Beoordelingen van Leonardo Hotel Charleroi City Center

3 out of 5
Leonardo Hotel Charleroi City Center
BOULEVARD TIROU, 96, Charleroi, Walloon Region

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 79 van 483 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 223 van 483 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 113 van 483 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 51 van 483 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 483 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Sylvain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlak naast het Hotel is er een steakhouse waar je tot 23 u kan bestellen. Ook vlakbij winkelcentrum en meerdere eet mogelijkheden.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Guus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Net hotel, prijs-kwaliteit zeker ok! Veel lawaai snachts van op straat. Parking aan hotel is een troef!
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Antonio op 21 mrt 2019
Dear Customer Let me first of all thank you for the time you have taken to respond to our feedback. Your comments are very important to us and will help us to improve the service towards our guests in the future. We are hoping to welcome you again soon in one of our Leonardo hotels. With kind regards, Antonio (Front Office)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Raphael op 9 jan 2019
Dear guest, Thank you for your nice quotation. Hope to welcoming you again in our hotel. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super lokatie in het center. Bij restaurants en winkels.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Raphael op 11 jan 2019
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Jeroen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sub standard hotel
The hotel was quite poor in how everything looked. We booked the comfort room, but there was not much comfort to find. The matras on the bed was too soft and the bed squeaked as soon as you moved a little. Some electricity sockets were uncovered, which looked quite unsafe to me.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Antonio op 1 dec 2018
Dear guest, I am sorry to read that you had a mixed experience at our hotel. I apologize for the inconveniences caused. Please be assured that steps have been taken to avoid unpleasant surprises for our customers I hope that we will regain your confidence for your future stay at the Leonardo Charleroi City Center. Regards The Front Office

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Marvin (front office) op 30 okt 2018
Dear guest, Thank you for your note. We wish you a good day,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Over het algemeen teleurstellend. Vele kleine dingen die absoluut voor verbetering vatbaar zijn. Tasjes worden niet gewassen. Geen defitige uitleg bij receptie. Jacuzzi reclame, niet gezien. Liften die maar half werken. Haast geen wc-papier bij aankomst. Geen enkele nederlandstalige post op TV. Raam dat geheel niet open kan om de kamer eens te verluchten.... Geen ontbijt, en maar goed ook, want werd gedeeltelijk in gang geserveerd. Niet voor herhaling vatbaar. Ga ik nog naar Charleroi, dan wordt het zeker één van de andere hotels, waarvan de kamer bovendien zeker niet duurder zijn, integendeel.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Marvin (front office) op 3 aug 2018
Dear Guest, Thank you for your comment abour your stay. Unfortunately we don't have any Jacuzzi in our hotel. Maybe there is a mistake in the web site. For the windows it's a rules of the fireman of the city it's for your security. We sorry for all the disapointed and we wish you a good day.

10/10 – Uitstekend

maikel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed kifjjdjdkdkdkk
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Marvin (front office) op 8 jul 2018
Dear guest thank you for you note have a nice day

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in centrum Charleroi
Ontbijt hoef je echt niet bij te boeken. 13 euro pp en echt slecht. Ontzettend weinig keus en rondom het hotel genoeg lunchtentjes waar je waar krijgt voor je geld. Kamer ok maar echt geen sterren waard. Meer 2 of 1. Voor 9.00uur moet je weg ivm niet meer parkeren ondergronds van hotel. Sushi tent vlakbij zeker de moeite waard! Dat maakte alles goed!
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Omar op 15 jun 2018
Dear guest, I am sorry to read that you had a mixed experience at our hotel. I apologize for the inconveniences caused. Please be assured that steps have been taken to avoid unpleasant surprises for our customers I hope that we will regain your confidence for your future stay at the Leonardo Charleroi City Center. Best regards

8/10 – Goed

Alois, Herentals

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer klantvriendelijke service
Zeer behulpzaam personeel: kamer, shuttleservice,.. Nette vrij ruime (bad-)kamer.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

