expedia

Fotogalerie

Hoofdafbeelding
Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Gastenbeoordelingen

4,3/5 Uitstekend
1.518 beoordelingen
Gasten beoordelen deze accommodatie met 4,4/5 voor netheid.

Populaire voorzieningen

Gratis wifi
Huisdieren welkom
Airconditioning
Restaurant
Fitnessruimte
Ontbijt beschikbaar

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Schoongemaakt met ontsmettingsmiddel
Contactloos inchecken
24 uur leegstand tussen gastverblijven

Kaart

Verken het gebied

Populaire locatieNieuwmarkt8 min. lopen
Populaire locatieDe Oude Kerk9 min. lopen
Populaire locatieTechnologiemuseum NEMO11 min. lopen
LuchthavenAmsterdam (AMS-Schiphol)27 min. rijden

Kies datums om prijzen te bekijken

  • Room with harbor or courtyard view

    4.2/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 20 m²
    • Max. aantal: 2
    • 1 queensize bed
    Meer infoRoom with harbor or courtyard view
  • Executive suite with harbor or city view

    4.3/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 40 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 4
    • 1 kingsize bed
    Meer infoExecutive suite with harbor or city view
  • Executive room with harbor or city view

    4.8/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 24 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 2
    • 1 queensize bed
    Meer infoExecutive room with harbor or city view
  • Master suite with terrace

    4.4/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 39.5 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 4
    • 1 kingsize bed
    Meer infoMaster suite with terrace
  • Room with mobility access

    4/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 28 m²
    • Max. aantal: 2
    • 1 queensize bed
    Meer infoRoom with mobility access
  • Executive room with balcony

    4.8/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 24 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 2
    • 1 queensize bed
    Meer infoExecutive room with balcony
  • Twin room with harbor or courtyard view

    4.4/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 20.2 m²
    • Max. aantal: 2
    • 2 eenpersoonsbedden
    Meer infoTwin room with harbor or courtyard view
  • Deluxe room with harbor, courtyard or city view

    4.3/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 20.2 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 2
    • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden
    Meer infoDeluxe room with harbor, courtyard or city view
  • Junior suite with courtyard or city view

    4.4/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 30.5 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 3
    • 1 queensize bed
    Meer infoJunior suite with courtyard or city view
  • Superior room with city view

    4/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 24 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 2
    • 1 queensize bed
    Meer infoSuperior room with city view
  • Familiekamer, 2 queensize bedden

    Kamervoorzieningen

    • 40 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 4
    • 2 queensize bedden
    Meer infoFamiliekamer, 2 queensize bedden

De gemiddelde prijs per nacht is gebaseerd op de laagste gevonden prijs in de voorbije 24 uur voor de volgende 30 nachten. Alle prijzen zijn inclusief belastingen en toeslagen en zijn gebaseerd op een verblijf van één nacht voor twee volwassenen. Prijzen en beschikbaarheid kunnen altijd wijzigen. Mogelijk gelden er extra voorwaarden.

Over deze omgeving

Amsterdam

In de wijk centrum in Amsterdam vind je DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, gelegen in het stadscentrum en aan het water. Culturele hoogtepunten die je hier kunt bezoeken zijn onder andere Anne Frank Huis en Rijksmuseum. Een aantal andere bijzondere bezienswaardigheden zijn Nieuwmarkt en De Oude Kerk. Een bezoek aan Artis mag je echt niet missen. Maak van de gelegenheid gebruik om wateractiviteiten als rondvaarten en andere activiteiten als golfen in de omgeving te ontdekken. Onze gasten zijn bijzonder te spreken over de centrale ligging van dit hotel.

Bekijk onze reisgids voor Amsterdam
Map
Populaire locatie

In de buurt

  • Nieuwmarkt - 8 min. lopen
  • De Oude Kerk - 9 min. lopen
  • Technologiemuseum NEMO - 11 min. lopen
  • De Dam - 14 min. lopen
  • Madame Tussauds - 14 min. lopen

Lokaal vervoer

  • Metrostation Amsterdam Centraal - 4 min. lopen
  • Station Amsterdam Centraal - 6 min. lopen
  • Amsterdam (AMS-Schiphol) - 27 min. rijden

Restaurants

  • Eetgelegenheden
  • Lobby Bar – Serveert dagelijks lichte maaltijden. Reservering vereist.
  • SkyLounge Amsterdam – Bar met dakterras waar je van internationale gerechten kunt genieten. Serveert dagelijks lichte maaltijden. Reservering vereist.
  • Eastwood Beer & Grill – Een restaurant waar je van barbecuegerechten geniet. Serveert dagelijks diner. Reservering vereist.
  • Starbucks® – Serveert dagelijks lichte maaltijden.

