Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Barceló Bilbao Nervión

4 out of 5
Barceló Bilbao Nervión
Paseo Campo Volantin 11, Bilbao, Vizcaya

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 476 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 397 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 90 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1002 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

GUIDO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Lene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader in Bilbao!
Goede locatie, ruime kamers met grote tweepersoonsbedden. Vriendelijk onthaal.
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

David

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geeske Margriet

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Bienvenida Susana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jean

3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel in Bilbao
Super net, mooi en comfortabel hotel, op centrale ligging, vriendelijk personeel, uitgebreid en heerlijk vers ontbijt. Echt een aanrader!!!!
3 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

P A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing shower and nice gym
A pleasant hotel with a nicely equipped gym. The shower in the room was fabulous!
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Juan Sánchez Zabala, Director op 31 aug 2021
Dear P P, Thank you for taking the time to review your stay. It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us and that our rooms and facilities exceeded your expectations. Your feedback inspires our team to continue upholding our high standards of service. We look forward to having you return. Best wishes, Juan Sánchez Zabala, Director

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Good price/quality ratio. Clean and modern.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, goed verzorgd, goede faciliteiten. Vind wel de (superior) kamer aan de kleine kant. En als je groter gewend bent, is een 1.40mtr breed bed klein. In badkamer weinig plaats voor toiletspullen, geen toiletborstel.
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Daan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
modern hotel op wandelafstand van attracties
Dit hotel is aan te bevelen voor een paar dagen Bilbao. Onze superior kamer (6e etage) had een uitstekend bed met keuze uit 3 hoofdkussens. Hoewel de kamer op de foto's iets groter oogt, is er genoeg kastruimte. Spiegel geeft ruimtelijk effect. Toilet en douche zijn gescheiden, wastafel is in de slaapkamer. Airco moesten we mee leren omgaan. Ontbijt is uitstekend, veel keus, bijv 3 soorten scrambled eggs, 5 soorten vleeswaren 5 soorten kaas, 5 soorten sap, 3 soorten yoghurt, 10 soorten fruit. Grote zaal waarin de tafels snel worden afgeruimd en het personeel oog heeft voor de gast. Parkeergarage is aan de prijs (en een plek niet gegarandeerd). Voor het hotel is een boulevard met druk stadsverkeer. Er is geen parkeerplaats direct voor het hotel, wel 100+ meter verderop waar de eerste 15 minuten gratis zijn. Klantgerichtheid van de receptiemedewerkers wisselde nogal: van vriendelijk tot snel afgeleid. Locatie is uitstekend: aan de boulevard met stadsgezicht en op loopafstand van oude stad (900m), winkelstraten (15 min) en Guggenheim & fine art museum (15 min) Airportbus vertrekt in de buurt van Guggenheim museum op 15 minuten lopen vanaf hotel (€3 pp). Wij betaalden €26 voor een taxi (hotel-airport).
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Carmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader ala je Bilbao gaat bezoeken
Superlocatie als uitvalsbasis om Bilbao te bezoeken. Aanrader!
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettige plek in de stad Bilbao, zowel dicht bij de oude als de nieuwe stad. Hotel ligt aan de rivier en heel dicht bij het Guggenheim.
16 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Carel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed!
Ligging is perfect voor zowel het oude als nieuwe centrum, alles op loopafstand. Uitzicht was minder maar mag de pret niet drukken, kamer was goed en netjes.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
De geur van frisheid toen ik de kamer opendeed. De kamer was lekker schoon en rook fris
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Barceló Bilbao Nervión op 30 jun 2019
Dear guest, thank you for your feedback, we are thrilled to know you enjoyed your stay, especially the comfort and cleanliness of the room. It will be a pleasure to host you again soon. Kind regards, Management Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De gebruiksaanwijzing airco niet gezien. Maar voor de redt prima. Goede bedden dito sanitair.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Management Team op 21 jun 2019
Dear guest, thank you for your feedback after your stay with us. We are happy to know you had a pleasant experience during your visit. Regarding the airco, we do not have any report advising this issue. We lament not being informed of the difficulties with it, as we could have been able to send our technician to check it for you. We are sorry for the inconveniences this might have caused you. Thank you again for your time and we hope to welcome you back very soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locactie, aan de rivier, op loopafstand van zowel oude stad als Guggenheim museum. Kleurrijke en ruime en prettige lobby. Zeer uitgebreid ontbijt buffet. Schone, lichte, ruime kamer.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Barceló Bilbao Nervión op 30 mei 2019
Dear guest, thank you for your feedback after your stay in our Barceló Bilbao Nervion. We are delighted to know you enjoyed the beautiful design of our lobby, as well as our convenient location and our delicious buffet breakfast. We hope to have the opportunity to welcome you again soon. Kind regards, Management Team

