Een buitenzwembad

Beoordelingen van Batam Marriott Hotel Harbour Bay

5 out of 5
Batam Marriott Hotel Harbour Bay
Harbour Bay Downtown, Jalan Duyung, Kel Sungai Jodoh, Kec Batu Ampar, Batam, Batam Island

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 51 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Raymond

Zakenreiziger
I don't like.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jingxuan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff and service are great. Rooms are big and clean. Will stay here again.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Bryan

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Huang Zi

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Joshua

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
How can this be a 5 star hotel? Overpriced as well. No dressing table, poor room design, seaview blocked by plants and trees. $22sgd breakfast buffet is so average. Poor receptionist service. The bed is hard and uncomfortable. Noisy surroundings as well.....
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hajjar

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
there was nothing not to like about my stay! it was accessible to harbour bay mall and there was a night market right outside the hotel. pool was nicely shaded in some areas and breakfast has got a good spread. service was prompt and excellent, they helped us with our luggages upon arrival as well as when we checked out!
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Melissa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very polite staff. Convenient to ferry terminal but not to main shopping area
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

YINGFANG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

PEIR YONG

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Monte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
매우 편하고 즐거운 시간을 보냈습니다.
직원분들이 매우 친절하고, 호텔 컨디션도 좋습니다. 하버베이 페리 터미널과 가까워 이동 역시 편리합니다.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Matthew

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
The Batam Marriott Hotel was amazing from the staff, breakfast, cleanliness, the room and especially the view to the sea.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Kam Foong

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Kaijun

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very thoughtful and kind in creating a memorable experience for a special occasion. Really appreciate the genuine service and efforts! The hotel is well located next to the harbour and the room was comfort! Special thanks to Rahmat, Tiffany, Mez and the rest of the staff! Will return again! :)
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Valerie op 6 sep 2023
Dear Kaijun,Thank you for your positive feedbackWe are glad to hear that you had memorable experience with usIt was our pleasure to deliver wonderful service to youWe are looking forward to welcoming you back again soonBest Regards,Valerie Patricia

10/10 – Uitstekend

Tow Choon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All hotel staff are very friendly and helpful. We enjoyed the stay a lot.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Valerie op 23 aug 2023
Dear Tow Choon,Thank you for your kind review. We are looking forward to welcoming you backRegards,Valerie Patricia

10/10 – Uitstekend

Najeeb

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Valerie op 23 aug 2023
Dear Najeeb,Thank you for your reviewRegards,Valerie Patricia

10/10 – Uitstekend

Emma, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs at Marriott Batam is spot on. They will make you smile all day. Skill full, knowledgeable and always happy and ready to help! Kudos to the Marriott Batam staff — wonderful people, wonderful country!
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Valerie Patricia op 25 jul 2023
Dear Emma,Thank you for your kind reviews. It was our pleasure to gave you a wonderful experienceWe hope to welcoming back you again in the near futureRegards,Valerie Patricia

10/10 – Uitstekend

Eugene, Singapore

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luxurious hotel situated just directly above the ferry terminal (Harbour Front). The hotel is closed to many eateries, massage parlours and shops. Staff were very welcoming and friendly. The lounge and cafe are beautifully decorated. Hotel rooms are huge and spacious. Had a wonderful time! Will be back!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Valerie Patrica op 25 jul 2023
Dear Eugene,Thank you for your positive reviews. We are glad that you had a wonderful stay with usWe are looking forward to welcoming back you soonRegards,Valerie Patricia

10/10 – Uitstekend

Yan lin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs stationed at the lobby and the 11 floor club house are amazing. Even the chauffeurs and housekeepers are well trained and polite. My only qualms are the f&b staffs on level 2. We were having dinner there and there is this f&b staff which keeps placing menu on top of my utensils which is so unhygienic. He could not speak English either. I think he could sense I was unhappy and he bought out another kitchen staff and tog they stood in one corner and eye balled us while we were eating. That was so unacceptable.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Valerie Patricia op 25 jul 2023
Dear Yan Lin,Thank you for kind reviews. We regret to hear that you received unpleasant experience in our restaurantWe hope to serve you again in the near future and give you the different experienceRegards,Valerie Patricia

