Jungle Resort
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 5 beoordelingen
De prijs is € 90
inclusief belastingen en toeslagen
1 nov - 2 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. IDR 100000 voor volwassenen en ca. IDR 100000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 600000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: IDR 600000 (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: IDR 750000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Huren op lange termijn is mogelijk.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kayangan Ubud Tegallalang
Kayangan Villa Ubud DHM Resort
Kayangan Villa Ubud Tegallalang
Kayangan Villa Ubud Bed & breakfast
Kayangan Villa Ubud Bed & breakfast Tegallalang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kayangan Villa Ubud
9,6
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
8,8
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Stefanie
Reisde met familie
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Stefanie
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Bao Tram Tran
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bao Tram Tran
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
SANDRINE
Reisde met een groep, Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




SANDRINE
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jimmy, Thornlie
Reisde met een groep
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jimmy
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ARLENE MARILYN
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ARLENE MARILYN
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jamel
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamel
4 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Chella
26 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Chella
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Julie
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rhian
Reisde met een groep, Reisde met partner
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rhian
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
laetitia
20 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
laetitia
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroko
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiroko
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Pawsay
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pawsay
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Aaron
Reisde met partner
16 mei 2025
Positief: Netheid
Aaron
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Philippe
Reisde met partner
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philippe
11 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Danielle
Reisde met partner
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danielle
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Abhishek
Reisde met partner
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abhishek
9 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wessel Louw Van
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wessel Louw Van
10 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Allen
Reisde met partner
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allen
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Albertinah
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albertinah
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nile and Keloha
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nile and Keloha
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rital
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rital
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Cari-Lee
Reisde met partner
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cari-Lee
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Fernanda Vieira
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernanda Vieira
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Diandra
Reisde met partner
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diandra
3 nachten verbleven in november 2024