Queen Da Nang Hotel
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Da Nang
Fotogalerie voor Queen Da Nang Hotel





Beoordelingen
5,4 op 10 โ
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

41 Nguyen Huu Tho, Hai Chau, Da Nang
Over deze accommodatie
Queen Da Nang Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Seahorse Signature Danang Hotel Haviland
Seahorse Signature Danang Hotel Haviland
- Zwembad
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 47 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslagย voor extra bed: VND 11.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Queen Hotel Da Nang
Queen Da Nang
Queen Da Nang Hotel Hotel
Queen Da Nang Hotel Da Nang
Queen Da Nang Hotel Hotel Da Nang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Queen Da Nang Hotel
Beoordelingen
5,4
5,2/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
5,0/10
Voorzieningen
5,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 okt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๋ณ๋ก.... ร100
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 โ Ontzettend slecht
์ง์
24 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ง์
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 โ Redelijk
Jorge, singapore
Zakenreiziger, Reisde met familie
14 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Jorge
1 nacht verbleven in februari 2019
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
3 jan 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 dec 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
2/10 โ Ontzettend slecht
YELIN
31 okt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YELIN
1 nacht verbleven in oktober 2018
2/10 โ Ontzettend slecht
์๋ฆ, ๋๊ตฌ
9 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
๋ณ๋ก์
์๋ฆ
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 โ Redelijk
Youri
5 okt 2018
Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Youri
1 nacht verbleven in september 2018
4/10 โ Matig
ishiri, Aichi,Japan
20 sep 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ishiri
1 nacht verbleven in september 2018
2/10 โ Ontzettend slecht
Junam
30 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๋น์ถ์ฒ
Junam
1 nacht verbleven in augustus 2018
4/10 โ Matig
Eunkyeong
16 aug 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eunkyeong
1 nacht verbleven in augustus 2018
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
4 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
4/10 โ Matig
juk, kor
11 jun 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๊ณตํญ๊ทผ์ฒ๋ผ ์ ์ ์ง๋งก๊ธฐ๊ณ ์ป์์ ๋๋ง ๊ฐ๋ฅํ ํธํ
juk
1 nacht verbleven in mei 2018
4/10 โ Matig
Youngok
6 jun 2018
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
๋ค์๋ ์๊ฐ
Youngok
1 nacht verbleven in juni 2018
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 โ Redelijk
JIYEON
29 mei 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
๊ฐ๊ฒฉ๋งํผ์ธ๋ฏ
JIYEON
1 nacht verbleven in mei 2018
4/10 โ Matig
hana, korea
16 mei 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๊ณตํญ์์๋ ๊ฐ๊น์ด ๊ณณ
hana
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
12 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2/10 โ Ontzettend slecht
Minyoung
18 apr 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minyoung
4/10 โ Matig
SANGHO
9 apr 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
