Queen Da Nang Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Da Nang

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

5,4 op 10 โ€“

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice

Over deze buurt

Kaart
41 Nguyen Huu Tho, Hai Chau, Da Nang

In de buurt

  • Fortis Hoan My Da Nang-ziekenhuis - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Con-markt - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Hangang (Han-rivier) - 2 min. rijden - 2.2 km
  • Kathedraal van Da Nang - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Drakenbrug - 3 min. rijden - 3.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Da Nang - 7 min. rijden
  • Da Nang (DAD-Internationale luchthaven Da Nang) - 4 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชHuแบฟ Xฦฐa Cafe - โ€ฌ6 min. lopen
  • โ€ช34 Tropical - โ€ฌ8 min. lopen
  • โ€ชMแปณ Quแบฃng Bร  Mua - โ€ฌ2 min. lopen
  • โ€ชNha Hang Hue Xua Da Nang - โ€ฌ6 min. lopen
  • โ€ชPhแป‘ แปc - โ€ฌ6 min. lopen

Over deze accommodatie

Queen Da Nang Hotel

Hotel in de buurt van Kathedraal van Da Nang
Bij Queen Da Nang Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een gratis shuttleservice vanaf de luchthaven en stomerij-/wasservices. Het plaatselijke restaurant met Vietnamese gerechten, Queen, serveert ontbijt, lunch en diner. Voorzieningen zoals een conferentiecentrum en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een kluis bij de receptie, 2 vergaderruimtes en een lift
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een bagageopslagruimte en conciรซrgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 72 kamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en minibars.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en bad-/douchecombinaties
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttleservice vanaf de luchthaven op bepaalde tijden
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.00 uur tot 08.30 uur
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Queen

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciรซrgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (100 vierkante meter)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 12 etages
  • Feestruimte
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privรฉbadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Mobiele toegangssleutel
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen VND 11.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslagย voor extra bed: VND 11.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Queen Hotel Da Nang
Queen Da Nang
Queen Da Nang Hotel Hotel
Queen Da Nang Hotel Da Nang
Queen Da Nang Hotel Hotel Da Nang

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Queen Da Nang Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Queen Da Nang Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Queen Da Nang Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Queen Da Nang Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Queen Da Nang Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een gratis shuttleservice vanaf de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Queen Da Nang Hotel?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Da Nang, binnen 10 minuten lopen van Paracel Sports Center en Fortis Hoan My Da Nang-ziekenhuis. Ook Phap Lam-pagode en Ho Chi Minh Museum liggen binnen 2 km afstand. Station Da Nang ligt op 27 minuten lopen.

Beoordelingen over Queen Da Nang Hotel

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 77 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 77 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 77 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 77 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 77 beoordelingen

5,2/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

soonhong

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

๋ณ„๋กœ.... ร—100

๊ณตํ•ญ๊ณผ ๊ฐ€๊นŒ์›Œ ์ž ๋งŒ์ž˜๋ ค ์˜ˆ์•ฝํ•œ์ˆ™์†Œ๋ผ์ง€๋งŒ....์ฒจ๋“ค์–ด๊ฐ”๋˜ ๋ฐฉ์€ ์ฒญ์†Œ๋„ ์•ˆ๋˜์–ด์žˆ์—ˆ๊ณ ...๋‹ค๋ฅธ๋ฐฉ์œผ๋กœ ๋ฐ”๊ฟจ์ง€๋งŒ...์ƒˆ๋ฒฝ์—” ์ •์ „์ด๋˜์–ด ์—์–ด์ปจ๋„ ์•ˆ๋‚˜์™€.... ์„ ํ’๊ธฐ ๋นŒ๋ ธ๋Š”๋ฐ ์„ ํ’๊ธฐ์—๋Š” ๋จผ์ง€๊ฐ€ ๋ญ‰์ณ์ ธ์žˆ์„์ •๋„๋กœ... ๋”๋Ÿฝ๊ณ .... ํ˜ธํ…”์ž์ฒด๊ฐ€ ์ „์ฒด์ ์œผ๋กœ ๋”๋Ÿฝ์Šต๋‹ˆ๋‹ค... ํ•˜๋ฃจ๋ฐค 4๋งŒ์›์„ ๋‚ด๊ณ  ์ถ”์ฒœํ•˜๊ณ ์‹ถ์ง€์•Š๋„ค์š”...
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

์ง€์€

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ƒˆ๋ฒฝ ์ถœ๋ฐœ์ธ ํ•ญ๊ณตํŽธ์ด ๊ฒฐํ•ญ๋˜์„œ ๊ทผ์ฒ˜์—์„œ ์ž๋ ค๊ณ  ๊ธ‰ํ•˜๊ฒŒ ๊ณตํ•ญ์—์„œ ๊ฐ€๊นŒ์šด ๊ณณ์œผ๋กœ ์˜ˆ์•ฝํ•œ๊ฒŒ ์ž˜๋ชป์ด์—ˆ์Œ... ๋Šฆ๊ฒŒ ์˜ˆ์•ฝํ•œ ํƒ“๋„ ์žˆ์ง€๋งŒ ์˜ˆ์•ฝํ•˜๊ณ  2~30๋ถ„ ๋’ค์— ํ˜ธํ…” ๊ฐ”๋Š”๋ฐ ์˜ˆ์•ฝ์ด ๋œ ์ค„๋„ ๋ชจ๋ฅด๊ณ  ์žˆ๊ณ  ๊ฒŒ๋‹ค๊ฐ€ ๋ฏธ๋ฆฌ ์ฒญ์†Œ๋„ ์•ˆ ํ•ด๋‘”๊ฑด์ง€ ๊ธ‰ํ•˜๊ฒŒ ๊ฐ์‹คํ‚ค ๋“ค๊ณ  ์˜ฌ๋ผ๊ฐ€์„œ ํ•œ์ฐธ์„ ๊ธฐ๋‹ค๋ฆฌ๋‹ค ๋ฐฉ์— ๋“ค์–ด๊ฐ”๋„ค์š”. ์ฐฝ๋ฌธ์€ ์ฐฝ๋ฌธ์ด๋ผ๊ณ  ํ•  ์ˆ˜๋„ ์—†์„ ๋งŒํผ ์ž‘๊ณ  ๋ฐฉ์ถฉ๋ง ๊ฐ™์€ ๊ฑฐ๋งŒ ๋‹ฌ๋ž‘ ํ•˜๋‚˜ ๋ถ™์–ด์žˆ์–ด์„œ ์—ด๊ณ  ๋‹ซ๊ณ  ํ•  ์ˆ˜๋„ ์—†์—ˆ๊ณ , ์ปคํ”ผํฌํŠธ ์•ˆ์—๋Š” ๊ฐœ๋ฏธ๋“ค์ด ๋“์‹ค๊ฑฐ๋ฆฌ๊ณ , ๋ฐฉ์—์„œ ๋ฒŒ๋ ˆ๊ฐ€ ๋Œ์•„๋‹ค๋‹ˆ๊ณ , ์ด๋ถˆ๊ณผ ๋ฒ ๊ฐœ๋Š” ์•Œ ์ˆ˜ ์—†๋Š” ์–ผ๋ฃฉ๋“ค๋กœ ๊ฐ€๋“ํ•˜๋”๋ผ๊ตฌ์š” ๋„์ €ํžˆ ๊ฑฐ๊ธฐ์„œ ์ž˜ ์ˆ˜๊ฐ€ ์—†์–ด์„œ ๋“ค์–ด๊ฐ„์ง€ 30๋ถ„๋„ ์ฑ„ ๋˜์ง€ ์•Š์•„์„œ ํ™˜๋ถˆ ์š”์ฒญ์„ ํ–ˆ๋”๋‹ˆ ๋งค๋‹ˆ์ €๋ž‘ ์–˜๊ธฐํ•ด์•ผํ•˜๋Š”๋ฐ ๋งค๋‹ˆ์ €๊ฐ€ ์ง€๊ธˆ ์ž๊ณ  ์žˆ์œผ๋‹ˆ ์•„์นจ์— ๋‹ค์‹œ ์™€์„œ ์–˜๊ธฐํ•ด๋ผ๋Š” ๋ง๋งŒ ๋ฐ˜๋ณตํ•˜๊ณ , ์•„๋‹˜ ๊ฐ™์€ ๋“ฑ๊ธ‰์ธ ๋ฐฉ์ธ๋ฐ ์ฐฝ๋ฌธ์ด ์žˆ๋Š” ๋ฐฉ์œผ๋กœ ๋ฐ”๊ฟ”์ฃผ๊ฒ ๋‹ค๊ณ  ๊ทธ๋Ÿฌ์‹œ๋„ค์š”? ์ฒญ๊ฒฐ+๊ด€๋ฆฌ ๋‘˜ ๋‹ค ์ตœ์•…์ธ๋ฐ ์ฐฝ๋ฌธ์ด ์žˆ๋Š” ๋ฐฉ์œผ๋กœ ๊ฐ€๋ฉด ๋ญ๊ฐ€ ๋‹ฌ๋ผ์ง€๋Š” ๊ฒƒ๋„ ์•„๋‹ˆ๊ณ  ๊ทธ๋ƒฅ ๋‹จ์ˆœํžˆ ๊ทธ ์ƒํ™ฉ์„ ํšŒํ”ผํ•˜๊ณ  ์‹ถ์–ดํ•˜๋Š” ๊ฒƒ์ฒ˜๋Ÿผ ๋ณด์˜€๋„ค์š”. ์ง์›๋“ค ํƒœ๋„์— ๋” ๋ถˆ์พŒํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๊ฐ€๊ฒฉ ๋Œ€๋น„ ๊ดœ์ฐฎ์•˜๋‹ค๊ณ  ํ•˜์‹œ๋Š” ํ›„๊ธฐ๋ณด๊ณ  ๊ดœ์ฐฎ๊ฒ ์ง€ ํ–ˆ๋Š”๋ฐ, ๋ˆ ์ฃผ๊ณ  ๋ฒŒ๋ ˆ ๋ฌผ๋ฆฌ๊ณ  ๋ชธ์ด ๊ฐ€๋ ต๊ณ  ์‹ถ์œผ์‹œ๋‹ค๋ฉด ๊ฐ€์‹œ๊ธธ
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
็ช็„ถใ‚จใ‚ขใ‚ณใƒณใŒไฝฟใˆใชใใชใ‚Šใ€ๆš‘ใ‹ใฃใŸใ€‚ไป–ใฎ้ƒจๅฑ‹ใซๅค‰ใˆใฆๆฌฒใ—ใ„ใจใŠ้ก˜ใ„ใ—ใŸใŒใ€ไป–ใฎ้ƒจๅฑ‹ใ‚‚ๅ…จใฆใ‚จใ‚ขใ‚ณใƒณใŒไฝฟใˆใชใ„็Šถๆ…‹ใ ใจๆ–ญใ‚‰ใ‚ŒใŸใ€‚ๆœ้ฃŸใฏ9ๆ™‚ใพใงใจ่žใ„ใฆใ„ใŸใฎใซ8ๆ™‚้ŽใŽใซ่กŒใใจใ€ใ‚‚ใ†็ต‚ใ‚ใฃใŸใจๆ–ญใ‚‰ใ‚Œๆœ้ฃŸใ‚‚้ฃŸในใ‚Œใชใ‹ใฃใŸใ€‚
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 โ€“ Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ไธๅ–œๆญก๏ผŒๅ› ้…’ๅบ—ๅคช่ˆŠ๏ผŒๅพˆๅคšๆฑ่ฅฟ้ƒฝ่€ๅŒ–๏ผŒ่€Œไธ”ๅ‡้™ๆฉŸ็ถ“ๅธธๅฃž๏ผŒๅœจ่กŒ้ง›ๆ™‚็ถ“ๅธธ็ช็„ถๅœ้ “๏ผŒไธฆ็™ผๅ‡บๅทจๅ“๏ผŒๅพˆๅพ—ไบบ้ฉš๏ผŒ็‚บไบ†ๅฎ‰ๅ…จไธ่‡ณ่ขซ็ถ‘ๅ‡้™ๆฉŸๅ†…๏ผŒๆˆ‘ๅ€‘ๆฏๅคฉ้ƒฝๆ˜ฏ่กŒๆจ“ๆขฏไธŠ่ฝ๏ผŒๅŒๆ™‚๏ผŒ้…’ๅบ—้€ฑ้‚Š็’ฐๅพˆๆฑก่กŠ๏ผŒๅพˆๅคšๅทฅๆฅญ่ฃฝ้€ ๅบ—ใ€‚ๅ”ฏไธ€ๅฏๅ–ไน‹่™•ๆ˜ฏ่ฟ‘ๆฉŸๅ ด
4 nachten verbleven in maart 2019

