Luchtfoto

Beoordelingen van JC Kevin Sathorn Bangkok Hotel

4 out of 5
JC Kevin Sathorn Bangkok Hotel
36 Narathiwat Ratchanakarin Rd, Yan Nawa, Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 465 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 337 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 127 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1001 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jacky

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ze hebben ons prima geholpen. Een keer ontbijt uitgeprobeerd maar beter om lekker buiten de deur te eten. Lekker bedden. Badkamer prima. Leuk dakterras met prachtig uitzicht op 38 ste etage Op 2 ligt zwembad. Overal perfect hotel voor het geld
5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hans op 20 mrt 2023
Dear Jacky,We valued the feedback you provided following your stay with us. We appreciate your support and apologize if any aspect of your stay did not meet your expectations. We appreciate your support and hope to have the opportunity to see you again. Warmest regards,

8/10 – Goed

hans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We had a 2 bedroom suite for a good price but the hotel is getting a little bit out dated. If the rates would be higher we would not be satisfied, for now it was ok. Public Transport is a 10-15 minutes walk what can be exhausting in Bangkok.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hans op 9 feb 2023
Dear hans,Thank you very much for taking the time to share your experiences following your recent stay with us. Your feedback will be used in our evaluation process to decide what needs to be done on our future renovation project. We apologize for any inconvenience this has caused you. Thank you once again for your time, and we look forward to having the opportunity to welcome you back in the not too distant future. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Khaoula

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice personel and clean room
Reactie van Tuck op 11 jan 2023
Dear Khaoula,Thank you very much for sharing your stay experience with us. We are happy to know that yourhave several delightful moments during your stay.We look forward to welcoming you again soon.Yours sincerely,

8/10 – Goed

Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stay at this hotel every time we visit Bangkok. The 2-bedroom appartments are very comfortable and spacious and although the hotel clearly needs maintenance and updating, it still feels modern and like home. The location is in a quiet business area with BTS train nearby. The hotel was under renovation (guess starting up again after Covid), so only half the lobby was in use and it was a bit messy checking in. The one let-down this time was the breakfast. Our kids used to love the breakfast spread and -quality here...but not this time. The choises was literally half of what it used to be and the quality was not OK: Coffee tasted off, Pancakes and waffles were dry (even when ordered new). This may be because of the low occupancy due to Corona ... but next time I would not pay for breakfast again, unless it improves to former standards All in all still a very good deal for a hotel in Bangkok.
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel Management op 20 jan 2023
Dear Jan, Thank you for your valued feedback. Your feedback will surely help us improve, and we apologize for any shortfalls during your stay. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontvangst was uitstekend, kamer SNEL vrij gemaakt voor ons, ondanks we gezegd hadden dat we na de douche in de fitness ruimte met plezier aan de zwemdok zouden rusten. Daardoor misschien toch enkele nalatigheden, haar in de badkamer, pluchen en haar op de carpet in de living... Voor de rest niets dan positieve commentaar.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Natpaphat Koonsombat Ms./Assistant Front Office Ma op 8 feb 2020
Dear Valued guests, Thank you for your kind taking the time to provide us the feedback following your recent stay at Anantara Sathorn Bangkok. The comments from our guests are of critical importance to us in assessing our performance. Your observations have provided us with an invaluable opportunity to ensure that your future expectations are met. Thank you once again for your valuable feedback and we do hope to be able to welcome you back to Anantara Sathorn Bangkok Hotel in the near future. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt lekker uitgebreid. Personeel heel vriendelijk.
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager op 30 dec 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your support and rating to our Hotel. We are delighted to know of your positive experience and team members has mentioned. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Willy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voortreffelijk hotel.
Buiten het echte centrum gelegen maar op 5' wandelen van BTS Skytrain zodat alle attracties vlot te bereiken zijn. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, voor elk wat wils met mogelijkheid om buiten te ontbijten,wel heel druk. Mooie skybar met uitzicht over Bangkok, vooral s'avonds als de zon ondergaat. Enig minmpunt soms lang wachten aan de liften.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager op 18 dec 2019
Dear Valued guest, We are appreciated to learned that you had a wonderful stay here with us and thank you for taking the time to give us a full rating. Once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

dominique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon geweldig.
Dit hotel heeft alles. Vriendelijk personeel,lekker ontbijt,leuk zwembad,mooie grote kamers en last but not least een skybar. Gewoon top
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager op 29 aug 2019
Dear Valued guest, We are delighted to know you had a pleasant stay and thank you for taking the time to give us a rating. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige suite met een mooi uitzicht over Bankok. Ook het ontbijt was top verzorgd.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager op 19 aug 2019
Dear Valued guest, We are delighted to know you had a pleasant stay and thank you for taking the time to give us a rating. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superservice met aardig meedenkende personeel en alle voorzieningen aanwezig in het hotel
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Tuk op 17 aug 2019
Dear Valued guest, Thank you for your kind taking the time to provide us the feedback of your recent stay with us. We are delighted to read that our service and facilities met with your expectations. It was a pleasure to have you as our guest. We hope that you will remain confident in us for your future stays. We look forward to welcoming you back to Anantara Sathorn Bangkok soon. Kind regards, Pornthippa Boonchaliew Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager op 30 apr 2019
Dear Valued guest appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Graciously yours, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, ruime kamers vriendelijk personeel en goed eten
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager op 25 apr 2019
Dear Valued guest, We are delighted to know you had a pleasant stay and thank you for taking the time to give us a rating. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goede bedden.... enkel zwembad ganse dag geen zon.... geur buiten aan de lobby niet goed en binnen in de lobby hangt deze nog een beetje.... maar al bij al een goed mooi hotel!
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager op 9 apr 2019
Dear Valued guest, We do apology that, you did not have all good experience from your last visited here with us. Your value comment is important to improve our Hospitality service in the future. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No AC in the lobby but great stay!
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Veridiana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Súper hermoso, muy amables, el Hotel muy equipado además tiene sky view que vas a amar, bar, restaurante, piscina honestamente vale la pena
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mohd Shariful

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Staff are very respectful. Zoom, the rooftop bar, with the city view is a game changer. If I ever come to Bangkok again, I know where I am staying.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 29 apr 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had a seamless and stress-free experience with us. Your kind words serve as a great testament to the hard work and dedication we invest in each job.Sincerely,

4/10 – Matig

Amit

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a 2 star property. If you can afford to pay $20 more per night, please go elsewhere. Carpets are terrible- stained. Rooms smell musty. Sleeping bed and linen stinks. Bathroom has water leaks. And it stinks. The room keys don’t necessarily work. It’s just an old run down place and is an avoid if you could. Terrible experience.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 29 apr 2024
Dear Guest,Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry you had a bad experience. We’ll strive to do better.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

HISANO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフさんの対応が素晴らしい 特にドアマンのTUさん 
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 29 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Shericka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really loved the size of the rooms!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Ji Hun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were super nice and welcoming. Breakfast buffet was worth the extra cost. Food is pretty much the same every day except a few rotating dishes. Location-wise, no major complaints. All attractions were easily accessible via rideshare apps. Enjoyed the pool, especially around 3pm when the building blocks the sun and you get to swim in a perfected shaded pool and avoid terrible sunburn. Stayed in the 2 bedroom suite. The living room, bathrom, and the dining area are renovated and exceeded our expectations. Rooms can appear a little outdated but no major complaints. Bed was clean. Housekeeping was 5/5. Will definitely stay at this hotel again next time!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I would like to say the roof top bar was unique but it was like a secret men’s club! The staircase was behind a curtain and unless you make a point of saying you want to go up to the roof they sit you outside on a tiny balcony with a few tables! Terrible customer service!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Armie

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at the JC Kevin was a great value! There are not many shops close by but very walkable to many things and in a nice, clean, quiet part of town. Most of the famous attractions are on average 15-30min taxi/rideshare. We had a 2 bedroom suite that was very clean and tidy, a little dated and rusty in the bathroom but for the price it was something easy to overlook! The staff was very friendly and accommodating to our party and super knowledgeable! The zoom bar on the rooftop was also nice and great staff there too. The pool and gym facilities are very well manitained with gorgeous city views, and I will dream about the watermelon blended drinks by the pool for years to come! Overall great stay and would recommend!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

RAJI REDDY

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

8/10 – Goed

MASATO

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanks
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

DANIEL

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing place.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 1 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

8/10 – Goed

Nandasiri

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
a good quite place, but isolated area
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 1 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Nitesh

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Celia

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

carolina

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

4/10 – Matig

Fotini

7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

kim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
외부실외기 소리가 무지커요
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 1 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Ravi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was great. Location and staff were great. Even got a complementary birthday cake for my daughter without asking (or informing them it was her birthday). Staff were alway on hand to help with any questions. Definitely would recommend.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 26 mrt 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had a seamless and stress-free experience with us. Your kind words serve as a great testament to the hard work and dedication we invest in each job.Sincerely,

8/10 – Goed

Aldo

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 26 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Phachara

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 26 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Irene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr luxuriös. Personal zuvorkommend. Sauberkeit optimal und der Preis für die Leistung gigantisch gut. Ein perfektes Skyline Hotel, wenn man nichts 60€ für 2 Getränke ausgeben möchte
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 26 mrt 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had a seamless and stress-free experience with us. Your kind words serve as a great testament to the hard work and dedication we invest in each job.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

?????

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
気持ちのいいスタッフがいる。
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 19 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Scott

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was spacious, clean, good location and very friendly and helpful staff.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 19 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Satawan

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We love our 2 room suites. It’s so big our family of 4 were very comfortable for thr whole stay.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 19 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

6/10 – Redelijk

SHIGEKO

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
少し設備が古いです
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 19 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Wesley

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 1 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Read

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property and staff!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 19 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Tippy

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Good location but not clean enough for the price.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 5 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Emi

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
フロントの方やベルボーイさん達の笑顔と親切な接客に癒されました。立地は行きたい場所にもよるかもですが、繁華街からも空港からも遠かったです。空港からはタクシーで¥4,000程。パッポン通りまで¥2,000弱。チャトチャックウィークエンドマーケットまで¥2,000弱。MBKセンターまで¥1,500位。 徒歩圏内にコンビニも無かったので、買いだめ必須です。ただ一階にセブンイレブンの自販機が設置されているので、ちょっとしたスナックや飲み物は24時間買えます。 最初に案内された部屋はエアコンが壊れていて効かず、業者来て2時間作業したあげく結局ダメで部屋チェンジしてもらいました。部屋の掃除もかなり適当でした。私はそんなに気になりませんが、気にする方にはちょっと清潔度からいくと辛いかも。一旦滞在して慣れた感あるので私はもしかしたらまた泊まるかもですが、毎日綺麗な部屋じゃなきゃダメな人は無理だと思われます。ルーフトップBARは食事のメニュー豊富で沢山頼みむしたが全部美味しかったです。夜景も最高でした。自分的には全て加味して総合5段階評価3.6位です。
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 19 mrt 2024
Dear Guest,Thak you for your rating.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Aaron

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 26 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Edward

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and staff was very friendly and helpful
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 27 feb 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Raymond

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay here was truly exceptional. The room was modern and spacious. The staff were attentive and friendly. Through with all the information that they provided for us, plus giving us some great recommendations. This is a place I would love to come visit again. Thank you for having us.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 27 feb 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had a seamless and stress-free experience with us. Your kind words serve as a great testament to the hard work and dedication we invest in each job.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Christine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our stay at this hotel. Breakfast buffet was great and theres 3 options for dining when we were too tired after all day of exploring the city
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 27 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave us a rating! We’re thrilled that you had a positive experience with us.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Stefanie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Das Hotel ist sehr in die Jahre gekommen und benötigt Renovierung. Im Badezimmer lagen überall Glassplitter auf dem Boden. Alles sehr abgenutzt. Auf den Fotos ist alles neu und schick aber unsere Suite leider nicht. Der Pool Bereich ist sehr toll aber das Personal im Restaurant leider nicht. Ich habe erst 20 Minuten nach dem Essen mein Getränk bekommen trotz mehrmaligem Nachfragen. Die Dachterrasse ist schön aber teuer. Man kommt von dort leider schlecht weg. Nur mit Taxi und laufen bei den Temperaturen ist mit Kleinkind nicht möglich.
Reactie van Hotel Management op 23 feb 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us do better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

TOSHIHIRO

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Although we were not good at speaking, the kindness of the hotel staff made our experience very fulfilling. I was more than satisfied with the sauna, spa, and gym. This is a hotel I would like to stay at again when I come to Bangkok.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 22 feb 2024
Dear Guest,your review means a lot to us. We always strive to give our best to help our clients and we are glad that we exceeded your expectations. Sincerely,

6/10 – Redelijk

John

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 26 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,