expedia

Er deed zich een fout voor.Probeer een nieuwe zoekopdracht.

Gastenbeoordelingen

4,4/5 Uitstekend
1.997 beoordelingen
Gasten beoordelen deze accommodatie met 4,6/5 voor netheid.

Kies datums om prijzen te bekijken

  • Klassieke tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

    4.6/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 28 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 2
    • 1 kingsize bed
    Meer infoKlassieke tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
  • Klassieke Twin kamer

    4.7/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 28 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 2
    • 2 eenpersoonsbedden
    Meer infoKlassieke Twin kamer
  • Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, Toegang tot business lounge

    4.3/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 28 m²
    • Uitzicht op het water
    • Max. aantal: 2
    • 1 kingsize bed
    Meer infoExecutive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, Toegang tot business lounge
  • Klassieke driepersoonskamer, Meerdere bedden (Double & Single)

    4.6/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 28 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 3
    • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
    Meer infoKlassieke driepersoonskamer, Meerdere bedden (Double & Single)
  • Junior suite

    Kamervoorzieningen

    • 50 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 2
    • 1 kingsize bed
    Meer infoJunior suite
  • Presidentiële suite

    Kamervoorzieningen

    • 60 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 2
    • 1 kingsize bed
    Meer infoPresidentiële suite
  • Essential Worker Room Type

    5/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 28 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 5
    • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden
    Meer infoEssential Worker Room Type

Over deze accommodatie

Clayton Hotel Burlington Road

4-sterren hotel in Centrum van Dublin, in de buurt van St. Stephen's Green
Dit rookvrije hotel heeft niet alleen een restaurant, maar ook 3 bars/lounges en fitnessfaciliteiten. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Je vindt er ook een koffiebar/café, een 24-uurs businesscentrum en een conferentiecentrum. De 502 kamers beschikken elk over een diep bad en bieden gratis wifi en een 24-uurs roomservice aan. Een koelkast en een koffiezetapparaat/waterkoker zijn standaard beschikbaar, net als een flatscreentelevisie met kabelzenders.
Clayton Hotel Burlington Road heeft 502 kamers met een (laptop)kluis en een gratis krant. Elke flatscreentelevisie heeft kabelzenders. Een koelkast en een koffiezetapparaat/waterkoker zijn ook beschikbaar. Elke badkamer is uitgerust met een bad/douchecombinatie met een diep bad, gratis toiletartikelen en een haardroger.

Profiteer van gratis wifi. Alle kamers zijn voorzien van een bureau en een telefoon. Ook heeft elke kamer gratis mineraalwater en een strijkplank/strijkijzer. ´s Avonds wordt een turndownservice aangeboden en een huishoudservice is dagelijks beschikbaar.

Recreatieve voorzieningen van dit hotel bestaan onder andere uit fitnessfaciliteiten.

De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

Volgt de brancherichtlijnen voor desinfectie van Safe Travels (WTTC - wereldwijd)
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd
De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel

Social distancing

Er zijn maatregelen voor social distancing genomen
De kamers worden gedurende 24 uur tussen verblijven in niet gebruikt
In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
Contactloos inchecken en uitchecken

Veiligheidsmaatregelen

Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er wordt gecontroleerd of personeelsleden koorts hebben
Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Onoverdekt zelf parkeren: EUR 13 per nacht
  • Beperkt aantal parkeerplaatsen

Eten en drinken

  • Er is elke dag van 07.00 uur tot 10.30 uur een uitgebreid ontbijt beschikbaar tegen een toeslag van EUR 18 per persoon
  • 1 restaurant en 1 koffiebar/café
  • 3 bars/lounges
  • 24-uurs roomservice

Activiteiten

  • Fitnessfaciliteiten

Gezinsvriendelijk

  • Stomerij/wasservice
  • Wasserij
  • Koelkast

Voorzieningen

  • Geldautomaat/bankservice
  • Balzaal
  • Bankethal
  • Lift
  • Gratis kranten in de lobby
  • Receptieruimte

Gastendiensten

  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Stomerij/wasservice
  • Wasserij
  • Bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Hulp bij uitstapjes/tickets
  • Turndownservice

