2 outdoor pools, pool umbrellas, sun loungers

Beoordelingen van Occidental Jandía Royal Level - Adults Only

4 out of 5
Occidental Jandía Royal Level - Adults Only
calle Sancho Panza,s/n, Urbanizacion Playa del Jable, Pajara, Fuerteventura

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 64 van 132 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 53 van 132 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 132 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 132 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 132 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Alex

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had an excellent stay, very relaxing and peaceful, we were brilliantly looked after. The staff were all very helpful and friendly especially in the restaurant. Even had the opportunity to try yoga on a paddle board - wobbly but good fun! Would definitely recommend.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 18 mrt 2024
Dear Alex, Thank you very much for your kind feedback.It's wonderful to hear that you found your stay to be relaxing and peaceful, and that our team provided excellent care. We're thrilled you enjoyed the unique experience of yoga on a paddle board and appreciated the friendly service in our restaurant.Your glowing remarks on room cleanliness, hotel condition, amenities, and service reflect the high standards we strive to uphold. We're delighted that these aspects contributed to a memorable holiday for you.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience ManagementOccidental Jandia Royal Level ****

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent time as always...
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 10 mrt 2024
Dear John, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience ManagementOccidental Jandia Royal Level ****

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing week stay at the Royal Level. Staff were amazing, food was excellent and the deluxe room was worth every penny.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 4 mrt 2024
Dear Thomas, Thank you very much for your kind feedback.We're thrilled to hear that our staff made a great impression and that our culinary offerings exceeded your expectations. It's wonderful to know the deluxe room provided the comfort and quality you were looking for. Your satisfaction with the room's cleanliness, our hotel's condition, the service provided, and the amenities available truly warms our hearts.We take pride in offering a serene adults-only retreat with views that captivate the senses and amenities designed to deliver a luxurious and relaxing stay. Your acknowledgment of these aspects is greatly appreciated and reinforces our commitment to excellence.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience ManagementOccidental Jandia Royal Level ****

4/10 – Matig

Klaus

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicht nochmal
Altes Hotel, viele nervige Kleinigkeiten, Vorsicht beim Essen, mehr Schein als sein !
14 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 4 jan 2024
Sehr geehrter Klaus,vielen Dank für Ihre Bewertung.Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir möchten betonen, dass das Wohl unserer Gäste oberste Priorität hat und wir ständig bestrebt sind, ein hohes Niveau an Sauberkeit und Service zu bieten. Unsere Einrichtungen werden regelmäßig gewartet und wir sind stolz auf unser engagiertes Team, das sich bemüht, jedem Gast ein luxuriöses und komfortables Erlebnis zu bieten. Ihre Anmerkungen nehmen wir sehr ernst und möchten versichern, dass die von Ihnen beschriebenen Erfahrungen nicht dem Standard entsprechen, den wir anstreben.Hoffentlich geben Sie uns in der Zukunft eine zweite Chance.Freundliche Grüße,Guest Experience ManagementOccidental Jandia Royal Level ****

10/10 – Uitstekend

Laura

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal muy amable, todos los servicios a la disposición del cliente
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Experience Management op 29 jul 2023
Estimada Laura,Muchas gracias por tomarse un tiempo para valorar nuestro hotel. Su opinión es muy importante para nosotros y estamos encantados de saber que disfrutó de su estancia.Gracias por hospedarse con nosotros y por estos minutos que se ha tomado para compartir la buena impresión que se lleva de su experiencia en nuestras instalaciones y, de manera especial, del excelente trato que ha recibido en todo momento.Ojalá pronto podamos nuevamente ofrecerle nuestros mejores servicios y atenciones. Un afectuoso saludo.Guest Experience ManagementOccidental Jandia Royal Level ****

10/10 – Uitstekend

Sian

10 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Natasha Engdu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

DEMETRIOS

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing break
Excellent pools and sunbeds. Nice food and service at breakfasts and buffet meals. Does not cater well for snacks for those not on half/full board. Cleaning of room was late on 2 days (out of 6). Hotel does not offer airport transfer.
6 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Matthieu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Nous avons passé un agréable séjour, le petit déjeuner était excellent et le spa très appréciable
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 28 jan 2023
Cher Matthieu,Nous apprécions énormément le temps que vous avez consacré à partager votre récente expérience au sein de notre Occidental Jandía Royal Level - Adults only et vous remercions pour votre aimable recommandation.Nous sommes heureux que vous ayez passé un bon séjour parmi nous et que l'hôtel ait été à votre convenance.Merci de souligner la qualité de notre petit-déjeuner.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Encore merci d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous espérons vous accueillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d’excéder vos attentes lors d'une prochaine occasion.Cordialement,Guest Experience ManagementOccidental Jandia Royal Level ****