E

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was netjes. Wat tegenviel was de parkeergelegenheid. Na een verkeerde uitleg over het systeem werd ons de volgende keer verteld dat de garage vol was, s'avonds om zeven uur. Hierdoor moesten we 2 x een kwartier rondrijden om een plekje te vinden.
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Marvin (Front office) op 21 mrt 2018
Dear Customer, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Leonardo Charleroi City Center. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Of course your comments will help us for the future. In fact the underground Parking is a private one and merged by a a private company. And our hotel guests may have access freely to that parking off office hours. We thank you for you for your kind understanding and apologize again for all inconvenience. Best regards

4/10 – Matig

Mike, utrecht

Positief: Personeel en service
Dit hotel is niet slecht maar ook niet top, doet wat goedkoop aan en is rijp voor een opfrisbeurt. Parkeren is prima garage onder het hotel en gratis verder is het redelijk goed bereikbaar per auto. Aardig personeel. Kortom prima voor 1-2 nachten maar dat was het dan ook.
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Antonio (Front Office) op 20 mrt 2018
Dear Customer, Thank you for taking time to review our property. Thank you for your note, and your nice comment regarding our staff, it is important for us to provide the best service. We hope to see you again and wish you a nice day.

8/10 – Goed

Willy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Makelijk om n vroege ryanvlucht
Tevreden prijs/kwaliteit spijtig dat bij de boeking er 2 kamers werden aangerekend en omdat er geen annuleringsverzekering mogelijk was viel de prijs aardig tegen. Voor n goede cliënt is dat toch niet zo aangenaam!
Reactie van Antonio (Front Office) op 29 nov 2016
Dear Guest, we are sorry that you experienced this type of issue. Unfortunately some types of reservation with promotional rates are governed by specific conditions and are neither cancellable nor can they be amended. We thank you for having taken time to leave us your comments, which is always helpful for our team to better our service.

8/10 – Goed

GM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Patricia Charles Manager op 21 mei 2016
Dear Guest, Thank you so much for give us a notation about your stay. I wish you a very nice day.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel om te verblijven.
Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Locatie centraal
Reactie van Patricia Charles Manager op 21 mei 2016
Dear Guest, Thank you for the time you have taken to write a comment regarding your stay. Your comments are very important to us and will help us to improve our service. We are hoping to welcome you again soon in one of our Leonardo hotels. With kind regards,

8/10 – Goed

Peter&Monique, N-H

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
SUPER!
Aan de rand van centrum, zonder (geluids)overlast maar alles op loopafstand.
Reactie van P.CHARLES op 8 apr 2016
Dear Guest We very much appreciate your comments regarding your stay. We wish you a nice end of week.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
slechte nacht
er zijn 2 hotels met die naam en ik stond aan het verkeerde s'avonds moeilijk te vinden veel lawaai in de kamer (zoomer van iets buiten) zo slecht geslapen
Dear Customer, Thank you for your comments. If you come back in our hotel, you can ask for having a room with patio view or back of the street, it is quiet. We wish you a nice end of week.

2/10 – Ontzettend slecht

A. Badi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van General Manager op 8 nov 2016
Dear Customer, Thank you for your comments and note. We wish you a nice day.

8/10 – Goed

Dirk Voets, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel goede prijs / kwaliteit verhouding!
Schoon hotel, met stijlvol ingerichte kamers. De lift is een beetje typisch, maar ach... Gezien de prijs bood het hotel aanzienlijk meer dan je mag verwachten!
Reactie van Patricia Charles Manager op 11 jun 2016
Dear Guest, Thank you for your nice comments regarding your stay. Have a nice day

