Enoshima Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Uitkijktoren 'Zeekandelaar' van Enoshima
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Enoshima Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 168
13 jul - 14 jul
Kameropties
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, gedeeltelijk uitzicht op oceaan laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, gedeeltelijk uitzicht op oceaan
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-3-8 Enoshima, Fujisawa, Kanagawa, 251-0036
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Breath Hotel
Breath Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 270 beoordelingen
De prijs is € 171
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Kinderen t/m 6 jaar zijn niet toegestaan in de spa. Volgens het accommodatiebeleid dienen kinderen onder de 12 jaar vergezeld te worden door een voogd van hetzelfde geslacht bij een bezoek aan de spa.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Enoshima Hotel Hotel
Enoshima Hotel Fujisawa
Enoshimaislandspahoteltou
Enoshima Hotel Hotel Fujisawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Enoshima Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Zhong
Reisde met partner
11 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zhong
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrea
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
AKANE
Reisde met familie
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKANE
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
HUEILING
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUEILING
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Sarah
8 mrt 2025
Sarah
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yoko
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Madeline
9 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Madeline
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sau Yan Simon
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sau Yan Simon
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
??
Reisde met een groep
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
??
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
antonio
2 okt 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
antonio
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Melody
Reisde met familie
2 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melody
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Pauline
Reisde met een groep
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pauline
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jungyeon
Reisde met familie
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jungyeon
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Ziqin
8 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ziqin
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Ana
Reisde met partner
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
げんき
3 mrt 2024
げんき
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Cherie
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cherie
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ryoichi
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryoichi
1 nacht verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Hirotoshi
22 okt 2023
Hirotoshi
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
???
Reisde met een groep
16 okt 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Lisa
Reisde met familie
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lisa
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
?
26 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jan 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021