8/10 – Goed

Trevor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The stagff, the comfortable beds, the drinks package make the stay here worthwhile. The property is tired and sunbed cushions and room decor downgrade this review. Food choices and inspiration have declined but this may be because of the worldwide avaiability of produce.
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 30 dec 2022
Dear Trevor,Thank you for your review.Our hotel aims to provide a memorable experience, and we are delighted that we were able to meet your expectations. We will certainly consider your comments while continuing to improve for the future.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Guest Experience ManagementOccidental Jandia Royal Level ****

10/10 – Uitstekend

jean luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
un royal level digne de son nom
2ème séjour dans ce très beau complexe hôtelier, tout est fait pour votre confort. le niveau royal level est parfait avec des prestations supplémentaires ( restaurant réservé, piscine dédié et chambre avec vue sur l'océan ) une mention particulière à Marianna qui nous accueille toujours dans un Français impeccable, et avec une extrême gentillesse
6 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 5 dec 2022
Cher Jean,Tout d'abord nous tenons à vous remercier pour votre commentaire élogieux publié suite à votre récent séjour auprès de notre Occidental Jandía Royal Level - Adults only.C'est un plaisir de lire que vous avez passé un bon séjour parmi nous et sommes ravis que vous ayez apprécié l'accueil qui vous a été réservé, ainsi que le confort de votre chambre.Encore merci d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous espérons vous accueillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d’excéder vos attentes lors d'une prochaine occasion.Cordialement,Guest Experience ManagementOccidental Jandia Royal Level ****

10/10 – Uitstekend

Marta

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maravilloso
Mis amigas y yo tuvimos una estancia espectacular en el hotel. Todo el personal es súper amable e intentan hacerte la estancia lo más cómoda posible. Las instalaciones también son maravillosas y tiene cerca la playa. Por poner alguna pega, Lo que menos nos gustó fue el spa
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 6 jul 2022
Apreciada Marta, En primer lugar, nos gustaría darle las gracias por haber elegido nuestro hotel Occidental Jandía Royal Level - Adults only y por compartir su opinión sobre su experiencia con nosotros. Sentimos que su experiencia en nuestro spa no fuera como esperaba y que echara en falta algunos detalles en nuestro servicio. Trasladaremos sus observaciones a los departamentos correspondientes para una mayor evaluación. Pese a este inconveniente, es muy grato extraer de sus palabras una total satisfacción con su estancia con nosotros. Gracias por sus comentarios y por catalogarnos con una valoración insuperable como esta que acaba de compartir con los demás viajeros. Gracias una vez más por elegirnos y por sus críticas constructivas, esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro y poder tener la oportunidad de superar las expectativas Guest Experience Management Occidental Jandia Royal Level ****

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic stay. Amazing staff, food and drink. Wouldn’t hesitate to return.
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 27 jun 2022
Dear Helen, Thank you for your positive feedback. It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. This inspires our team to continue upholding our high standards of service. We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best regards, Guest Experience Management Occidental Jandia Royal Level ****

8/10 – Goed

Volker

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fuerteventura
Cadre et vue magnifique sur l’océan depuis le balcon de la chambre. Je ne recommande pas le buffet du soir.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 17 jun 2022
Cher Volker, Nous apprécions énormément le temps que vous avez consacré à partager votre appréciation sur votre récent séjour au sein de notre hôtel Occidental Jandía Royal Level - Adults only. Nous nous efforçons de dépasser les attentes de nos clients et vos commentaires nous aideront dans cette démarche. Nous sommes désolés d'apprendre votre déception concernant notre restauration le soir car chez Barceló nous savons que les repas sont une partie importante de l'expérience de nos hôtes, c'est pourquoi nous tiendrons compte de tous vos commentaires afin d'améliorer cet aspect de nos services. Nous sommes toutefois très heureux de savoir que vous avez apprécié la vue depuis votre chambre. Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. Cordialement Guest Experience Management Occidental Jandia Royal Level ****