8/10 – Goed

EDGARD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader.
Verzorgd hotel met nette kamers : geen opmerkingen. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijke bediening. Mogelijkheid tot avondeten in het hotel tegen een schappelijke prijs. Ligging van het hotel op wandelafstand van de places to be.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Barceló Bilbao Nervión op 1 mei 2019
Dear Edgar, thank you very much for such a positive feedback. We are very glad to hear you enjoyed our location, as well as the delicious buffet breakfast our team prepares every morning and the service provided. We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon. Best regards, Management Team

10/10 – Uitstekend

Anton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader.
Perfecte ligging, erg centraal. Een modern hotel, smaakvol ingericht. Kamers erg stijlvol, proper en van alle luxe voorzien. Personeel erg vriendelijk, goeie service. Het ontbijt is spectaculair, zo veel keuze en zo lekker.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Barceló Bilbao Nervión op 18 apr 2019
Dear Anton, first of all, thank you very much for taking the time to share your experience with us after your stay in Barceló Bilbao Nervión. It is a pleasure to read that your stay with us was perfect and you enjoyed our convenient location near the wonders of Bilbao, the decoration and services of your room and the delicious breakfast we serve every morning. However, it makes us very proud that the service provided by the team exceded your expectations and they made you feel at home. It will be a pleasure to host you again one day. Best regards, Management Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Barcelo Bilbao Nervion op 5 apr 2019
Dear guest, thank you so much for such a great feedback! We are delighted to know that you enjoyed your stay with us in all aspects and that you received a service that lived up to your expectations. Kind regards, Aida Caneda Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Betrokken personeel. Vriendelijk en gastvrij. Goed geinformeerd over de omgeving. Kortom top.
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 2 mrt 2019
Dear Guest, Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló hotel. We are delighted to read that we were able to match your expectations. Thank you for your nice comments regarding the service you receivedfrom our team members, we will make sure to share your kind words as we know it will mean a lot to our employees. Once again, thank you for sharing your experience with us. We look forward to serving you again pretty soon. Kind Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
in de kamer geen handdoek haken maar in de toilet en geen ook geen luchtverfrisser/ventilatie in toilet
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Barceló Bilbao Nervión op 7 apr 2019
Dear guest, We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our Barceló Bilbao Nervión hotel, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. We will definitely take your suggestions into account for future renovations and we thank you for sharing your thoughts after your star, We look forwards to welcoming again soon. Best regards, Management Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op wandelafstand van het Guggenheim, oude en nieuwe stad
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel met een zéér goéd ontbijt dichtbij het centrum.
5 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een aanrader
Prima hotel. Loopafstand van de bezienswaardigheden, vriendelijk personeel. Ontbijt te duur.
6 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Sule, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk, vlak bij het centrum en Guggenheim op 10 min loopafstand
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel at a great location close to everything
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Tom, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch ontbijt en zeer goede ligging. Vriendelijk personeel aan het onthaal.
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Fannie, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel in a pleasant areae.
The hotel looks beautiful and there is always someone of security.
6 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Chantal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top, prima service
4 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Eus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bij het water
15 minuten wandelen naar het Guggenheim museum .
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Frieda, Alsemberg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne ligging tussen Guggenheim en oude stad.
Een klassevol hotel waar je niks te kort komt. Zeer ervaren en gedienstig personeel. Prima kamers met (voor mij TE) zachte bedden. Heel goede en geluidloze airco.
3 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel was echt prima. Een groot minpunt is de uiters beroerde acoustiek in de lobby en het restaurant. Hoewel het eten er goed was en het ontbijtbuffet meer dan uitgebreid, hebben we er slechts een keer gebruik van gemaakt.
4 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen. Lekker gegeten en aardige mensen
5 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van General Manager op 1 jun 2018
Dear guest, Thank you for the time you spent to share your feedback on your recent stay at our Barceló Bilbao Nervión. We are thrilled to read about the kindness and helpfulness of our professional staff. They do work very hard every day to make sure our guests feel well attended to at all times and definitely are an asset to our hotel. Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon. Best Regards General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

