Hotel Epidamn
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op enkele stappen van Winkelgebied Bulevardi Epidamn
Fotogalerie voor Hotel Epidamn





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Business kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Business kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Bulevardi Epidamn, Durrës, Qarku i Durrësit, 2500
Over deze accommodatie
Hotel Epidamn
Vergelijkbare accommodaties

Grand Duka Hotel & Spa
Grand Duka Hotel & Spa
- Bubbelbad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 54 beoordelingen
De prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.57 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Epidamn Hotel
Hotel Epidamn Durrës
Hotel Epidamn Hotel Durrës
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Epidamn
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Bernardo
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bernardo
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tim, Newport
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
Reisde met een groep, Reisde met familie
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Simone
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anbefaling


Simone
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alican
Reisde met familie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alican
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
José Alberto
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
José Alberto
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jörg
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jörg
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Justin
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Linda
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linda
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Kai
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charming hotel in the historical center
Kai
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jonathan
Zakenreiziger
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jonathan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
William
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
William
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kjell Daniel
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kjell Daniel
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dan
Reisde met een groep
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel. Perfect location.
Dan
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Emine
17 mei 2025
Emine
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Wissam
Reisde met een groep
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wissam
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not 5* but a nice hotel overall
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Marius
6 mei 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Marius
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Roland
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roland
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
Zakenreiziger
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edward
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
RICARDO
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
RICARDO
2 nachten verbleven in april 2025








