Lobby

Beoordelingen van Manzil Hotel

2 out of 5
Manzil Hotel
38 rue des Francais, Quartier Roches Noires, Casablanca

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 274 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 98 van 274 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 274 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 274 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 274 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Bij niet werkende airco wordt al snel een andere kamer aangeboden. Kamer is wel netjes en schoon. Het uitzicht is waardeloos. De buurt oogt niet veilig
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van MANZIL HOTEL op 28 feb 2019
Dear client, We would first like to thank you for choosing Manzil Hotel for your stay while in Casablanca, We also appreciate you taking the time of evaluating your stay with us. Your comments will be shared with the members of our team to ensure the continuous improvement of our services, Regarding your comment on the neighborhood, we would like to assure you that it is very safe and the people quite kind and helpfull, Awaiting welcoming soon at Manzil Hôtel, Our kindest regards,

6/10 – Redelijk

william, fryslân

Positief: Netheid, comfort kamer
Prijs/kwaliteit evenredig
Aangenaam verrast. Helemaal niet verkeerd voor zijn prijs.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

majid

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
personeel
het hotel is moeilijk te vinden, ontvang door ongeïnteresseerd personeel. zeer matig ontbijt niet voldoende mogelijkheid om iets te eten of drinken ( zoals in het folder staat !! ). wel school . lift aanwezig . sfeerloos

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Niels, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor doorreis.
Laatste avond voor vertrek terug naar NL. Prima personeel, vriendelijk en behulpzaam. Kamer okay, lekkere douche. Tram op 10 minuten lopen (7 dirham pp), centrum 5 haltes verder, vliegveld op 25 minuten taxi (300 dirham / 10,9 dirham = 1 euro). Hotel kostte eur 31 voor 1 nacht met 3 personen op 1 kamer. Zou sowieso niet snel weer naar Casablanca gaan, maar voor 1 overnachting meer dan prima hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

jeffrey, m

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vies hotel in een drukke,smerige straat!
2 weken zijn we door Marokko gereisd, prima hotels gehad tot we hier aankwamen! Toen we de buurt zagen waar het hotel zich bevond werden we al huiverig.Op het eerste gezicht ziet alles er netjes uit als je de kamer binnen loopt,maar dan de badkamer! Het de vloer was beschimmeld er kleefden resten van dode kakkerlakken aan de spiegel en de goot was verstopt! Goed begin dus! Maar dat was nog niet alles neeee die nacht stond er een man in onze kamer????? HOE KWAM DEZE PERSOON BINNEN? En wat was hij van plan als we niet wakker waren geworden? Waarschijnlijk waren we onze belangrijke spullen kwijt!!! Na tegen de man geschreeuwd te hebben vertrok deze met een mompellende sorry. Toen we toch wakker waren gemaakt besloten we naar de wc te gaan, nou op dat moment zagen we dat het kakkerlakken feest was! Ze renden vrolijk door de kamer. Mijn vrouw had de service desk inmiddels gebeld om te klagen over de man en de kakkerlakken, de service persoon kwam dan even kijken maar werden er niet echt wijzer van! Mensen betaal liever iets meer dan dat je in dit vieze oord belland!!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
afgelegen - zeer basis - goed voor 1 nacht
afgelegen van centrum in zeer vuile straat zeer basis - harde bedden wel stil gedurende de nacht airco werkte niet goed voor 1 nacht ontbijt - basis

8/10 – Goed

Leon, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met prima kamer. Ligt wel op enkele kilometers van het centrum van Casablanca. Bedden zijn - net als in de overige hotel/Riads in Marokko - wel wat aan de harde kant. Goede prijs/kwaliteit.

8/10 – Goed

Mier

Positief: Personeel en service

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
16 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Cheikhou

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Personal amable y eficiente , hotel agradable. Relacion precio calidad aceptable .
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Ahmed

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Konstantin

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Вполне нормально
Очень даже приличный отель, завтрак - шведский стол, возле отеля продают фрукты овощи, до центра далеко, бегал в номере таракан. Номер тёплый Если зимой остановиться.
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Seyta

