Een buitenzwembad

Beoordelingen van Jacob Eilat

Jacob Eilat
Hativat Hanegev 3, Eilat

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 71 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

3,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Tom

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Low quality hotel
The hotel is a bit in disrepair, it needs maintenance. The restaurant can be a nightmare due to it being overcrowded. The guests have a tendency to move the whole buffet to their table on 15-20 different plates so a lot goes to waste. We did not find the kids animation, there seemed to be none. The pool is only open from 10 to 16h and is in a poor state. The pool area is full of cigarette buds.
3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Personeel en service
Never again
Good if you have children and don't mind the noice, the food was not bad but the behaviour of the people that comes there is some I have never seen in my life, the noice and the quantity of food they take is not human, half of it is trown away. The hotel should concider to let them pay for the food they don't eat, it is a waist
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Asya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed here only overnight, it was great for our purpose, very clean, the front desk is super helpful and nice. The breakfast was great. We left all our luggage at the hotel after check out till evening and the staff was amazing.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Edna

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Mahmood

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Sigal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Udi

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Maciej

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Przepłacona tragedia...
Hotel rozczarowuje juz po samym przyjeździe...zdjecia jedno rzeczywistość drugie... pokoje klatki i nasz na 100% nie mial 22 metrów... lazienka klitka taka ze nie powiem, cieknace wc,zacieki na ścianach. Wieszak w szafie zrobiony z gałęzi!!! Obsługa pozornie miła. Mimo opcji Allinclusive trzeba bylo sie o wszystko dopominać... warunki dostępności wszystkiego zależaly od tego czy sie komuś chce ruszyć i coś zrobić... mimo opasek 2x nie wpuścili nas na obiad i kolacje bo nie byli nas na liście... basen czynny do 17 zamykali juz o 15.30 bo tak i koniec... pokoj przejsciowy cienkie sciany slychac rozmowy innych w sasiednich pokojach. Jedzenie smaczne ale dość kiepski wybór... ogolnie warto dołożyć i kupić lepsze miejsce...allinclusive to porażka...
5 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Monjed

Reisde met familie
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer müssen dringend renoviert werden. Essen war reichlich und gut.
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Ashraf

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Sibylle

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gut
das Zimmer mit Blick aufs Meer sehr schön , neu und sauber.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Idan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

נאור

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Yaron aharon

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Ikke den beste plass Kan sat på spissen renhold
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Haim

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Silvia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Alana

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I didn’t expect much as I know it’s a cheap hotel, however there were many basic needs that were not met. Our room had no air conditioning, and in May it was over 40 Celsius outside. We complained over 6 times but each time the tech guy came he couldn’t fix it. Our balcony door was broken, one side the handle was just duct tape. We were on he fifth floor, but the balcony is connected to the room next door so I didn’t fully feel safe. The food in the cafeteria wasn’t good. I was sick after the first dinner and breakfast and just ended up eating out for every other meal. The pool waterfall doesn’t work, and the chairs are falling apart. We still enjoyed the water but I’ve been to much better all inclusive hotels this pool was a real disappointment. I would suggest paying a bit more to stay somewhere with better service and food.
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Stuart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Pascal

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre vétuste ,repas buffet laisse a désiré on se croirait dans une cantine c’est le plus mauvais petit déjeuner que j’ai pris en Israël heureusement que nous y étions que 3 jours , très bruyant
3 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Har slet ikke lyst at sige nogen. Man kan ikke tilbyde gæster fra Danmark dette hotel!!!!
11 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Nathalie, Canada

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cet établissement est en mauvais état, tres sale, la nourriture infecte et le personnel pas tres attentionné ni aidant. C est tres bruyant . Je le déconseille fortement.
5 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

georges

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pirouette dans le nom de hotel
Toujours impeccable ,nous venons depuis de longues années et malgré la Manie de changer de nom ,il est toujours agréable d'y séjourner Bravo

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Preis / Leistung passt.
+Große Auswahl beim Essen +kostenfreie Parkplätze gegenüber vom Hotel -etwas laut, durch die Nähe zum Flughafen
3 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Elisabeth