Gesproken talen

  • Kroatisch
  • Engels
  • Frans
  • Duits
  • Hongaars
  • Italiaans
  • Pools
  • Portugees
  • Russisch
  • Spaans

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimtes
  • Conferentiecentrum (2025 vierkante meter ruimte)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel
  • Goed verlicht pad naar ingang
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijk pad
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar de lift
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant

Overig

  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Klimaatregeling voor airconditioning
  • Verduisterende gordijnen
  • Klimaatregeling voor verwarming
  • Beddengoed

Badkamer

  • Diep bad
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Haardroger
  • Bad/douchecombinatie
  • Handdoeken

Entertainment

  • Kabelzenders
  • Flatscreentelevisie

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Overig

  • Aangrenzende/verbonden kamers
  • Bureau
  • Gratis kranten
  • Strijkplank/strijkijzer
  • Kluis met plaats voor laptop
  • Laptopwerkplek
  • Lokale kaarten
  • Telefoon
  • Turndownservice

Beleid

Inchecken

Inchecken tussen 15.00 uur en 02.00 uur
Een snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Een snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan (hulpdieren uitgezonderd)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

American ExpressDiners ClubMastercardVisa

Belangrijke informatie

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken.

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ca. EUR 18 per persoon
  • Toeslag voor onoverdekt parkeren: EUR 13 per nacht (in- en uitrijden)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs en een creditcard, pinpas of een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
    De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging.
  • Deze accommodatie bevestigt dat er momenteel maatregelen worden genomen voor een extra grondige schoonmaak en de veiligheid van de gasten.
  • De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel, veelgebruikte oppervlakken worden tussen verblijven in schoongemaakt met desinfectiemiddel en beddengoed en handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen.
  • Contacloos inchecken en contactloos uitchecken zijn mogelijk.
  • Elke kamer blijft minimaal 24 uur onbezet tussen boekingen in.
  • De accommodatie bevestigt dat deze voldoet aan de desinfectierichtlijnen van Safe Travels (WTTC - wereldwijd).
  • Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

Fáilte Ireland (de nationale instantie voor de ontwikkeling van toerisme) kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Ierland. Deze accommodatie in de klasse hotel heeft de classificatie 4 sterren.

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn reservering bij Clayton Hotel Burlington Road gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?
Ja, bij Clayton Hotel Burlington Road kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van Clayton Hotel Burlington Road op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.
Zijn huisdieren welkom bij dit hotel?
Nee, alleen hulpdieren zijn bij deze accommodatie welkom.
Wat kost het om bij dit hotel te parkeren?
Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 13 per nacht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Hoe laat kan ik inchecken bij dit hotel?
Je kunt inchecken tussen 15.00 uur en 02.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij dit hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt dit hotel?
Dit hotel ligt in Centrum van Dublin, binnen 2 km afstand van St. Stephen's Green, Aviva Stadium en Bord Gáis Energy Theatre. Ook Kathedraal St. Patrick's en Kasteel van Dublin liggen binnen 3 km afstand. Charlemont Station ligt op 10 minuten lopen en naar Harcourt Street Station is het 13 minuten lopen.

Gastenbeoordelingen

Algemene score en beoordelingen voor Clayton Hotel Burlington Road

4,4
5 - Uitstekend
1.046
4 - Goed
717
3 - Redelijk
158
2 - Middelmatig
54
1 - Slecht
22
4,6
Netheid
4,4
Service en personeel
4,3
Voorzieningen
4,4
Staat van de accommodatie

1/5

    Deze reiziger heeft geen opmerkingen aan de beoordeling toegevoegd
    3 nachten verbleven in maart 2020

    4/5 Goed

    • Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

    proper, vriendelijk personerel goed bereikbaar met openbaar vervoer

    3 nachten verbleven in januari 2020

    4/5 Goed

    • Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

    Mooie ruime kamer. Net sanitair. Receptie heel vriendelijk en behulpzaam.

    3 nachten verbleven in december 2019

    5/5 Uitstekend

    • Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

    3 nachten verbleven in december 2019

    3/5

    • Positief: Personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

    4 nachten verbleven in november 2019