Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Queen of Sheba Eilat Hotel

Queen of Sheba Eilat Hotel
8 Antib Road, North Shore, Eilat

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 426 van 826 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 255 van 826 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 83 van 826 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 826 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 826 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

joyce

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Groot hotel
Erg druk, veel kinderen. Groot hotel
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Davina op 28 jul 2019
Thank you for your review, we appreciate the feedback. this is our busiest time of the year at the hotel. We hope you return maybe at a less busy time.

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Hebben hun zaakjes goed op orde. Prima hotel
5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van aviva op 3 feb 2019
thanks a lot we are glad that you enjoy your stay with us

10/10 – Uitstekend

orly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanbevolen van harte
Heel goed hotel. Goed ontbijt. Wij zijn geupgredet naar mooie kamer. Heel aardige bij de receptie. Lekker bed. Mooie zwembad.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Tali op 15 jan 2019
Thank you Van Hart for staying with as, we work hard to make our guests Happy and we appreciate your feedback

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Teleurstellend
In general the personnel are not friendly at all. Wi-Fi is available but not free of charge. Any coffee shop and restaurant in Eilat offers you free Wi-Fi but if you are guest of Hilton you have to pay for it. The swimming pool closes at six o’clock pm which is ridicules. After a sweating day six o’clock pm is exactly the time you want a dip. On top of that the swimming pool personnel already start to stack the sun beds and close the parasols and what is worse they already start to clean the bottom of the pool with an electric machine while people are still swimming. In my opinion this is against safety regulations! Anyway the goal of the swimming pool personnel was to be ready before six o’clock. At six o’clock everybody left including the man who was employed to receive the towels. The bar in the lobby is by far inviting to drink something. What is positive is the very rich breakfast. In contrast with the rest of the personnel the personnel in the breakfast room is friendly and accurate. Positive is also the location of the Hotel. I would not book Hilton Eilat again. In general I try to avoid all hotels which do not provide Wi-Fi free of charge!

4/10 – Matig

Happy, Helsinki, Finland

Positief: Netheid, comfort kamer
Reasonable hotel with nightmare service
Unfortunately not a good experience at this hotel. Objectively the hotel is quite ok, but too many mistakes were made. We booked a Seaview Room (which costs extra) and were put in a room on the other side. it took 90 minutes before we actually received another room, after we phoned reception and the service manager. Upon arrival we found the new room had an empty minibar (great after 90 minutes of waiting), which was hotel standard "but you can get it filled instantly". In the morning the queue for the breakfast was approx. 30-45 minutes to be even let into the breakfast room (we asked several people at the start of the queue how long they'd been there), so we decided to go out. For the next morning we decided to order room service breakfast and put the card out well before the requested time, only to find the card still hanging there in the morning. Another phone call got it solved and "only" 45 minutes later we had our breakfast. Even though the management was moderately helpful and provided coffee/cake vouchers and offered a lunch (which we couldn't take), upon check-out we were still provided with a bill. We had to pay for the internet we used while waiting 90 minutes for a new room and we got charged delivery costs for the late breakfast. Unfortunately all in all this was just not up to standard.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eenheidsworst
Het hotel is duidelijk ingesteld op grote groepen, niet op individuen die zelfstandig reizen. De service maakt geen enkel onderscheid tussen mensen zoals wij die de hoofdprijs betalen en dus ook hoge verwachtingen hebben, en tussen groepen die met een goedkope charter voor een fractie van de prijs daar verblijven. Het ontbijt vindt plaats in een ontzettend krappe zaal, overvol. De kamer heeft deels versleten meubilair. Her personeel spreekr slecht of geen Engels. De kamer wordt niet goed schoongemaakt. De concurrentie doet het een stuk beter dan Hilton !

10/10 – Uitstekend

YULIYA

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hagit Cohen op 2 mei 2024
יוליה היקרה,תודה שבחרת בחופשתך במלון מלכת שבא באילת. שמחנו לקרוא שחופשתכם הייתה לשביעות רצונכם.נשמח לארח אותכם שוב בקרובבברכהצוות קשרי אורחיםמלון מלכת שבא אילת

10/10 – Uitstekend

Shimi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hagit Cohen op 27 jan 2024
שימי היקר,תודה שבחרת בחופשתך במלון מלכת שבא באילת ועל זמנך בכתיבת משוב מפרגן.נשמח לארח אותך שוב בקרוב.בברכה,צוות קשרי אורחים

10/10 – Uitstekend

Shlomo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
"I recently had the pleasure of staying at the Queen of Shiba Hotel, and I was thoroughly impressed! From the moment I arrived, the staff were warm and welcoming, making me feel right at home. My room was spotlessly clean and comfortable, with a stunning view of the surroundings. The hotel's amenities, were top-notch and perfectly maintained. But what really made my stay special was the attention to detail and thoughtful touches throughout the hotel. From the delicious breakfast buffet to the friendly and helpful concierge service, I felt like I was treated like royalty. If you're looking for a relaxing and indulgent getaway in Eilat, look no further than the Queen of Shiba Hotel. I can't wait to return!"
Reactie van Hagit Cohen op 17 jan 2024
Dear ShlomoThank you for choosing Dan Hotel in Eilat.Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and naturally feedback such as the one you wrote strengthens our hands and gives us the feeling that our efforts are fruit bearing Thank you again for having taken the timeI had the pleasure of getting to know you personally and hope to see you again on your next vacation Your SincerlyHagit CohenGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

FALASTEEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hagit Cohen op 17 jan 2024
Dear FALASTEENThank you for choosing Dan Hotel in Eilat.Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and naturally feedback such as the one you wrote strengthens our hands and gives us the feeling that our efforts are fruit bearing Thank you again for having taken the timeI had the pleasure of getting to know you personally and hope to see you again on your next vacation Your SincerlyHAGIT COHENGuest Relation Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Its decent as a 3 star hotel but there are better
This hotel and listing advertise a lounge but they shut it down in early October 2023. Don't book the room with lounge and pay the extra fee; there is no refund for this and no upgrade or anything like that. Also, the gym closed in early October and is not scheduled to reopen any time soon.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hagit Cohen op 6 dec 2023
Dear Guest Thank you for choosing Queen of sheba hotel in Eilat .we was very sorry to read your comments. Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and we sincerely regret those occasions when this is not achieved. We hope that this impression will not prevent you from staying with us in the future. We look forward to host you and you family again and we will continue do do our utmost to make your future vacation enjoyable. Best Regards, Guest Relations Department,

10/10 – Uitstekend

Gavriel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Queen op 30 okt 2023
גבריאל היקר,תודה שבחרת במלון מלכת שבא באילת.ועל זמנך בכתיבת המשוב.נשמח לארח אותך שוב בקרוב.בברכה,צוות מחלקת קשרי אורחים

2/10 – Ontzettend slecht

Yosef

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Me and my wife had a very bad experience in this hotel. The hotel had parties all night and we did not get any sleep. I told the staff about 20 times and they just didn’t care. I would never recommend this hotel to anyone.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van PR op 4 okt 2023
Dear Guest Thank you for choosingQueen of sheba hotel in Eilat we was very sorry to read your comments. Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and we sincerely regret those occasions when this is not achieved. We hope that this impression will not prevent you from staying with us in the future. We look forward to host you and you family again and we will continue do do our utmost to make your future vacation enjoyable. Best Regards, Guest Relations Department, Queen of Sheba Hotel

8/10 – Goed

Whitney

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were beautiful and views were great. I wish Expedia had provided options for the french balcony rooms. Bathrooms were clean and the cleaning services offered were well timed and regular throughout my visit. I would definitely return during another visit.
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Tatyana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property and location
4 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Odotin enemmän
Huikea aamiainen ja erinomainen sijainti. Allasalue toimiva. Henkilökunta ei puhu englantia ja lähinnä loukkaantuu jos heitä uskaltaa vaivata. Englanniksi ei ole saatavilla kaikkea hotellin infoa, kuten span hinnasto jne. Erinomainen sänky, mutta huonot tyynyt. Allasalueen pyyhkeet kellastuneita. Luulin saavani ylellisyyttä, mutta tämä olikin keskinkertainen hotelli. Harmittaa, että valitsin tämän hotellin.
7 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Gian Marco

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Firstly we paid for a 3 people room upgrade. We got to the hotel and there was only 1 double bed and towels for 2 people. Came downstairs to ask to fix the room and add an additional bed (we paid for 3 ADULTS!!) The Receptionist asked for the height of the 3rd guest. Very weird in a 5 stars hotel. They added a tiny small “bed” in a corner of the livingroom, had to ask for additional towels again and in the end the bed was such a poor quality I had my back hurting for 2 days. Really poor service and horrific 3rd bed. The hotel was empty and the room costed £350 per night: if you cannot make a 3rd bed don’t advertise for it!!!
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Queen Of Sheba op 19 mrt 2023
Dear guests,Thank you for choosing the Queen of Sheba Hotel.We invest a lot in personal hospitality to give our guests a pleasant vacation and the best service.However I was sorry to hear that your vacation at our hotel did not meet your expectations.We will be happy to host you again on your next vacation.Best regards,Guest relation department.

10/10 – Uitstekend

Janet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful, great location, fantastic breakfast
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Queen Of Sheba op 19 mrt 2023
Dear guests,Thank you for choosing the Queen of Sheba Hotel.We invest a lot in personal hospitality to give our guests a pleasant vacation and the best service.We will be happy to host you again on your next vacation.Best regards,Guest relation department.