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A fuir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A ne surtout pas réserver !!!!! Nous avons réservé cet hôtel car le note générale est bonne QUELLE ERREURE !! Déjà il n'y a pas d'eau chaude !! Au maximum de l'eau tiède à 20/22°C donc pour se laver en arrivant de l"aéroport c'est hyper compliqué ! De deux la propreté laisse à désirer (traces bizarres sur le sol de la salle de bain et la moisissure est omniprésente). De trois : le quartier est hyper craignos !!!!!!!! Sérieusement, nous sommes deux français entourés de drogués, ça sent le shit à plein nez franchement c'est du grand n'importe quoi !!! Comment Hotels.com peut proposer un tel hotel !! Nous sommes hyper décus, du coup nous avons du prendre un autre hotel en urgence et bien sur aucuns remboursement n'est possible !! Donc nous avons payés 3 nuits pour rien....
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Mamadou

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Affordable pricing in ideal place in the heart of city with customer friendly staffs Highly recommended for SME business & tourist visitors
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Youssef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel et service à la hauteur du prix payer Personnels sympathique Je recommande
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Étant donner que on m’a refuser j’ai pas pris la chambre La reson suivante J’ai pris une chambre double et petite copine qui m’a accompagné ne pouvais pas être avec moi dans la chambre car selon la réception de l’hotel Si on est pas marier elle ne pouvais être dans la même chambre que moi Et il avais une autre chambre pour elle donc je suis reparti sans avoir utiliser ma réservation
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

El Mehdi

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van MANZIL HOTEL op 7 jun 2019
Cher Mr El Mehdi , Nous tenons tout d'abord à vous remercier d'avoir choisi Manzil Hotel pour votre séjour à Casablanca, Nous vous remercions également d'avoir pris le temps de laisser vos avis et impressions de nos différentes prestations. Nous vous assurons que vos commentaires sont bien pris en considération et qu'ils seront partagés avec les membres de notre équipe afin de travailler continuellement à l'amélioration de nos services. Au plaisir de vous recevoir de nouveau parmi nous, Nous vous adressons nos salutations sincères, Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very nice and can provide lots of information to you. recommend for a budget stay.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Manzil Hotel Manager op 23 mei 2019
Dear Client, Thank you for choosing Manzil Hotel for your stay in Casablanca, We appreciate you taking the time for leaving your comments and impressions of our services and are happy to read that you have enjoyed your stay amongst us. Awaiting welcoming you soon, Our kindest regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement endroit calme ! Personnel accueillant
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van MANZIL HOTEL op 6 mrt 2019
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir choisi Manzil Hôtel pour votre séjour à Casablanca, Nous tenons à vous remercier également d'avoir pris le temps de laisser vos impressions de la qualité du séjour passé parmi nous, Nous prendrons soin de partager vos commentaires avec les membres de notre équipe afin de garantir l'amélioration continue de nos prestations, Au plaisir de vous accueillir bientôt parmi nous, Nos salutations les meilleures, Bien cordialement,

8/10 – Goed

Angela, Casablanca, ma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the location, although it was away from the main tourist areas. The staff were all friendly and helpful, the beds were comfy and the shower was great. The room itself was small and a bit shabby, but comfortable enough. There was renovation going on but it was quiet for sleeping. Overall, i enjoyed my stay
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van MANZIL HOTEL op 2 mrt 2019
Dear Ms Angela, Thank you for choosing Manzil Hotel for your stay while in Casablanca, We appreciate you taking the time of leaving a review of your stay with us. Your comments will be shared with the members of our team to ensure the continuous improvement of our services, Awaiting welcoming you soon amongst us, We wesh you the very best, Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Propre dans l'ensemble mais dommage arrivé pendant les travaux, pas de geste commercial
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van MANZIL HOTEL op 3 mrt 2019
Cher client Nous avons été désolés d'apprendre que votre séjour a Manzil Casablanca n’a pas été à la hauteur de vos attentes, et vous prions de nous en excuser. Nous avons bien note vos remarques et soyez assuré, Cher Monsieur ou Chère Madame, que les mesures nécessaires seront entreprises afin d’améliorer la qualité des nos services . De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour. Dans l’attente de vous accueillir prochainement. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Salvador