diana, rotterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zware teleurstellng
Ik en mijn zoon hadden dit hotel geboekt. Wilde met slapen de airco aan doen maar deed het niet werd dus meerdere malen wakker vannde warmte. De volgende dag geklaagd maar kreeg als antwoord dat de airco het pas doet als het een langere periode warm was en daar moesten we het mee doen. De volgende dag weer geklaagd want het was echt niet te doen kreeg ik te horen dat ze hem toch hadden aangedaan. Dit waarschijnlijk na het geklaag van de Spaanse gasten zelf. Heb hier echt 2 rot nachten gehad door de warmte Het enigste lichtpuntje was de dame die excursies regelde want bij vertrek nogmaals geklaagd en toen werd zij erbij geroepen en bood haar excuses aan en hoefde de rekening van wat we hadden gebruikt niet te betalen
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van General Manager op 2 mei 2018
Dear Diana, We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. Therefore, it is important for us to let you know that we are an eco-friendly hotel which has different temperature mode adapted to the weather (heat at winter and air conditioning at summer). The maintenance team always try to find the perfect ambience for guests, sorry for not achieving it this time. In relation to the incidents regarding the cleaning of your room, we would like to offer our sincere apologies as clearly, we were not performing to our usual standards on this occasion; we have already spoken with the housekeeping department so that nothing similar could happen again. On the other hand, we really appreciate what you mentioned about our staff. They work hard in order to provide guests a satisfying stay and in this case, they tried to solve the incidents as much as they could. Please be assured that your comments will be taken into consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for making us your choice hotel on this occasion. Best Regards General Manager

6/10 – Redelijk

Edwin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Gemengde gevoelens
Het hotel heeft veel goede eigenschappen, maar ook een paar vervelende. De superior kamer was een mooie kamer. Het was schoon, de bedden waren goed en je kon kiezen uit verschillende kussens. De locatie was goed. Tussen de oude stad en het Guggenheim in. Wat erg tegenviel was het geluid in de kamer. Je kon alles van buiten horen (slecht geïsoleerd raam) en heel vaak voetstappen en andere geluiden op de gang. Maar daarbovenop waren de muren dun en kon ik niet in slaap vallen omdat er in de kamer naast me iemand aan het snurken was. Ook was de kamer veel te warm in april. Volgens mij stond de verwarming aan. De eerste dagen kon ik het raam nog open zetten, maar op het laatst was het buiten 31 graden. Ik had een kamer met airconditioning geboekt en heb tot twee keer toe aan de receptie gevraagd of deze aan kon. Maar dat kon steeds niet omdat dit centraal geregeld was en het hotel in winter-modes stond. Daarom stond de airco uit. Zelfs toen het buiten 31 graden was, konden/wilden ze dat niet veranderen. Niet erg klant-vriendelijk. Voor mij is uitzicht niet zo belangrijk, maar de kamer had maar 1 raam dat uitzicht had op een huizenblok. Omdat ik hoog zat kon ik nog een deel van de rivier zien, maar de meeste kamers hebben geen goed uitzicht.
Reactie van General Manager op 30 apr 2018
Dear Edwin, First of all, we sincerely appreciate the time you took for reviewing about your recent stay at Barceló Bilbao Nervión, because guest’s opinions help us to improve and see how to fulfil their needs. We lament to know that you could not sleep well because of the noise and temperature. We are an eco-friendly hotel that has heat at winter and air conditioning at summer. Nevertheless, we try to do as good as possible to ensure our guests feel comfortable, so, sorry for not reaching that goal. Regarding the noise, we would have been pleased to assist you when the incident arised, nonetheless we have taken good note of it so that our maintenance team can check what happened. On the other hand, we are we are happy to know that you liked the room and breakfast we offer. Moreover, the hotel was recently renovated to make guests feel as comfortable as possible, so thank you for pointing out the comfort of the beds. Finally, we genuinely appreciate the time you took out of your day to inform us of the inadequacies you experienced during your stay and we regret not having met your expectations. Best Regards General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed hotel ontbijt super goede ligging vriendelijk personeel
4 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Elisangela Batista