10/10 – Uitstekend

sylvie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hôtel 👍
Super séjour meilleur hôtel d eilat superbe piscine très beau petit déjeuner belle accueil personnel remarquable chambres spacieuse et comfortable le top 👍
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Queen Of Sheba op 6 mrt 2023
Chers invités, Merci d'avoir choisi l'hôtel Queen of Sheba. Nous investissons beaucoup dans l'hospitalité personnelle pour offrir à nos clients des vacances agréables et le meilleur service. Nous serons heureux de vous accueillir à nouveau lors de vos prochaines vacances. Cordialement, Service des relations clients.

10/10 – Uitstekend

sylvie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le meilleur hôtel d’eilat le top 👍
Le meilleur hôtel d eilat confort emplacements service le top
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Queen Of Sheba op 6 mrt 2023
Chers invités, Merci d'avoir choisi l'hôtel Queen of Sheba. Nous investissons beaucoup dans l'hospitalité personnelle pour offrir à nos clients des vacances agréables et le meilleur service. Nous serons heureux de vous accueillir à nouveau lors de vos prochaines vacances. Cordialement, Service des relations clients.

8/10 – Goed

Anjelika

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хорошая гостиница. Отличное месторасположение. Приветливый персонал. Вкусная разнообразная еда.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Отдел по работе с гостями op 9 feb 2023
Дорогие гости, Спасибо, что выбрали отель Queen of Sheba. Мы много инвестируем в личное гостеприимство, чтобы обеспечить нашим гостям приятный отдых и лучший сервис. Мы будем рады принять вас снова во время вашего следующего отпуска. С наилучшими пожеланиями, Отдел по работе с гостями.

10/10 – Uitstekend

Shlomo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice staf!!
Reactie van Queen of Sheba op 16 jan 2023
Dear guests,Thank you for choosing the Queen of Sheba Hotel.We invest a lot in personal hospitality to give our guests a pleasant vacation and the best service.We will be happy to host you again on your next vacation.Best regards,Guest relation department.

10/10 – Uitstekend

sami

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van לב - מנהל קשרי אורחים op 8 dec 2022
תודה רבה על הדירוג, אנחנו שמחים שנהנתם מהמלון ומקווים לראות אתכם שוב.

10/10 – Uitstekend

Diana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
המלון ממוקם במרכז, נקיון ואחזקה טובה, נוף מדהים מהחדר, מומלץ מאוד
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van לב - מנהל קשרי אורחים op 8 dec 2022
תודה רבה על הדירוג ועל המשוב, אנחנו שמחים שנהנתם מהמלון ומקווים לראות אתכם שוב.

10/10 – Uitstekend

Dikla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VIP hotel
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van לב - מנהל קשרי אורחים op 8 dec 2022
תודה רבה על הדירוג, אנחנו שמחים שנהנתם מהמלון ומקווים לראות אתכם שוב.

8/10 – Goed

Katy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Yael

2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

eva

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
wont come back
bell boy cut my suitcase on purpose
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Tomer

3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

ian

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
A beautiful position for a hotel and calls itself a 5 star hotel. Rooms and view lovely but staff service poor. Conceirge could not answer most basic questions. Service in indoor bar area miserable. Drinks on bar menu not available. Always had to ask for service.
3 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

natan

2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

eli

2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Vayner Yulia

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Haim

2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
I would think twice before booking again .
Location is great super convenient . Service is ok but no experience. We took a larger room with jacuzzi and a big balcony . But they never cleaned unless you told them to and every time took them forever to do it , they didn’t even clean the rooms only fixed the beds . Hair on the floor bathrooms carpet not vacuumed, kitchen not clean with stains on the wall, coffee machine dirty ,bathroom sinks dirty cookies all over the tables they didn’t change the glasses that was dirty ,dust all over Sofa that opens to a bed was broken and more… Workers are nice but no experience in customer service. For the price they are asking they should make much afford to make the guest feel good . They listen but they don’t do anything to make it better . The pool is nice and very good employees super clean Breakfast is good and clean . Friday dinner there was no place at the dinning area this was really a joke already . (They said they don’t have enough food ), the balcony was never cleaned and the jacuzzi was either cold or was empty of water they never fixed it for us we always had to call , so we never got really the chance to use it , so this was a waste of balcony . This hotel can be amazing but they need to step up they’re game. To get a room dirty every day is not acceptable. Basically this whole vacation you had to complain to them. Felt super annoyed. After the whole day you want to come to a clean room to relax this was not my experience
4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Naama

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

drorkis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Othman

2 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Adi

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel
Lovely hotel. Helpful staff. Clean. Excellent breakfast
3 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

faris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Israel

1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Ariel

2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I didn't get the right room,but it was for one night
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Ehud

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I usually don’t post but the experience was amazing. The breakfast was on the highest level that I have ever experienced.
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

JOHN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the property was ok - No fruit at the breakfast but alot of other foods
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Adi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Dany

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

MENACHEM

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021