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour, mais peut mieux faire
Bon accueil, bon service des femmes de chambre, petit déjeuner manque de propreté des plateaux, vaisselle et table du restaurant.Buffet, manque de qualité et d'originalité de la nourriture et de l'ambiance de la salle. Beaucoup de bruit le soir dans les chambres
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van MANZIL HOTEL op 3 mrt 2019
Cher client Nous avons été désolés d'apprendre que votre séjour a Manzil Casablanca n’a pas été à la hauteur de vos attentes, et vous prions de nous en excuser. Nous avons bien note vos remarques et soyez assuré, Cher Monsieur, que les mesures nécessaires seront entreprises afin d’améliorer la qualité des nos services . De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espèrons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour. Dans l’attente de vous accueillir prochainement. Cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
C est un 2 étoiles correct.accueil très sympathique
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van MANZIL HOTEL op 3 mrt 2019
Cher client , Nous vous remercions pour votre commentaire et sommes heureux de lire que votre séjour parmi nous a été a la hauteur de vos attentes. Nous n'hésiterons pas à partager votre appréciation avec l'ensemble des collaborateurs. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Manzil Casablanca lors d’un prochain séjour. Cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van MANZIL HOTEL op 28 feb 2019
Thank you for staying with us and for having taken the time of rating our services, Our kindest regards,

8/10 – Goed

Sulaiman saad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett prisvärt alternativ
Hotellet är bra, personalen är trevliga, hjälpsamma. Vi har fått frukt och vatten ( erbjudanden ). Det finns parkering i gatan runt hotellet. Vi har inte känt röklukt i hotellet eller rummet. Men hotellet ligger i gammalt området. Ett prisvärt för ett behagligt och komfort boende
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van MANZIL HOTEL op 28 feb 2019
Dear Mr Sulaiman, We would first like to thank you for choosing Manzil Hotel for your stay while in Casablanca, We also appreciate you taking the time of evaluating your stay with us. Your comments will be shared with the members of our team to ensure the continuous improvement of our services, Awaiting welcoming soon at Manzil Hôtel, Our kindest regards,

6/10 – Redelijk

Nabila

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van MANZIL HOTEL op 28 feb 2019
Dear Ms Nabila, Thank you for choosing Manzil Hotel and for taking the time to rate our services, We wish to welcome you soon amongst us, Best regards,

10/10 – Uitstekend

ryan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I'd surely stay here again
Big, clean room. Great staff
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van MANZIL HOTEL op 28 feb 2019
Dear Mr Ryan, We would first like to thank you for choosing Manzil Hotel for your stay while in Casablanca, We also appreciate you taking the time of evaluating your stay with us. Your comments will be shared with the members of our team to ensure the continuous improvement of our services, Awaiting welcoming soon at Manzil Hôtel, Our kindest regards,

10/10 – Uitstekend

jefrey cherel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
Un cadre idéal, un personnel toujours disponible, un services irréprochable. Le Manzil Hôtel est un lieu agréable.
20 nachten verbleven in december 2018
Reactie van MANZIL HOTEL op 28 feb 2019
Dear Mr Cherel, We would first like to thank you for choosing Manzil Hotel for your stay while in Casablanca, We also appreciate you taking the time of evaluating your stay with us. Your comments will be shared with the members of our team to ensure the continuous improvement of our services, Awaiting welcoming soon at Manzil Hôtel, Our kindest regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The neighborhood does little justice to this clean and money worth rest stop.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van MANZIL HOTEL op 28 feb 2019
Dearest client, We would first like to thank you for choosing Manzil Hotel for your stay while in Casablanca, We also appreciate you taking the time of evaluating your stay with us. Your comments will be shared with the members of our team to ensure the continuous improvement of our services, Awaiting welcoming soon at Manzil Hôtel, Our kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Hesham

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van MANZIL HOTEL op 28 feb 2019
Dear Mr Hesham, Thank you for having chosen manzil Hotel for your stay in Casablanca and for such a positive review of our services, We hope to welcome you soon amongst us, Our kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Iliasse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
جيدة لكن الفرقدالفلوس
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Abdelani

