De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 23.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren.
Toegang tot accommodatie
Receptie met beperkte openingstijden
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 5 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Business Hotel Castle Date
Business Hotel Castle
Business Castle Date
Business Hotel Castle Date, Hokkaido, Japan
Business Hotel Castle Date
Business Hotel Castle Hotel
Business Hotel Castle Hotel Date
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Business Hotel Castle?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Business Hotel Castle te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Business Hotel Castle?
Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Business Hotel Castle uitchecken?
Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.
Waar ligt Business Hotel Castle?
Dit hotel in Date ligt op 2,2 km van Wegstation Date Rekishi no Mori en binnen 15 km afstand van Toyameer en Zenko-ji-tempel. Ook Lavakoepel Showa-shinzan en Kabelbaan van Showa-shinzan liggen binnen 15 km afstand.
Beoordelingen over Business Hotel Castle
Beoordelingen
6,6
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 4 beoordelingen
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 4 beoordelingen
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 4 beoordelingen
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 4 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 4 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
6,6/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
noriko
23 sep 2016
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
駅近、安い
駅から近くて便利
noriko
6/10 – Redelijk
chi lung
9 aug 2016
chi lung
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer