Fotogalerie voor The Frankfurt Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(37 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Misschien vind je dit ook leuk

Moxy Frankfurt City Center
Binnenstad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 916 beoordelingen
De prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Am Hauptbahnhof 2, Frankfurt, HE, 60329
Over deze accommodatie
The Frankfurt Hotel
Vergelijkbare accommodaties

IntercityHotel Frankfurt Hauptbahnhof Süd
IntercityHotel Frankfurt Hauptbahnhof Süd
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 1.542 beoordelingen
De prijs is € 73
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 17 voor volwassenen en ca. EUR 17 voor kinderen
- Parkeerkosten: EUR 15.00 per nacht
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden, verrijdbare/extra bedden en een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Frankfurt Hotel
The Frankfurt
The Frankfurt Hotel Hotel
The Frankfurt Hotel Frankfurt
The Frankfurt Hotel Hotel Frankfurt
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Frankfurt Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 mrt 2025
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Rob
9 jul 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Doorreis hotel
Rob
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Egbert
28 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Egbert
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Marin
24 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs kwaliteit
Marin
4 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Tonneke, Houten
Reisde met partner
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tonneke
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jun 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
nathanael
Zakenreiziger
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nathanael
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
rob
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rob
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 nov 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Rob
29 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel
Rob
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Bob
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bob
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parkeren
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
R.A.L.J.
17 jan 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel maar de bar beneden is klein
R.A.L.J.
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
推介酒店
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
4/10 – Matig
Betty
Reisde met partner
29 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Betty
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Cindy
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cindy
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Omar
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Walker W., Parkland
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Walker W.
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Luis Guillermo
1 sep 2025
Luis Guillermo
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Takahashi
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahashi
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuaki
Zakenreiziger
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuaki
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
MIGUEL ANGEL
15 aug 2025
MIGUEL ANGEL
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
DAISUKE
Zakenreiziger
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


DAISUKE
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Aine
26 jul 2025
Aine
1 nacht verbleven in juli 2025