Ramada by Wyndham Boston

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een seizoensgebonden buitenzwembad in Boston

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ramada by Wyndham Boston

Exterieur
Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Lobby
Lobby
Terras

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 121
inclusief belastingen en toeslagen
28 sep - 29 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Kamer, 1 queensize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 9 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 9 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 9 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Kamer, 1 queensize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (Mobility Accessible)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 9 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 9 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
800 Morrissey Blvd, Boston, MA, 02122

In de buurt

  • Northeastern University - 7 min. rijden - 6.3 km
  • Boston Convention and Exhibition Center - 7 min. rijden - 7.4 km
  • Flynn Cruiseport Boston - 8 min. rijden - 7.4 km
  • Fenway Park - 8 min. rijden - 9.6 km
  • Boston Common - 8 min. rijden - 8.4 km

Lokaal vervoer

  • Fields Corner Station - 2 min. rijden
  • Boston JFK-UMass Station - 4 min. rijden
  • Logan International Airport (BOS) - 12 min. rijden

Restaurants

  • ‪Dunkin' - ‬20 min. lopen
  • ‪Via Cannuccia - ‬19 min. lopen
  • ‪Subway - ‬2 min. lopen
  • ‪Dunkin’ - ‬3 min. lopen
  • ‪Chubbs Taco & Tequila Bar - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Ramada by Wyndham Boston

Hotel in de buurt van Northeastern University
Met voorzieningen zoals een gratis continentaal ontbijt, een kruidenier/supermarkt en een spelletjesruimte kom je niets tekort bij Ramada by Wyndham Boston. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een businesscentrum.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad met ligstoelen
  • Parkeerplaatsen (toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, een geldautomaat/bankservice en een bagageopslagruimte
  • Een pool- of biljarttafel, een rookvrije accommodatie en een kluis bij de receptie
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 167 kamers bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van de schone kamers van deze accommodatie.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Recycling en ledlampen
  • Badkamers met douches
  • Televisies met kabelzenders
  • Koelkasten, gratis baby-/kinderbedjes en koffiezetapparaten/waterkokers

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op vaste tijden en op verzoek tussen 06.00 uur en 22.00 uur
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 2 mijl afstand
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Parkeerplekken ter plaatse (USD 10 per dag)
  • Parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse (toeslag)

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 06.00 uur tot 10.00 uur

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Spelletjesruimte

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Kruidenier/supermarkt
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 3 etages
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Recyclen
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 01.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens bij aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen USD 50.00 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
1 in totaal (maximaal 40 kg per huisdier)
Beperkingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 17 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: USD 100.00 per verblijf

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 10.00 per persoon (enkele reis)
  • Parkeerkosten: USD 10.00 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: USD 50.00 per huisdier, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Belasting-id: C0015500350
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Count on Us (Wyndham) volgt.
Mondkapjes zijn verplicht bij de accommodatie voor gasten die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het seizoensgebonden zwembad is geopend van mei tot september.
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Boston Ramada Inn
Ramada Boston
Ramada by Wyndham Boston Hotel
Ramada Inn Boston Hotel Boston
Ramada by Wyndham Boston Boston
Ramada by Wyndham Boston Hotel Boston

Veelgestelde vragen

Is Ramada by Wyndham Boston voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een seizoensgebonden buitenzwembad. Het zwembad is geopend van 08.00 uur tot 20.00 uur.

Hoeveel kost een verblijf bij Ramada by Wyndham Boston?

Vandaag, 12 sep. 2025, kost een verblijf bij Ramada by Wyndham Boston van één nacht voor twee volwassenen op 28 sep. 2025 min. € 120,63, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Ramada by Wyndham Boston?

Ja, bij dit hotel zijn huisdieren (maximaal 1 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 40 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van USD 50.00 per huisdier, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer details.

Wat kost het om bij Ramada by Wyndham Boston te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van USD 10.00 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Ramada by Wyndham Boston?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 01.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Ramada by Wyndham Boston uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag.

Biedt Ramada by Wyndham Boston een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, tussen 06.00 uur en 22.00 uur is er op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 10.00 per persoon.

Waar ligt Ramada by Wyndham Boston?

Dit hotel ligt in Dorchester, binnen 5 km afstand van Universiteit van Massachusetts-Boston, John F. Kennedy Presidential Library and Museum en Dierentuin Franklin Park. Ook Northeastern University en Boston Convention and Exhibition Center liggen binnen 10 km afstand. Fields Corner Station ligt op 22 minuten lopen en naar Shawmut Station is het 24 minuten lopen.

Beoordelingen over Ramada by Wyndham Boston

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 391 van 1397 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 321 van 1397 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 260 van 1397 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 176 van 1397 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 249 van 1397 beoordelingen

6,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nooit meer! Afgeleefd, ranzig en zeer gedateerd
2 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Erik

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pool was nice, but this 'hotel' in reality is a rundown converted motel. It's hot, it's dirty, it's rundown and the staff doesn't really seem friendly at all. Parking in this industrial area is $10 per night, which is insane. Dinner options are limited. Our room was on the highway side. It was LOUD. No proper sound isolation to speak of. Wifi just didn't work at all, bad reception and slow where there was reception.
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Cor

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Aaron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent spot. Not sure why there are bad reviews. Staff is good. Rooms are clean. Bathroom is decent. Pool is available. There's a shuttle that takes you to the train station to get into the city. Would recommend this location to visit Boston
3 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Adriana

