Dagelijks ontbijtbuffet (THB 624 per persoon)

Beoordelingen van Rama Gardens Hotel Bangkok

5 out of 5
Rama Gardens Hotel Bangkok
9/9 Vibhavadi Rangsit Road, Laksi, Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 71 van 207 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 90 van 207 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 207 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 207 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 207 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GEWELDIG!!! 👌
Een geweldig hotel. We kregen een upgrade en daardoor een nog mooiere kamer. Ontbijt is geweldig en de service ook. Alleen maar heel veel goeds!!!! 😃
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Gerard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Goed hotel voor business en ook waarschijnlijk voor touristisch bezoek, al is het daarvoor wat ver van het centrum gelegen, gezien het drukke verkeer en de openbaar vervoersmogelijkheden.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Etwienne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is een heel mooi hotel. Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam. Er zijn in het hotel een aantal restaurants waar je stuk voor stuk erg lekker kunt eten. Het zwembad is open van 07:00 tot 19:00 uur.
5 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wish there were more offsite functions near the hotel. Room service and maid service were outstanding
13 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Sittichai

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was outdated. So are hotel amenities such as swimming pool.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Piyarat

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Gulli

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Meget fint resort i Bangkok
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Gavin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The complete staff, everyone I encountered was extremely helpful, kind and professional. The pool area is a small piece of paradise.
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Ven

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Clean and beautiful place. Service is poor...I have requested early check in and it was 2:20 pm when I arrived, but the staff said my room was not ready yet. Very tired from travelling 24 hours from Canada on a fully loaded flight, this is like punching on your fa
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jeffery, Shingle Springs

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is close to Thailand’s domestic airport Don Meung

10/10 – Uitstekend

SIRIPORN

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It all works. Check-in straightforward. Parking very easy. Lifts work. Everything in the room works. Reasonable level of lighting. Air con fully adjustable and quiet. Hot water is hot. Only slight downsides - shower rather small and cramped; only two internet connections permitted per room - in the modern world we all have multiple devices 6 is really the minimum number needed per room.
2 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Daniele

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
I was disappointed because the facilities listed were NOT available. The Spa and Fitness were NOT available, and although I recognize covid has changed things this should be reflected in the description of the property because after a long journey I was looking forward to a spa session.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ห้องพักดี ไปพักช่วงโควิด บริการดี จะกลับไปพักอีกค่ะ
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ที่ัพักดี ราคาไม่แพง ติดถนนใหญ่ แต่ทางเข้าต้องดูดีๆ เพราะกำลังปรับปรุงทางเข้้าอยู๋ ต้องเลยไปเข้าตรงทางออกเดิม
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Wanida

1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

narumon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
สถานที่พักเงียบสงบสิ่งอำนวยความสะดวกครบ
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The beautiful garden around the hotel and hotel lobby and friendly staffs. What I don't like is the breakfast purchased with the room is not impressed and it has been organised separately from the other coffee shop in the lobby area. I feel it is second grade breaky. Also, a young female staff could not understand a simple English question from my husband that I had to translate for her. Over all is not bad..
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔でお風呂もシャワーとバスタブが分かれていてよかった。
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Isaac, Australia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are clean and very spacious. We got a free room upgrade the hotel hosting an event at that time
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Isaac, Australia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are very spacious. They offered a free room upgrade due to them hosting an event during our stay.
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깨끗하고 좋은 호텔
객실 깨끗하고 혼자 지내기에 매우 펀했다. 직원들도 친절하고, 수영장, 헬스장도 좋았다.
9 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Roger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the room was fine
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Ross

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Stayed previously & loved it, disappointing now!
I stayed previously and loved it but was disappointed with my most recent stay! Bed extremely comfortable and welcoming staff. Breakfast choices, although bared was odd, no bacon. Chef unable to fry an egg. Swimming pool on previous visits was fantastic. But this time was a cloudy green colour. Massive hotel but no one brave enough to chance a swim. Poor value for price I’m afraid to say.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

ERIKO

2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Oy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great and not expensive hotel not that far from Donmuang Airport.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Hyuk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
주변환경이 너무 별로..
숙소는 엄청크고 좋았으나, 위치가 너무 별로 교통도 너무 막힘
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
内装がとても素敵です。さらにパワーアップしたため素晴らしい
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is cozy, very neat and tidy. The hotel staffs are courteous. However, they should better organise their hotel shuttle bus service. It stated clearly that they have a fix schedule of picking up the hotel guest at CentralWorld Shopping Centre. I was waited for half an hour at the mall for their shuttle bus to the hotel, eventually no bus arrived. I made my own transport to the hotel. I asked the concierge staff how come there was no bus pick me up at the mall according to the schedule. They gave me a reply that I need to call them in advance. I said you have a schedule posted at the CentralWorld Shopping Centre and it doesn’t require advance booking for it, just turn up at the pick up point for the bus. If they do require advance booking for the shuttle bus, they should post this requirement on the schedule, or they should post this on their website to notify the hotel guests! I was so upset!
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Huge garden area. Room space is quite large. Bath area (wet zone) is too small.
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Wong