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Limpio excelente ubicación
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Jon Peter

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean quiet hotel with nice enough staff but two things really made my stay regrettable: 1.) no AC on an extremely hot day means I sweat like crazy throughout the day and night. I asked front desk and they told me to open a window. It barely helped and I heard the whole neighborhood from my window. 2.) I was deathly ill after eating something bad in Casco Viejo and asked front desk if they could bring me cold bottled water and they were taken a back as if the request was proposterous- they finally said yes after I had my brother who speaks Spanish call them up and explain the issue- they said they’d bring it with a fee. I said sure I don’t care just get me the water cause I’m dying here. They forgot/ never came so I just dragged myself out of bed and did it myself. Joder. Paid a $100 less at a hotel down the street for a nicer room, where I could change the temperature, and where after explaining I was sick- they brought me tea and water.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van María De la Cruz, Assistant Manager op 17 mei 2024
Dear Jon,Thank you for taking the time to share your feedback.We are truly sorry to hear about the discomfort experienced due to the temperature in your room. Our priority is always to improve the quality of our guests' experience and we regret that your stay was not up to your expectations.We were most concerned to read your remarks on the service you expérienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. We want to apologize for not being able to make you feel supported when having an issue with the water, we do our best to offer a caring and personalized service giving all the possible solutions to make sure you fully enjoy your stay among usIt is pleasing to note, however, that you found our hotel to be clean and our staff to be pleasant. We continuously strive to provide a welcoming and spotless environment for our guests.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future.

10/10 – Uitstekend

Josip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is very conveniently located. 15 minutes walking from the old part and 15 minutes from Guggenheim. Funicular is very close as well. Staff is helpful and knowledgeable. Excellent breakfast with a lot of choices. Would stay again.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van María De la Cruz, Assistant Manager op 18 mei 2024
Dear Josip, Thank you very much for your kind feedback.It is delightful to know that our strategic location provided you with convenient access to the old part of the city and the iconic Guggenheim Museum, as well as the funicular. Our team takes pride in delivering helpful service, and your acknowledgement of their dedication is much appreciated. We're also pleased that the excellent breakfast at Barceló Bilbao Nervión, with its wide variety of choices, contributed to a memorable experience for you.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,María De la Cruz, Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Keryn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely clean modern room
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van María De la Cruz, Assistant Manager op 18 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.It is heartening to know that the cleanliness of our rooms met your expectations and that you found our hotel's condition impeccable. Our staff takes great pride in delivering exceptional service, and your recognition of their efforts is truly appreciated. We are also pleased that the amenities provided in our rooms contributed to the comfort and enjoyment of your stay.We always strive to maintain the highest standards to ensure our guests have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best wishes,María De la Cruz, Assistant Manager

8/10 – Goed

Kiltae

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Caitlin

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Susan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

jose antonio, morelia

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
hotel moderno sin embargo con una plaga de hormigas en la habitacion se comento con administracion a la hora del check in aprox 5 pm resolvieron cambiar habitacion a las 12 pm desayuno bueno poco cortesia y empatia del personal
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Bradford

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van María De la Cruz, Assistant Manager op 9 mei 2024
Dear Bradford, Thank you very much for your kind feedback.It is gratifying to learn that our staff left a positive impression with their service, and that the condition of our hotel and the amenities provided in your room met your expectations. We take great pride in maintaining the high standards of our property and ensuring that each guest has a memorable stay.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,María De la Cruz, Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Christoph

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Immer wieder.
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

James, Kennewick

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024