4/10 – Matig

anja, nederland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
matig hotel
De bedden zijn super slecht, geen oog dichtgedaan! Een tegenvaller was ook dat de auto ergens anders geparkeerd moest worden als je Park sleep en fly geboekt hebt. Je kunt dan 10 minuten in de regen lopen als je pech hebt! Ontbijt zeer onder de maat en het geld niet waard! Personeel is vriendelijk

8/10 – Goed

Monique, Utrecht

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Park & Fly!
De Park & Fly mogelijkheid van dit hotel is ideaal voor een korte vliegvakantie. Een week gratis parkeren op een veilige plek plus een taxi naar en van het vliegveld op elk gewenst moment.
Reactie van P. CHARLES op 8 nov 2016
Dear Customer, Thank you for your comments and note. We wish you a nice day.

8/10 – Goed

griet grillet, belgië

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goed tussenstop- hotel
Leuk dat we een piknickmand meekregen met ons ontbijt want het ontbijtbuffet was nog niet open toen wij al moesten vertrekken om ons vliegtuig te halen.
Reactie van General Manager op 8 nov 2016
Dear Customer, Thank you for your comments and note. We wish you a nice day.

8/10 – Goed

Jo, Vorselaar

Positief: Netheid, personeel en service
goed
tevreden

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed Hotel
Het enige nadeel van het hotel is geen gratis WIFI. kan voor € 15,99 per dag. Ontbijt is prima en na 6 uur gratis parkeren onder het hotel In het weekend vrij parkeren. De parkeergarage is van een bank. Lekkere bedden.

8/10 – Goed

Duiker, Amersfoort, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel voor iedereen behalve gezinnen.
Veel hotel voor weinig geld, in het centrum van de stad. Gratis parkeren onder het hotel (na 18:00 uur). Ierse pub op 50 meter. Goed bereikbaar per auto. Het hotel is gevestigd op de 5e etage. De andere etages zijn kantoorruimte (bank).

8/10 – Goed

Bert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnachting
geen specifieke opmerkingen, shuttle naar luchthaven bleek de stadsbus te zijn...

10/10 – Uitstekend

Roger, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leonrado hotel Charleroi City
het hotel is modern en degelijk. De bediening is uitstekend. Bar en restaurant. Goed gelegen: dicht bij het spoorwegstation Charleroi Zuid, een prettige buurt van de stad, en vliegveld Brussels South snel te bereiken.

6/10 – Redelijk

MICHELE

Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel cerrado
Me ubicaron sin complicaciones en otro hotel porque se cerró.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Miki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Morten Emil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
5 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Il ne faut pas s'attendre à du grandiose
La chambre dans laquelle nous étions est à l'image de la ville : vieille : calcaire dans les WC (sinon chambre globalement propre), SDB des années 80, mauvaise insonorisation, seulement des rideaux pour cacher la lumière du matin,... Point positif : le petit déjeuner offre un large choix et la vue sur la ville est agréable.
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value. Convenient location. Cleanliness and good staff.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen
posizione comoda. la struttura complessivamente è di aspetto essenziale. Errore non giustificabile è stato la mancata sistemazione e pulizia della camera in uno dei giorni di soggiorno
6 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren mit allem zufrieden. Ein sehr gutes Preis Leistungsverhältnis
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Sara

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Assunta

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
I did not like the room, was too small for 2 people. I have asked for room changed, but!
3 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Gustav Gordon

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Old and in bad shape
A hotel where everything is 30 years old and doesn’t seem to ever have been changed or taken care of. I would not stay there again even though it is cheap and near the city center.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Où coeur de la ville facile à trouver vue panoramique
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service and value
Good value basic room in a convenient and apparently safe area. Not large or tiny, the room had most utilities apart from a safe. It's an unexceptional and adequate place to sleep and rest. Staff are accommodating and pleasant. Be aware that all rooms are on the 5th and 6th floors and lifts are small.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Jill

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, good location, nice room with big enough space, easy check-in and check-out, friendly and helpful staff. I’d recommend this to hotel to anyone.
2 nachten verbleven in juni 2019