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Für nicht anspruchsvolle Gäste in Ordnung
Das Hotel ist in die Jahre gekommen und am Wochenende wenn die Einheimischen da sind herrscht da pures Chaos. Frühstück ist nicht gut, Mittag und Abendessen gut.
11 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

moshe

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Patrycja

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Polecam na pierwszy pobyt w Ejlacie
Hotel bardzo blisko dworca autobusowego,można dojść piechotą w 2 minuty. Jedzenie bardzo dobre i duży wybór. Dania z kuchni lokalnej i kontynentalnej,menu dla dzieci. Czystość trochę "kuleje" ale też nie ma tragedii. Basen przyjemny choć w styczniu dość zimna woda.
4 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

marek

Positief: Netheid, personeel en service
może być ...
poza tym że dostałem pokój o niższej kategorii za jaki zapłaciłem to ok
3 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Schönes ALLIN Hotel
Je nachdem, welche Gäste im Hotel aufhalten, fällt er entsprechend positiv oder negativ auf. Aber das Zimmer und Essen sind gut. Parkplatz kostenlos in der Nähe, zum Strand 10Minuten. Flughafen stört gar nicht.
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Jossan, Stockholm, Sverige

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rätt slitet hotell i centralt läge.
Hotellet var rätt slitet, smutsiga heltäckningsmattor i korridorerna. Rummet var dock i ok skick, dock var dem snåla med handdukar. Poolområdet var smutsigt, men poolen var ok, badvakten var ett skämt (satt antingen och tittade i sin mobil eller stod och pratade med någon i personalen, han hade noll uppsikt över poolen. Maten var mycket bra i all inclusive restaurangen. Personalen var i mycket blandad kompott, vissa var jättetrevliga och hjälpsamma och vissa jätteotrevliga och nonchalanta, ett stort plus till personalen i restaurangen (både köks och serveringspersonalen) riktigt trevliga. Personalen i barnklubben var också bra, dock var det så klart svårt för min 7-åriga dotter att kommunicera med dem, men sem var mycket barnkära. Det var en ca 10-15 min promenad till havet, stranden var inte sand utan mer åt grushållet, rekommenderar badskor, då det gjorde ont att gå i det barfota (fanns även glasbitar och annat bråte).
7 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Be hotel
The hotel is very nice and quite hotel
2 nachten verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

majed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
קבלת פנים מאוד נחמדה

6/10 – Redelijk

rachel

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
מלון מרוחק מהטיילת, אוכל סביר, לא היו מים חמים
מלון קטן ואינטימי רחוק מהמרכז, מיום שבת אחר הצהרים עד למחרת לא היו מים חמים , אקוסטיקה בלובי גרועה

2/10 – Ontzettend slecht

Anna, Эйлат

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отвратительно
Отель ужасный, нечего примечательного, но могу справедливо заметить сложно за такую цену получить, что то более качественное. То есть цена=качество.

8/10 – Goed

Galiya

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
מלון למשפחה.
השירות היה טוב, האוכל מעל הציפיות. הפתיעו אותנו עם הבקבוק יין ועוגיות בערב הראשון. רק חובה להחליף כל הרהוט במלון.

6/10 – Redelijk

TATIANA, уфа, россия

Positief: Netheid
скромный, но достаточно удобный отель, при условии, что есть машина. питание соответствует ценовой категории. номер небольшой, но достаточно чистый. были неполадки с телевизором и мебелью, но быстро все устранили. на 5 этаже очень шумит вентиляция, первую ночь вообще не могла уснуть

2/10 – Ontzettend slecht

raymond

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HONTEUX
L'hôtel est pas super bien placé...les chambres sont très salles....des aliments sous les lits....les rideaux des chambres tachés de chocolat...les matelas pourris (et j'ai des photos à l'appui)...c'est une honte de proposer un hotel pareil...avec des étoiles....j'aimerais savoir comment vous sélectionner vos hôtels... Les repas en buffet dans un semblant de réfectoire avec un brouhaha énorme....la nourriture était vraiment sans gouts....sans compter les odeurs de vomis continuelle sur les plans de travail des buffets....du sol et des tables ...car ils étaient nettoyer avec la même serpillière et chiffon....UNE HONTE à retirer de votre sélection franchement