Negatief: Personeel en service
Get your act together
They messed up with my breakfast, I paid for it and they said that I didn't. So I ended not having breakfast, got a refund for the breakfast when I checked out.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

mioko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ベットがちょうど良いスプリングで、寝心地が最高でした。
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Miss Vatinee Kampan op 30 aug 2019
Thank you for your good comment. Bright & welcoming staff committed to making save that you feel welcome no matter how many miles you are away from home. If you decide to visit Bangkok again, it would be our utmost pleasure to welcome you back to our hotel and we will definitely receive you with open arms.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
직워눈들 친절도는 좋습니다.가족단위 숙박하기에 좋겠으나 건물이 좀 오래 되다보니 콘던서가 침대에서 좀 떨어져있고 불편합니다
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Toshio

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とてもよいホテルです。
受付の対応、とても良かった。エレベーターの担当者もうすこし笑顔が必要です。仏頂ズラでは折角の仕事が生かされない。宿泊客は必ずと言うか絶えず部屋とロビーを行き来する。エレベーターの案内人はとても重要な仕事、宿泊客が居心地が良いかを感じる重要な場面です。 それと、やはり、朝食の時の受付の女性、笑顔の人も居るが、仕方なしにしている人もいる。 やはり、仕事に誇りを持って欲しい。宿泊者が、さあこれから朝ごはんを食べようと楽しみにしているのに、残念です。 私は、このホテルがとても気に入りました。ロビーの広さ、居心地感、リラックス出来る椅子の配置と多さ、素晴らしいです。 がやはりスタッフの皆さんの笑顔が第一です。
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Miss. vatinee kampan op 23 aug 2019
Thank you for your good comment. Bright & welcoming staff committed to making save that you feel welcome no matter how many miles you are away from home. If you decide to visit Bangkok again, it would be our utmost pleasure to welcome you back to our hotel and we will definitely receive you with open arms.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Vatinee Kampan op 23 aug 2019
Thank you for your good comment. Bright & welcoming staff committed to making save that you feel welcome no matter how many miles you are away from home. If you decide to visit Bangkok again, it would be our utmost pleasure to welcome you back to our hotel and we will definitely receive you with open arms.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Vatinee Kampan op 23 aug 2019
Thank you for your good comment. Bright & welcoming staff committed to making save that you feel welcome no matter how many miles you are away from home. If you decide to visit Bangkok again, it would be our utmost pleasure to welcome you back to our hotel and we will definitely receive you with open arms.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Vatinee Kampan op 23 aug 2019
Thank you for your good comment. Bright & welcoming staff committed to making save that you feel welcome no matter how many miles you are away from home. If you decide to visit Bangkok again, it would be our utmost pleasure to welcome you back to our hotel and we will definitely receive you with open arms.

8/10 – Goed

Lai

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The male staff at the Sport Complex was rude!! He came in while I was still working out and told me to wear my shirt when I am wearing my sports bra!
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Vatinee Kampan op 23 aug 2019
Thank you for your good comment. We are sorry about your unfortunate encounter. At Rama Gardens, we try our best to make sure that every member of service staff has undergone thorough training and serve each customer to the best of their abilities. If you decide to visit Bangkok again, it would be our utmost pleasure to welcome you back to our hotel and we will definitely receive you with open arms.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
仕事で利用。取引先から、ドンムアン空港近くのホテルを指定されたので、いつものバンコク市内にあるビジネスホテルでなく、初めて予約。 部屋はだだっ広いが使い勝手は悪い。周囲にコンビニや飲食店が無いので、ホテル内で済ませるしかない。 観光で来る人向けのホテルでした。
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the staff so friendly and helpful
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
The WiFi network was very poor. The service was not stable. The hotel stands alone in the remote desert with no shopping mall, no restaurant, just nothing.
5 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Zhongyuan, Singapore

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
What was good: Hotel room design was updated, furnishings were mainly new, I could tell the room has been renovated. What was bad: 1) Lift landings and area outside room was dated, carpet and lightings look old and dusty. 2) Toilet design was dated, shower cubicle was small, and shower head was bad. Water was just warm, but could not get it to be hot enough in the morning. 3) Also, some areas in the lobby had mosquitos.
2 nachten verbleven in maart 2019