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was good. The pictures of the property look different than the reality, the building needs some improvement/renovations. I requested a non smoking room but the room smelled like if someone just smoked in it. The property has a motel feeling more than a hotel. The shuttle from the airport took 45 minutes to get there. The publicity says that it is near Fenway Park but it isn’t, it is a 25 minutes drive or 1 hour by public transit.
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Marianne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juste à coté de l'autoroute donc cest très bruyant et l'insonorisation laisse à désirer, autre que ça c'etais bien.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Jonah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great night clerk!!!
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Ashley

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Staff was really nice! The hotel is clean and well kept. Hotel breakfast was not bad either. My two main gripes are the bad sound proofing and the curtains. The area surrounding the hotel is quite noisy but also the walls themselves are pretty thin. Could hear people talking in the hallway and outside. I did not like that the curtains couldn’t be closed. I like to sleep in a dark room so this made it hard for me to sleep. The beds themselves were okay, a little firm but I did like the pillows, they were comfy.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Erin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the other reviews worried me, but it was an enjoyable stay! it was in a good area with an arcade/bowling alley near by. It was clean, quiet, and had everything we needed for our stay in boston. by no means was it the fanciest hotel around, but for what we paid it was perfect and certainly not as bad as some of these reviews say. I would absolutely consider staying again if i’m ever back in boston!
2 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Serina

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible customer service. Dirty and worn down rooms and furniture. People who were staying looked to be living there. Our last day police surrounded the hotel. Would never stay here again.
2 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

gregory

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff unhelpful. Should probaly remove the airport shuttle bad times and limited space couldnt even use it. Fire alarm went off at night and I had to go tell the front desk after waiting for 10 mintues. They just removed the fire alarm. It was not replaced during our stay.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Tuvshinjargal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not bad
3 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Susan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We had ants and flying bugs in the bathroom. When the toilet was flushed a gush of water came out the back of the toilet. Wallpaper was peeling off the wall. Furniture is old and scratched. Breakfast had a good variety.
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Kenneth

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was convenient to where I needed to go. Pricing was reasonable. My room had unfinished sheet rock on the ceiling and was not the cleanest. The shower handle was almost off and did not work well. It was very noisy at night people holloing. Property need some tlc maintenance but has tremendous potential.
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Barbara

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very dingy
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Azmat

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was ok. The staff were friendly and cooperative. But the carpets were old and not so clean, although the cleaners must have cleaned it pretty well.
3 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sam

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed at this hotel recently, and the experience was far below acceptable standards. The condition of the property and the service quality reflect neglect, lack of care, and possibly greed from ownership. This hotel urgently needs serious improvement or even demolition. Major Issues Noticed: • Bathrooms are in shocking condition • Bathtub is bulging and water spills directly onto the toilet floor • Shower curtain is short and leaves the floor wet • Faucet is cheap with very low water pressure • Entire building looks old, run down, and long overdue for major renovation • Breakfast is disgraceful • Scrambled eggs tasted fake, clearly mixed with something • Once oats were gone, they were never replenished • Low quality food served daily with no effort to improve • Coffee was watered down with very little coffee powder • Kitchen staff acted as if they were doing a favor by putting food back on the table, showing no hospitality • Front desk often unmanned or slow to respond when help was needed Summary This hotel feels like it is cutting every corner possible. The standards are so poor that it damages the Ramada brand. Unless serious action is taken including renovation, staff training, and better food quality, this property will continue to disappoint guests.
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Aysha

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk clerks were great
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Jacquelyn

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at this hotel are absolutely amazing! Unfortunately, the cleanliness and room comfort was absent. We would not recommend this location to anyone.
3 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Shilu

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Need to be more clean, especially the carpet.
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Victor, Lodi

Positief: Voorzieningen
No esta mal para un hotel de su categoría calidad precio, el desayuno incluido es horrible y con poca variedad, las habitaciones estan bien pero huelen mal cuando la dejas cerrada porque el olor des extractor de los baños es una ventanilla general parece conectada con todas las habitaciones del hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Erika

3 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Francis

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
it was cheap for a one night stay would not recommend
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

jackie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Checkin in was not a pleasant experience!We tried to request an early check in, but because we couldn't get a definitive answer,we decided to arrive close to check-in time, 245pm.When we got there the lady said the 3pm checkin front desk person wasn't there yet and she was finishing check out and something else?! T6here were 4 guests waiting in front of her, but she didn't bother to call her manager or ask someone else to help?Then we see the checkin employee come in with his bike at 255pm and took another 20 mins to come out to help us!Another man came out, to help, when i asked about why we're being charged $10/night parking, when parking was on their property and we were staying there already, he said that's their contract with the towing company???!!! We have no business with the towing company,and we are there parked legally, with our pass! I find it very suspicious they are doing this!When we checked out,we were not provided any receipt or explanation about room charges or parking charges??!!The front desk girl just said, you're okay, you can go..really?The rooms smelled bad, the bathroom curtains smelled like wet rag, or something that didn't dry well!The mini closet where the fridge was in had rusty handles!The elevator was dirty, and had lacking buttons,and indicators.We headed back midday to rest,the fire alarm started to blare a high pitched sound for several mins! I called the front desk they said they were testing the alarms!We were never informed ahead of time
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Roni

Positief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2025