8/10 – Goed

Carolyn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

PATRYCJA

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good but could be amazing
Ok, but the customer service should be better for this level of the hotel... Only bar service,noone would bring your drink to you, the royal level had very limited and not super luxury choices when it comes to food.
4 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 23 apr 2022
Dear Patrycja, We appreciate that you took the time to share your experience with us. We are sorry if the category of our services did not match your expectations. We will continue to work towards modifying this perception through our efforts and service-minded spirit. Additionally, we would like to apologize for not delivering the service standards expected. Our aim is to ensure that all guests feel right at home with us. Nevertheless, we are very pleased to know to know you enjoyed your stay and that you found your room to be clean and comfortable at all times. We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions. Best regards, Guest Experience Management Occidental Jandia Royal Level ****

10/10 – Uitstekend

Sandro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positiv war der allgemeine Zustand des Hotels. Stylistisch einfach traumhaft. Unglaublich weitläufiges Areal. Sehr schöne Anlage und zuvorkommender Service. Freundliches Personal und viel inkludierte Unterhaltung. Guter Standort und hervorragendes Essen. Als negativ kann man nur Kleinigkeiten erwähnen. Manchmal fiel das WLAN aus und der Fussboden beim Royallevel ist ein Steinboden der extremen Lärm macht, wenn am Morgen Koffer oder der Wagen des Roomservices darüber fuhr. Dies wäre nicht weiter tragisch, aber da dies bereits noch vor 8 Uhr passierte, wurde ich öfters ungewollt geweckt.
7 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 1 apr 2022
Sehr geehrter Sandro, Wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre kürzliche Erfahrung in unserem Hotel zu teilen. Bei Barceló sind wir stets bestrebt, die Erwartungen unserer Gäste zu übertreffen und Ihre Kommentare helfen unserem Team, dieses Ziel zu erreichen. Wir möchten uns aufrichtig bei Ihnen für die Unannehmlichkeiten entschuldigen, die Sie mit unserem WiFi-Service hatten. Wir werden Ihren Kommentar jedoch an unsere technische Abteilung weiterleiten, um diesen Vorfall zu überprüfen und Verbesserungsmaßnahmen zu ergreifen. Wir sind betroffen zu lesen, dass Sie sich durch Geräusche gestört haben. Sicherlich hätten wir eine Lösung zur Behebung des Problems gefunden, wenn wir rechtzeitig davon in Kenntnis gesetzt worden wären. Wir freuen uns zu lesen, dass Sie den Standort unseres Hotels als ideal empfunden haben und dass Sie unsere Einrichtungen und Dienstleistungen in vollen Zügen genossen haben. Auch erfüllt es uns mit Stolz, dass Sie den gastronomischen Einsatz unserer Küchenchefs genossen haben, zumal wir bestrebt sind, die vielen kulinarischen Wünsche unserer Gäste zu erfüllen und ihnen die leckersten regionalen und internationalen Gerichte zu servieren. Mit Begeisterung haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten. Wir würden uns freuen Sie eines Tages bei uns wieder zu begrüßen und verbleiben mit freundlichen Grüßen. Guest Experience Management Occidental Jandia Royal Level ****

8/10 – Goed

FRANCISCO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente estancia
Todo muy bien,trato excelente por parte del personal buena comida, y buenas instalaciones
7 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 16 dec 2021
Estimado Francisco, En primer lugar, nos gustaría agradecerle que escogiera nuestro hotel Occidental Jandía Royal Level - Adults only para su visita a Fuerteventura. Gracias por sus elogios a nuestro equipo, ellos trabajan muy duro todos los días para asegurarse de que nuestros huéspedes se sientan bien atendidos en todo momento. Transmitiremos sus comentarios a todos ellos y estamos seguros de que estarán encantados de saber que sus esfuerzos han sido apreciados. También le agradecemos por señalar la calidad de nuestras instalaciones, cuya variedad garantiza el máximo relax y disfrute de nuestros visitantes. En su próxima visita, nos gustaría muchísimo que volviera a brindarnos su confianza. A la espera de poder darle de nuevo la bienvenida, reciba un cordial saludo. Guest Experience Management Occidental Jandia Royal Level ****

10/10 – Uitstekend

Daniel, Las Vegas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful resorts, great food and friendly staff
10 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 18 okt 2021
Dear Daniel, Thank you for your review. We are delighted to know that our hotel fully met your expectations and that you enjoyed your dining experiences. The satisfaction of our guests during their stay among us is utmost importance to us and it is very rewarding for our team to know we were able to make your stay memorable. We hope to see you again soon for another enjoyable experience. Best wishes, Guest Experience Management Occidental Jandia Royal Level ****

