ibis Hotel Köln Am Dom
Hotel voor gasten met huisdieren in Keulen, bij een winkelcentrum, op enkele stappen van Kölner Dom
Fotogalerie voor ibis Hotel Köln Am Dom





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 89
inclusief belastingen en toeslagen
24 dec - 25 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed (160 x 200 cm) laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed (160 x 200 cm)
8,2 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Bahnhofsvorplatz, Cologne, North Rhine-Westphalia, 50667
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Mondial am Dom Cologne - MGallery
Hotel Mondial am Dom Cologne - MGallery
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 167
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 17 voor volwassenen en ca. EUR 8.5 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 8 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay en Apple Pay.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Duitsland. Deze accommodatie is beoordeeld met 2 star Superior en krijgt op deze pagina: 2,5.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ibis Koeln Am Dom Hotel
Ibis Koeln Am Dom Cologne
Ibis Koeln Am Dom
ibis Hotel Köln Am Dom Hotel
ibis Hotel Köln Am Dom Cologne
ibis Hotel Köln Am Dom Hotel Cologne
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Hotel Köln Am Dom
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 mei 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Matthew
Reisde met partner
24 nov 2025
Negatief: Personeel en service
Matthew
3 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Yuji
16 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Yuji
1 nacht verbleven in november 2025
4/10 – Matig
Isabel
Reisde met partner, Reisde met familie
5 nov 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabel
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Min Ning
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Min Ning
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kerstin
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerstin
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Julianne
27 okt 2025
Julianne
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
RUBENS
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RUBENS
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
OGUNI
Reisde met een groep
20 okt 2025
Negatief: Voorzieningen
OGUNI
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sarah
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sarah
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
André
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
André
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Chantal
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chantal
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Victoria
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gustavo Reyes
Reisde met familie
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gustavo Reyes
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kyoka
24 sep 2025
Kyoka
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cesar
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cesar
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Bryan
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryan
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
18 aug 2025
Kevin
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jürgen
14 aug 2025
Positief: Personeel en service
Jürgen
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Carmen
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmen
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jaime, Elk Grove
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaime
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
André
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
André
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ole
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotellet ved Kølner dom
Ole
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Laura
30 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laura
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mauricio
Reisde met partner
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauricio
1 nacht verbleven in juli 2025