6/10 – Redelijk

TZILA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Gleb

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

lilach, פתח תקוה

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
בינוני
המלון לא נקי, האוכל ברמה נמוכה מאוד

4/10 – Matig

s.g., Jerusalem

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Merit and demerit of all-inclusive hotel
I stayed at this hotel in Passover. The hotel offers all inclusive service. You can have breakfast, lunch and dinner in a buffet-style restaurant in the hotel without paying any extra charge. In addition, you can have various drinks (juice, coffee, wine and so on) for free in the lobby and poolside. So, you do not need to leave the hotel to look for a restaurant when you have dinner. The room was simple but clean and large enough. However, the qualities of them were not very high. The dinner and breakfast (I did not have lunch) seemed made of cheap ingredients, and vegetables did not look very fresh. The free drinks were served with a tiny cup, therefore I had to go to a drink server many times. Of course, the wises were awful. Some guests were making party with the free drinks until late. I saw vomit and excreta in the hotel next morning.

2/10 – Ontzettend slecht

Irina

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not four stars! No way!!!!
The hotel is maximum 2 stars. Noisy, crowdy, dirty. It was very frustrating for all our crew to end up at this place. By price and rating it is absolutely not what it says and shows on the picture

6/10 – Redelijk

Yossi, Minnesota

Negatief: Comfort kamer
Hotel Visit
The Hotel was very nice and the food was very good, the hotel location was within easy access to teh local shopping and activities, the only one issue I have is the hotel room AC did not work due and the rooms where very hot.

6/10 – Redelijk

John, London

True value for money.
I only stayed one day but it provided all the facilities I wanted at the end of a busy holiday schedule.

2/10 – Ontzettend slecht

natali alajem, ת"א

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
לא מומלץ! להתרחק!
כשהגענו דרשו מאיתנו לשלם (שוב!) למרות שהסברתי מספר פעמים כי כבר בוצע התשלום מראש ואפילו הראתי אישור תשלום במייל-הפקידת קבלה התעקשה כי לא שילמתי ושאני צריכה לשלם... בגוף ההזמנה ביקשתי חדר עם מיטה זוגית ולא עם מזרן מופרד... אפחיילו התקשרתי למלון על מנת לוודא את העניין.... בטלפון נאמר שאין בעיה ובטח וכיע ישימו הערה כזו... כשהגעתי לחדר ראיתי שני מזרנים(מופרדים!) מלפני קום המדינה פלפים כאלה עם קפיצים משוחררים שאפשר לקבל עקמת עם שוכבים עליהם... באתר מאוד מתפארים בחדרים בנוף וב*איכות השינה* בפועל קיבלנו חדר ישןןןן עם ארון שבור, שירותים מבישים שכשמורידים את המים נהייה ריח של ביוב, שמיכה מלוכלכת עם ציפה קרועה עטיפות של תפוציפס מאחורי הכוננית שלייד המיטה... מזגן מקרטע וכשרוצים לרדת/לעלות לחדר עם המעלית היחידה (1 בלבד) שמגיעה לקומה 5 צריך להמתין כמה דקות (!) לייד ה"פינת קפה" בלובי מ-ס-ר-י-ח מחלב מקולקל!!!!

4/10 – Matig

Eli, Milford, MA

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a great experience, but not terrible
The hotel was inexpensive and we got what we paid for. However, the experience was disappointing due to the following: Parking - not enough space and just an open space across a busy street. Internet - did not work the entire stay. Hotel said it was temporarily out. Towels - no towels in rooms (we had 3 rooms) and it took 2 phone calls and one trip to the reception desk to resolve. Dining room - Food items often run out and not replenished immediately. Also not enough seating in room. Receptionists were impolite bordering rude. Room ready late, and when I came to the desk to get the keys, I was rudely told to get at the end of the check in line, although I checked in 4 hours before. Very loud lobby, impossible to just sit down and relax. Smells of smoke in Lobby from smoking area right outside an open door.

10/10 – Uitstekend

EDWARD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
O>K. EVERYTHING GOOD.LOCATION.CLEAN. ATTENTION.FOOD EXELENT.

6/10 – Redelijk

Majed

Negatief: Personeel en service, comfort kamer