Over deze accommodatie

DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station

Hotel aan het water in centrum, in de buurt van Nieuwmarkt
Dit rookvrije hotel beschikt naast 2 restaurants over 2 bars/lounges en een 24-uurs fitnesscentrum. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Je vindt er ook een koffiebar/café, een dakterras en een conferentiecentrum. De 557 geluiddichte kamers bieden gratis wifi, gratis kabelinternet en een 24-uurs roomservice aan. Een koelkast en een koffie/theemaker zijn voorzien voor je gemak, maar geniet ook van leuke extraatjes als een kussenkeuzemenu en pantoffels.
DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station heeft 557 kamers met een computer en een dvd-speler. Er is een kussenmenu beschikbaar. Elke lcd-televisie heeft digitale zenders. Je kunt gebruikmaken van een koelkast en een koffiezetapparaat/waterkoker op de kamer. Elke badkamer is voorzien van pantoffels, designer toiletartikelen en een haardroger.

Profiteer als gast van gratis wifi en kabelinternet. Zakelijke voorzieningen zijn onder meer een bureau, een (laptop)kluis en een telefoon. Ook heeft elke kamer een strijkplank/strijkijzer en verduisterende gordijnen. Een schoonmaakservice is dagelijks beschikbaar.

Recreatieve voorzieningen van dit hotel bestaan onder andere uit een 24-uurs fitnesscentrum.

De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen
Volgt de standaardrichtlijnen voor desinfectie van Hilton CleanStay
Volgt de brancherichtlijnen voor desinfectie van Intertek Cristal (externe deskundige - wereldwijd) en Safe Travels (WTTC - wereldwijd)

Social distancing

Contactloos inchecken en uitchecken
In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
De kamers worden gedurende 24 uur tussen verblijven in niet gebruikt
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen

Veiligheidsmaatregelen

Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Gasten kunnen hun temperatuur laten meten
Mondkapjes en handschoenen zijn beschikbaar
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er zijn afzonderlijk verpakte gerechten verkrijgbaar voor het ontbijt, de lunch en het diner, en via roomservice
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Zelf parkeren: EUR 30.00 per dag
  • Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren

Eten en drinken

  • Uitgebreid ontbijt op doordeweekse dagen van 06.30 uur tot 10.30 uur en in het weekend van 07.00 uur tot 11.00 uur beschikbaar tegen een toeslag van EUR 27.5 voor volwassenen en EUR 13.75 voor kinderen
  • 2 restaurants en 1 koffiebar/café
  • 2 bars/lounges
  • Dagelijks een gratis receptie
  • 24-uurs roomservice
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimtes

Activiteiten

  • 24-uurs fitnesscentrum
  • Fietsverhuur
  • Speeltuin

Gezinsvriendelijk

  • Kinderopvang of babysitting (toeslag)
  • Stomerij/wasservice
  • Dvd-speler
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij
  • Speeltuin
  • Koelkast
  • Geluiddichte muren

Voorzieningen

  • Bankethal
  • Lift
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluis bij de receptie
  • Kruidenier/supermarkt
  • Bibliotheek

Gastendiensten

  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Stomerij/wasservice
  • Wasserij
  • Bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Hulp bij uitstapjes/tickets
  • Huwelijksservices

Gesproken talen

  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
  • Duits
  • Italiaans
  • Pools
  • Spaans

Zakelijke diensten

  • 15 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (50 vierkante meter ruimte)

Buiten

  • Barbecue
  • Aanlegplaats
  • Tuin
  • Picknickplaats
  • Dakterras

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Rolstoeltoegankelijke badkamer
  • Trapleuningen
  • Rolstoeltoegankelijke kamer
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel
  • Visuele alarmen in de gangen
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijk fitnesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijk pad
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar de lift
  • Rolstoeltoegankelijk openbaar toilet
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats voor personenbus
  • Rolstoelen ter plaatse beschikbaar

Overig

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Klimaatregeling voor airconditioning
  • Verduisterende gordijnen
  • Beddengoed
  • Kussenkeuzemenu