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 โ€“ Redelijk

Jorge, singapore

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The aircon in my room was not maintained properly, noisy throughout the night and disturbed my sleep.
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 โ€“ Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ƒˆ๋ฒฝ ๋น„ํ–‰๊ธฐ ๋„์ฐฉ์ด๋ผ ์ƒˆ๋ฒฝ ์ž ๋งŒ ์ž๋ ค๊ณ  ๋“ฑ๋กํ•œ ๊ณณ์ด์—ˆ๋Š”๋ฐ ๋‹ค๋ฅธ๊ณณ์— ๋น„ํ•ด ์‹ผ๊ฐ€๊ฒฉ์ด ์™œ๊ทธ๋Ÿฐ์ง€ ์•Œ์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์นจ๋Œ€ ์‰ฌํŠธ๋ฅผ ์”ป๋Š”์ง€๋Š” ๋ชจ๋ฅด๊ฒŸ์ง€๋งŒ ๋งคํŠธ๋ฆฌ์Šค์˜ ๋…ธ๋ž€ ์ž๊ตญ๋“ค์ด ์นจ๋Œ€ ์‰ฌํŠธ์— ๋น„์ณ ์ž ์„ ์ž๊ธฐ์—” ๋„ˆ๋ฌด ์ฐ์ฐ..๊ทธ๋ฆฌ๊ณ  ๋œจ๊ฑฐ์šด๋ฌผ๋„ ์ž˜ ๋‚˜์˜ค์ง€ ์•Š์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค ์šฐ๊ธฐ์— ๊ฐ„์ง€๋ผ ๋ฐค์—” ์Œ€์Œ€...์ง์›๋“ค์€ ์นœ์ ˆํ–‡๊ณ  ์•„์นจ๋ท”ํŽ˜๋Š” ์ˆ™๋ฐ•์‹œ์„ค์— ๋น„ํ•ด์„œ๋Š” ์กฐ๊ธˆ ๋‚˜์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋‹ค์‹  ๊ฐ€๊ณ ์‹ถ์ง€ ์•Š์•„์š”
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

YELIN

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

์•„๋ฆ„, ๋Œ€๊ตฌ

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

๋ณ„๋กœ์ž„

์ง„์งœ ์œ ํฅ๊ฐ€ ์ฃผ๋ณ€์— ํ˜„์ง€์ธ๋“ค๋งŒ ๊ฐ€๋Š” ๊ทธ๋Ÿฐ ๋ชจํ…”๋А๋‚Œ. ์†๊ฐ€๋ฝ๋งŒํ•œ ๋ฐ”ํ€ด๋ฒŒ๋ ˆ๊ฐ€ 4๋งˆ๋ฆฌ๋‚˜ ๋‚˜์˜ค๊ณ  ํ™”์žฅ์‹ค ์ฒœ์žฅ์€ ๊นจ์ ธ์žˆ๊ณ  ๋ฌธ ์—ฌ๋‹ซ๋Š” ์†Œ๋ฆฌ๊ฐ€ ๋„ˆ๋ฌด ์ปค์„œ ๊นœ์ง๊นœ์ง ๋†€๋žจ
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 โ€“ Redelijk

Youri

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
๋„ˆ๋ฌด ๋จผ์ง€๊ฐ€๋งŽ๊ณ  ์—์–ด์ปจ๋„ ์„ธ๊ฒŒ์•ˆ๋‚˜์˜ค๊ณ  ๋”์›Œ์ฃฝ๋Š”์ค„..
1 nacht verbleven in september 2018

4/10 โ€“ Matig

ishiri, Aichi,Japan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Junam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

๋น„์ถ”์ฒœ

๊ฐ€์ง€๋งˆ์„ธ์š” ์ž ๊น๋จธ๋ฌด๋ฅผ๋ ค๋ฉด ๊ฐ”์ง€๋งŒ ๋”๋Ÿฝ์—ˆ์Œ ๋ฐฉ ์ฝ”๊ตฌ๋ฉ๋งŒํ•จ ์˜ค๋Š˜๋„์ž ์‹œ๋จธ๋ฌผ๋ ค๊ณ  ์‹œ๋‚ด์—์žก์Œ ์ฐจ๋ผ๋ฆฌ ์‹œ๋‚ด์— ํ˜ธ์•™๋ฆฐํ˜ธํ…”์ถ”์ฒœ๊ฐ€๊ฒฉ2๋งŒ์›์ •๋„ ๋„์ €๋ ด ๋„“์Œ
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 โ€“ Matig