6/10 – Redelijk

Peng Wah

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

koh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I’m puzzled as to the beds provided for 3 adults ( 2 single bed ) is not big enough . Should be a king size and a single bed
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Valerie Patricia op 25 jul 2023
Dear Koh,Thank you for your reviews and feedback. We regret to hear your experienceAll the rooms right now only available in king or twin bedWe hope to greet and meet you again in the near futureRegards,Valerie Patricia

10/10 – Uitstekend

Yin Peng

Positief: Netheid, personeel en service
It is a nice and comfortable stay at Marriott Hotel. Staff were warm and courteous. Will definitely come back for the next holiday.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Valerie Patricia op 25 jul 2023
Dear Yin Peng,Thank you for your positive reviews. It is a pleasure for us to give you warm and courteous serviceWe are looking forward to welcoming you back soon in our homeRegards,Valerie Patricia

10/10 – Uitstekend

Wai Choong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Osamu

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Reception lady offered to change to sea view room when I checked in but it is chargeable. So I rejected. Room is no bath tab and not so big. No good impression for my first time stay there with my wife.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Kym

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoy one nite stay at Marriott hotel; spa at Aska ; seafood restaurants and pubs nearby 😊👍
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Nicolette

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Counter staff (Jessica) was friendly and accommodating in terms of the timings for checking in & out. This is really helpful as I had been working till quite late day before the staycation. Being able to rest a bit early in the room upon check-in boosts my energy to ‘shop’ better after the rest. Felt not comfortable upon seeing the in-room slippers as they appeared ‘not cleaned enough’. I just chose the pair that seemed better to put on. Same thing goes to the bath towel which was hung onto the metal railing that we used to hang our clothes during the bath. Another piece was folded properly and placed inside the basin area. The cleanliness of the bath towels could have been made better. Good to see that there is ‘two compartments’ within the trash basket, as I could separate and throw the rubbish accordingly. This applies to the 4 bottles of mineral water that was placed inside the room. A friendly touch by the hotel to place 2 small containers of cookies act as my night snacks. Taste good as well. There is quite a variety of choices given on the breakfast buffet. Hope that the condition of the food varieties could be done in the way that the food choices could have been ‘heated’ more. It would be nice if hotel guests could take up the seats at other ares of the hotel instead of just the ‘seats’ next to the checking-in counters
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

HUITING ANGELINE

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Sarinah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel!
Wonderful service by DM Faruk from Reception team. The after service after my items were left in the room after we checked out was attended quickly. He apologise profusely. They have a great team in F&B too. All the staff were full of mannerisms. Best stay! Marriott consistently gave the best!
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Service and Facilities!
The stay there is amazing. The people there are very high energy and very helpful. They are very enthusiastic in the things they do, and on learning that it is my wife’s birthday, they planned several little surprises for her. Rahmat is extremely helpful, and execute his work with pride. Well done team to make our stay memorable!
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Celine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic location. Deluxe room is big enough to accommodate a family of 4. Room is clean. Buffet breakfast spread is not too bad but I feel that they can improve more on their international spread.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Kishinchand

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

VIVEKANANDAN

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just above the ferry terminal, also inside harbour bay which is one of the secured places. But felt a bit expensive.

8/10 – Goed

Shuji

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Yuen Siong

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Saif

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Ben

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overpriced, rooms not managed expect 2 single beds
Booked a queen bed got 2 king singles or very very small double beds not like in the picture. They tried to put me in a smoking room as they were fully booked. Hotels.com is not fully connected to their inventory so expect the hotel to swap you into another room. Overpriced given we didnt get a queen or king size bed and 2 single beds.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Alizah Bte Kadir

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Mehmet Samil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Perfect
15 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Marek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Inge

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business Trip
Rooms very spacious and nice. Service and menu at roof top restaurant very good. Shower had only hot water, so had to use bath tub.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Danny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Yusuf

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Family weekend staycation
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

YOSHIMOTO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020