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken

Entertainment

  • Computer
  • Digitale zenders
  • Dvd-speler
  • Lcd-televisie

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Koelkast

Overig

  • Bureau
  • Strijkplank/strijkijzer
  • Kluis met plaats voor laptop
  • Laptopwerkplek
  • Telefoon
  • Restaurantgids
  • Pantoffels
  • Geluiddichte muren

Beleid

Inchecken

Inchecken tussen 15.00 uur en op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Een snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Maximaal 20 kg
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen verblijven gratis! Het verblijf voor kinderen is gratis wanneer gebruikgemaakt wordt van het aanwezige beddengoed.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 60.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • Borgsom: EUR 50 per nacht
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 3.00 per persoon, per nacht voor maximaal 21 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 16 jaar.
  • Er wordt een toeristenbelasting van 6.422 procent in rekening gebracht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven hieronder vermeld. Toch kunnen deze kosten variëren, bijvoorbeeld op basis van de verblijfsperiode of het geboekte kamertype.

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken.

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ca. EUR 27.5 voor volwassenen en ca. EUR 13.75 voor kinderen
  • Parkeerkosten: EUR 30.00 per dag
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid, bedrag kan verschillen)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: EUR 60.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging.
Deze accommodatie bevestigt dat er momenteel maatregelen worden genomen voor een extra grondige schoonmaak en de veiligheid van de gasten
De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel, veelgebruikte oppervlakken worden tussen verblijven in schoongemaakt met desinfectiemiddel en beddengoed en handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen
Er zijn persoonlijke beschermingsmiddelen zoals mondkapjes en handschoenen beschikbaar voor de gasten
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen, het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen, in de belangrijkste contactruimen zijn schermen tussen personeel en gasten geplaatst, gasten kunnen hun temperatuur laten meten en gasten ontvangen ontsmettende handgel
Contacloos inchecken en contactloos uitchecken zijn mogelijk
Individueel verpakte maaltijden zijn beschikbaar voor ontbijt, lunch en diner en ook via roomservice
Elke kamer blijft minimaal 24 uur onbezet tussen boekingen in
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaakrichtlijnen van Hilton CleanStay volgt
De accommodatie bevestigt dat deze voldoet aan de desinfectierichtlijnen van Intertek Cristal (externe deskundige - wereldwijd) en de desinfectierichtlijnen van Safe Travels (WTTC - wereldwijd)

Overige info

Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn reservering bij DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?
Ja, bij DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.
Hoeveel kost een verblijf bij DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station?
Vandaag, 9 aug. 2020, kost een verblijf bij DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station van één nacht voor twee volwassenen op 10 aug. 2020 min. € 162, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Zijn huisdieren welkom bij dit hotel?
Ja, bij dit hotel zijn huisdieren toegestaan met een maximaal gewicht van 20 kg per huisdier.
Wat kost het om bij deze accommodatie te parkeren?
Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 30.00 per dag.
Hoe laat kan ik inchecken bij dit hotel?
Je kunt inchecken tussen 15.00 uur en op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (het bedrag kan variëren, afhankelijk van beschikbaarheid).
Tot hoe laat kan ik bij deze accommodatie uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (het bedrag kan variëren, en afhankelijk van beschikbaarheid).
Waar ligt deze accommodatie?
Dit hotel ligt in centrum, binnen 10 minuten lopen van Nieuwmarkt en De Oude Kerk. Ook Technologiemuseum NEMO en De Dam liggen binnen 15 minuten lopen. Metrostation Amsterdam Centraal ligt op maar 4 minuten lopen en naar Station Nieuwmarkt is het 9 minuten lopen.

Gastenbeoordelingen

Algemene score en beoordelingen voor DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station

4,3
5 - Uitstekend
771
4 - Goed
513
3 - Redelijk
141
2 - Middelmatig
62
1 - Slecht
31
4,4
Netheid
4,4
Service en personeel
4,3
Voorzieningen
4,3
Staat van de accommodatie

3/5

  • Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

7% bijkomende city tax wordt nergens vermeld!

1 nacht verbleven in februari 2020

3/5

  • Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

1 nacht verbleven in januari 2020

5/5 Uitstekend

  • Positief: Netheid en personeel en service

1 nacht verbleven in december 2019

5/5 Uitstekend

  • Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

1 nacht verbleven in december 2019

4/5 Goed

  • Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kamer en ligging van het hotel uitstekend, Skybar is duur en de bediening is niet efficiënt.

1 nacht verbleven in november 2019