Lobby

Beoordelingen van Hotel Roc Blanc & Spa

4 out of 5
Hotel Roc Blanc & Spa
Placa Coprinceps, 5, AD700, Les Escaldes, Escaldes-Engordany

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 209 van 498 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 189 van 498 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 67 van 498 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 498 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 498 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel midden in het centrum vlakbij alle winkels. Zelfs voor onze hond stond er een eigen ‘bed’ en eetbak toen we aankwamen.
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrum Hotel
Veel gereden in Andorra en alleen ontbeten en geslapen in het Hotel.
5 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van C. Capdevila - Adjunta dirección op 2 apr 2018
Geachte klant, bedankt voor uw opmerkingen. Het spijt ons dat we niet aan al uw verwachtingen hebben voldaan. We nemen nota van uw observaties en proberen deze te verbeteren. Groetjes en tot de volgende keer.

8/10 – Goed

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met familie
Excellent customer focus
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Una estancia perfecta, muy confortable y personal muy atento
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

JOSE CASTELLANA

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Nuria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Meritxell

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo de diez, el desayuno fantastico
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

valeria

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Hotel antiguo limpio pero con olor a humedad, me recibió una recepcionista muy grosera que no me ayudó en nada
3 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Al

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

OSCAR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel fabuloso como siempre
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Selena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tot genial
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Maria

Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortable y bien ubicado
Un hotel muy bien ubicado a l final de la calle, el trato del personal excelente Damian hace que te sientas en casa !
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Nuria

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Joan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour à l’hôtel le roc blanc la gentillesse du personnel la propreté et qualité de la chambre. Service parking super. Personnel attentionné bouteilles d’eau pour notre départ. Nous reviendrons avec plaisir
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Rebeca

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

JUAN ANTONIO

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

DAVID, ZARAGOZA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Victor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

David

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Youssef

Positief: Netheid, personeel en service
À améliorer
L’emplacement est idéal. Le check in parfait, nous avons apprécié l’accueil et la rapidité. Cependant, les chambres sont surchauffés malgré que nous ayons éteint le chauffage. Nous avons été déçu car réveillé au téléphone tôt le matin à deux reprises pour nous demander si nous n’avions pas un véhicule qui correspondait au modèle et couleur d’un véhicule générant sur la voie publique… En l’occurrence non, ce n’était pas notre véhicule et nous sommes arrivé 15h avant. Avez-vous contacté tous les clients de l’hôtel? Est-ce un excès de bienveillance au point de perturber notre sommeil en période de vacances? Soit… nous décidons donc, une fois réveillé de prendre le petit déjeuner sur place. Nous descendons vers 9h et la le responsable nous demande notre numéro de chambre, nous lui communiquons, et à nouveau, il nous demande si notre véhicule ne correspond pas au véhicule gênant?! Est ce une boutade? Non lui répondons à nouveau que non. Il s’agit la d’un manque de respect et un manque de communication criant entre les différents services. Pour un établissement de ce standing, le petit déjeuner est correct, pas plus. Autre point à relever, un bourdonnement de l’air conditionné (pourtant éteint) a perturbé notre sommeil. Le check out a été rapide et efficace.
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Cecilia

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nedgånget och slitet hotell med trånga rum. Långt från 4 stjärnor.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lionel, Saint Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Victoria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Joan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Localización excelente, personal del hotel muy amable y eficiente. Estado del hotel debe realizarse una reforma de Manera urgente, sobre todo la insonorización del hotel es muy deficiente y el estado de las puertas dejan mucho que desear….. Por lo demás bien, parking de pago y restauración no puedo opinar porque no la contratamos por el precio. El desayuno tiene un precio muy elevado 18€. Si sales a escasos metros del hotel existen cafeterías con muy buenas opciones y más económicas.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Segundo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Repetiré
Fantástico hotel, excelente ubicación. Un desayuno variado y abundante.El personal muy amable y servicial.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Monica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fin de semana en Andorra
Hemos pasado el fin de semana, en la habitación cuadruple. El servicio muy atento en todo momento, y las instalaciones correctisimas
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

alicia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
El hotel necesitaría una renovación. Corresponde más a un tres estrellas que a un cuatro. Equipo de recepción y restaurante muy amable.
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Carmen

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

FRANCISCO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Antoni

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien la hab solo no funciona la caja fuerte y falta iluminación lo demas muy bien
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Alina Elena

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo genial. Hemos ido un par de veces y siempre todo es genial.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Javier

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Núria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

thierry

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

FRANCISCO JAVIER

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Limpio y bien situado, también desgastado
La habitación que se nos asignó era correcta y limpia, especialmente el cuarto de baño. Urge renovar sofá y resto de mobiliario, ya bastante lastimado
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Maurizio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Noemi

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Benet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bona opció a Escaldes. Un classic que és valor segur.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Bertrand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon établissement
Très bon accueil. Hôtel idéalement placé. Cadre sympa : petite place pour boire un verre Seul petit bémol : les horaires du petit déjeuner : n arrivez pas 5 min avant la fin. Et le manque de prise dans la chambre.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Juan Francisco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
pese a que pagué por una habitación distinta a la que me asignaron, quedé más que satisfecho con todo.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Noemi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

jose luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
genial
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Maria del Carmen

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Roniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023