Eunkyeong

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๊ณตํ•ญ์—์„œ ๊ฐ€๊น๊ณ  ๊ทธ๋Ÿฐ๋Œ€๋กœ ๊ดœ์ฐฎ์Œ
2 nachten verbleven in juli 2018

4/10 โ€“ Matig

juk, kor

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

๊ณตํ•ญ๊ทผ์ฒ˜๋ผ ์ž ์‹œ ์ง๋งก๊ธฐ๊ณ  ์”ป์„์ •๋„๋งŒ ๊ฐ€๋Šฅํ•œ ํ˜ธํ…”

์ €ํฌ๋Š” ๋ฆฌ์กฐํŠธ ์ฒดํฌ์•„์›ƒํ›„ ๋ฐค๋น„ํ–‰๊ธฐ๋ผ ์ž ์‹œ ์ง๋งก๊ธฐ๊ณ  ์‰ฌ์—ˆ๋‹ค๊ฐ€ ์”ป๊ณ  ๊ฐˆ ์žฅ์†Œ๋กœ ๊ฐ€๊นŒ์šฐ๋ฉด์„œ ์‹ผ๊ณณ์„ ์˜ˆ์•ฝํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์—ญ์‹œ๋‚˜ ์‹ผ๊ฐ’์— ์ด์šฉํ• ์ •๋„๋„ค์š”.. ์ž๋Š”๊ฑฐ๋Š” ์ €๋Š” ๋ˆ ์ข€ ์ฃผ๊ณ ์„œ๋ผ๋„ ๋”ฐ๋ฅธ๊ณณ๊ฐˆ๊ฒƒ๊ฐ™์•„์š” ์šฐ๋ฆฌ๋‚˜๋ผ ์—ฌ๊ด€์ˆ˜์ค€์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ๊ณตํ•ญ ํ”ฝ์—…์€ ๋ฌด๋ฃŒ๋กœ ํ•ด์ค˜์„œ ๊ทธ๊ฑด ๊ฑฑ์ •์—†์–ด์„œ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์ฐธ๊ณ ํ•˜์„ธ์š”
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 โ€“ Matig

Youngok

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

๋‹ค์‹œ๋Š” ์•ˆ๊ฐ

11์ธต์— ๋ฌต์—ˆ๋Š”๋ฐ...๋ฐ”๋กœ ์˜†๋ฐฉ์—์„œ ๋ฌธ์—ด์–ด๋†“๊ณ  ์‹ญ์—ฌ๋ช…์˜ ์•„์คŒ๋งˆ๋“ค์ด ๋– ๋“ค๊ณ ์žˆ์—ˆ์Œ ๊ฐ€์„œ ์กฐ์šฉํžˆํ•˜๋ผํ•จใ…กใ…ก ์ฒดํฌ์•„์›ƒ ํ• ๋•Œ๊ฐ€๋‹ˆ ๊ทธ์•„์คŒ๋งˆ์ค‘ ํ•œ๋ช…์ด ํ”„๋ก ํŠธ์— ์•‰์•„์žˆ์Œ~ ์™„์ „ ์–ด์ด์—†์Œใ…กใ…ก
1 nacht verbleven in juni 2018

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๊ฒฐ์ œ๋ฅผ ํ•˜๊ณ  ๊ฐ”๋Š”๋ฐ๋„ ์˜ˆ์•ฝํ™•์ธ ์•ˆ๋œ๋‹ค๊ณ  ๋˜ ๊ฒฐ์ œํ•˜๋ผ๊ณ  ๋‚œ๋ฆฌํ”ผ์›Œ์„œ ๊ทธ๋ƒฅ ๋˜ ๊ฒฐ์ œํ–ˆ๋”๋‹ˆ ๋‚˜์ค‘์— ๋ฉ”์ผ ์™”๋„ค์š” ์ง„์งœ ์—„์ฒญ ๋ถˆ์นœ์ ˆํ•˜๊ณ  ์—์–ด์ปจ๋„ ์•ˆ๋˜์„œ ๋ฐฉ์˜ฎ๊น€
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 โ€“ Redelijk