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van MANZIL HOTEL op 1 mrt 2019
Dear Mr Abdelani, Thank you for choosing Manzil Hotel and for taking the time to rate our services, We wish to welcome you soon amongst us, Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das Hotel ist nicht gut.Rauchen kommt ins Zimmer rein, Lärm im Flur, nicht wie im Bild steht. Nicgt zu empfehlen.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
beautiful !!!
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van MANZIL HOTEL op 1 mrt 2019
Dearest client, Thank you for having chosen manzil Hotel for your stay in Casablanca and for such a positive review of our services, We hope to welcome you soon amongst us, Our kindest regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van MANZIL HOTEL op 1 mrt 2019
Dear client, Thank you for having chosen manzil Hotel for your stay in Casablanca and for such a positive review of our services, We hope to welcome you soon amongst us, Our kindest regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bahnhofsnähe und Service punkten
Gute Wahl, wenn Bahnhofsnähe erwünscht ist. Sauber und netter Service.
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

abdelmottali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Découverte
On a eu un bon séjour dans cet hôtel je ne trouve qualité-prix magnifique je le conseille à tous les voyageurs moi j'ai aimé le personnel est gentil le patron aussi
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Abdellatif FAKHAR op 26 okt 2018
Cher Mr Abdelmotalib , Nous vous remercions pour votre commentaire et sommes heureux de lire que votre séjour parmi nous a ete a la hauteur de vos attentes. Nous n'hésiterons pas à partager votre appréciation avec l'ensemble des collaborateurs. Nous esperons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Manzil Casablanca lors d’un prochain séjour. Cordialement,

4/10 – Matig

patrick

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HÔTEL PROPRE MAIS TRÈS TRÈS DÉLABRER
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Hotel Ok. Maybe overrated in terms of price/quality. The zone: so ugly and sooooooooo dirty. So much garbage smell all over the square with people peeing on the streets. Impossible to walk more than 5 minutes. Breakfast Ok, acceptable.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van MANZIL HOTEL op 13 sep 2018
Dear valued guest, We would like to thank you for having chosen to stay at Manzil Hotel Casablanca during your recent trip to Casablanca. Your comments will definietely be shared with our team members as a means of encouragement to continuously improve the quality of our services. We do hope to have the pleasure of welcoming you again at Manzil Hotel Casablanca on your next visit to Morocco and more precisely to Casablanca. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Felipe c

Positief: Personeel en service
It was ok, no towels, breakfast was not that great.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van MANZIL HOTEL op 15 sep 2018
Cher client Nous avons été désolés d'apprendre que votre séjour a Manzil Casablanca n’a pas été à la hauteur de vos attentes, et vous prions de nous en excuser. Nous avons bien note vos remarques et soyez assuré, Cher Monsieur ou Chere Madame, que des mesures nécessaires seront entreprises afin d’améliorer la qualité des nos services . De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espèrons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour. Dans l’attente de vous accueillir prochainement. Cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible stay
When we checked in the host seemed nice. After we got to our room we found out there was no air conditioning. The shower was so tiny that you couldn’t turn around in it. They offered two small towels. In regards to the “airport shuttle” it is a taxi they call and they charged us 300MAD when it says 250MAD in the website. There was no locks on the balcony door and it is in a very run down area. It was definitely not a 3.2/5 as the rating shows.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van MANZIL HOTEL op 13 sep 2018
Cher client Nous avons été désolés d'apprendre que votre séjour a Manzil Casablanca n’a pas été à la hauteur de vos attentes, et vous prions de nous en excuser. Nous avons bien note vos remarques et soyez assuré, Cher Monsieur ou Chere Madame, que des mesures nécessaires seront entreprises afin d’améliorer la qualité des nos services . De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espèrons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour. Dans l’attente de vous accueillir prochainement. Cordialement,

8/10 – Goed

HUIYEONG

Positief: Personeel en service, comfort kamer
조용한 동네, 휴식에 최적
위치는 기차역에서 걷기에 가깝진 않아요. 근처에 카페나 식당이 있고 조용한 동네라 이동이 많지 않고 휴식을 원하는 여행자에겐 좋은 곳 입니다
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van MANZIL HOTEL op 16 jul 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Don't go to spa it is so dirty and very expensive
Don't go to spa it is so dirty and very expensive compare to the price. The hotel location is good but still below good.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van MANZIL HOTEL op 27 jul 2018
Nous avons été désolés d'apprendre que votre séjour a Manzil Casablanca n’a pas été à la hauteur de vos attentes, et vous prions de nous en excuser. Nous avons bien note vos remarques et soyez assuré, Cher Monsieur ou Chere Madame, que des mesures nécessaires seront entreprises afin d’améliorer la qualité des nos services . De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espèrons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour. Dans l’attente de vous accueillir prochainement. Cordialement,