JIYEON

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

๊ฐ€๊ฒฉ๋งŒํผ์ธ๋“ฏ

๋ฐค์— ๋„์ฐฉํ•ด์„œ ์ž ๋งŒ์ž๋ ค๊ณ  ์˜ˆ์•ฝ ๊ฐ€๊ธฐ์ „์— ๊ณตํ•ญํ”ฝ์—… ์š”์ฒญ ๋น„ํ–‰๊ธฐ 1์‹œ๊ฐ„์ •๋„ ์—ฐ์ฐฉ ํ”ฝ์—… ์—†์—ˆ๊ณ  ํ˜ธํ…”์ง์› ์˜์–ด์‚ฌ์šฉ๋ถˆ๊ฐ€ ์ฐฝ๋ฌธ ์—„์ฒญ ์ž‘๊ณ  ์ฒดํฌ์•„์›ƒํ• ๋•Œ ๋ฏธ๋ฆฌ์ˆ™๋ฐ•๋น„๊ฒฐ์ œํ•œ๊ฑฐ ํ™•์ธ์•ˆ๋ผ์„œ ์˜ค๋ž˜๊ฑธ๋ฆผ ๊ฐ€๊ฒฉ๋งŒํผ์ธ๋“ฏ ์กฐ๊ธˆ ๋” ์ง€๋ถˆํ•˜๊ณ  ํ›จ์”ฌ ๋‚˜์€๊ณณ ๊ฐ€๊ฒ ์Œ
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 โ€“ Matig

hana, korea

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

๊ณตํ•ญ์—์„œ๋Š” ๊ฐ€๊นŒ์šด ๊ณณ

๋น„ํ–‰์ด ์ƒˆ๋ฒฝ1์‹œ ๋„˜์–ด์„œ ์ž ์‹œ ์žก์€ ์ˆ™์†Œ์ž„ ์ฒญ์†Œ์ƒํƒœ ์—‰๋ง. ๊ทธ๋ž˜๋„ ๋œจ๊ฑฐ์šด๋ฌผ์€ ์ž˜ ๋‚˜์˜ด. ๋ƒ‰์žฅ๊ณ  ์‹œ์›. ์—์–ด์ปจ ๋ณดํ†ต ๊ทธ ์ง€๊ฒฝ์ธ์ง€๋Š” ๋ชฐ๋ž์Œ ๊ทธ๋ƒฅ ์šฐ๋ฆฌ๋‚˜๋ผ ์—ฌ๊ด€๋ณด๋‹ค๋” ํ›จ์”ฌ ๋ชปํ•จ. ์ฐฝ๋ฌธ๋„ ํ•˜๋‚˜์—†์Œ. ์ง„์งœ ๊ทธ๋ƒฅ ์ž ์‹œ ์‰ด ์ •๋„... ๊ทธ๋ƒฅ 2๋งŒ์›์งœ๋ฆฌ๊ฐ€ ๋‚˜์„๊ฒƒ๊ฐ™์Œ
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์•„๋™๋™๋ฐ˜ 4์ธ๊ฐ€์กฑ ๋ฐค๋น„ํ–‰๊ธฐ ํ˜ธํ…”์—์„œ ๋ฌต๊ธฐ์— ์ข‹์Šต๋‹ˆ๋‹ค.

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Minyoung

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 โ€“ Matig

SANGHO

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

๋ฐ”๋žŒ๋ถ€๋Š” ๋‚ ์—” ์ˆ™๋ฐ•ํ•˜๊ธฐ๊ฐ€

๋ณด๊ธฐ์—” ๊น”๋”ํ•œ๋ฐ ํ™”์žฅ์‹ค๋ณ€๊ธฐ ์ปค๋ฒ„๊ฐ€ ๊ดญ์žฅํžˆ ์ง€์ €๋ถ„ ํ•˜๊ณ  ์ƒค์›Œ์žฅ์€ ๋ฐฐ์ˆ˜๊ฐ€ ์ œ๋Œ€๋กœ ์•ˆ๋ผ ์ƒค์›Œ๋„์ค‘์— ๋ฐฐ์ˆ˜๋˜๊ธธ ๊ธฐ๋‹ค๋ ค์•ผํ•จ ์นจ๊ตฌ๋ฅ˜์™€ ํƒ€์›”์ข…๋ฅ˜๋Š” ๊น”๋”ํ•จ ๋ฐ”๋žŒ๋ถ€๋Š” ๋ฐค์—” ์ž ์ž๊ธฐ๊ฐ€ ๋งค์šฐํž˜๋“ฌ ๋ฐ”๋žŒ์†Œ๋ฆฌ ์žฅ๋‚œ์•„๋‹˜