10/10 – Uitstekend

Stefano

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto eccellente
10 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 18 okt 2021
Gentile Stefano, La ringraziamo per il suo commento sul nostro hotel. Ci rallegra sapere che la sua esperienza è stata positiva. Ci rende molto felici che la nostra dedizione e cura per il servizio al cliente siano stati apprezzati ed abbiano reso il suo soggiorno più confortevole. Speriamo di avere il piacere di accoglierla di nuovo in futuro. Cordiali Saluti, Guest Experience Management Occidental Jandia Royal Level ****

10/10 – Uitstekend

Sandro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Unterkunft könnte immer wieder gehen.
9 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 11 sep 2021
Wir wissen Ihren Besuch in der derzeitigen, schwierigen Situation sehr zu schätzen und freuen uns über Ihr positives Feedback an unsere Mitarbeiter und Einrichtungen. Guest Experience Management Occidental Jandia Royal Level ****

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 5 sep 2021
Dear Christos, Thank you for taking the time to share your opinion with us. We are so glad that everything met your expectations during your stay with us. We look forward to welcoming you back for another memorable experience. Best wishes, Guest Experience Management Occidental Jandia Royal Level ****

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
La piscina royal level adults only es de niños una y un pozo la otra. Se debe usar la del otro hotel si ge gustan la piscinas… los servicios del otro hotel (bares, tumbonas, bebidas…) son de muy poco nivel.
11 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 22 aug 2021
Estimado Huésped, Gracia por hacernos llegar la opinión sobre su experiencia personal en el hotel Occidental Jandía Royal Level - Adults only. Lamentamos que nuestras piscinas no fueran como esperaba, pero confiamos en que hicieran su función y pudiera refrescarse del calor durante esta época del año. Tendremos muy en cuenta sus comentarios para evaluarlos con nuestro equipo y mejorar la calidad del servicio que ofrecemos a nuestros huéspedes. Esperamos volver a recibirle muy pronto. Reciba un saludo muy cordial. Guest Experience Management Occidental Jandia Royal Level ****

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Royal Level en precio medio médium en calidad
El hotel esta muy antiguo, necesita una renovación completa. La idea del Royal Level está mal planteada, donde te reciben es un lugar regular, sillas regular, lamparas torcidas que nadie debió pararse a nivelar en tiempo. El personal, excepto en zona de desayuno que eran muy agradables al igual que en cocina, el resto regular. La persona de recepción de Royal Level con prisas, te cuenta todo como un robot y ni te ayuda a llevar maletas ni nada a la habitación, poco empática, mal. La habitación muy grande, pero que la pared esté pintada a brochazos, pues mal. Pagas mucho mas por el royal Level, pero sientes como que se quieren quedar con tu dinero pero sin esforzarse mucho, es decir, se te queda cara de tonto. Sinceramente, no merece la pena, mejor buscar un hotel de mejor categoría o mas equilibrado
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Guest Experience Management Occidental Jandia Roy op 22 aug 2021
Estimado Huésped, Sentimos comprobar su desencanto con el servicio recibido en recepción. Nuestro personal suele ser muy bien valorado y lamentamos que no haya sido así en su caso. De todos modos, trasladaremos su comentario al departamento correspondiente a fin de evitar que ésto se reproduzca en el futuro. Sentimos no haber podido satisfacer sus expectativas sobre el estado actual de nuestras instalaciones. Somos conscientes de que no es un hotel de nueva construcción, pero, a pesar de sus limitaciones, procuramos cuidarlo, ya que queremos que nuestros clientes se sientan cómodos. Transmitiremos igualmente su comentario al equipo directivo pues la opinión de nuestros clientes es lo que nos ayuda a mejorar día a día y lo tendremos en cuenta para futuras modificaciones en la infraestructura. Esperamos volver a recibirle muy pronto. Reciba un saludo muy cordial. Guest Experience Management Occidental Jandia Royal Level ****

10/10 – Uitstekend

Tracey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Birthday Treat
The hotel rooms are a little dated in terms of decor, but you cannot fault the service, the food and drink or the attention to detail in and around the Royal Level. This was a trip away for my boyfriends birthday, which we celebrated whilst there. He received a bottle of Cava, chocolates and a gift from the Royal Level team and they had organised for a bottle of Cava to be served at dinner as a surprise. Very quiet in and around the hotel, due to current circumstances, but it didn't detract from our stay.
2 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Neil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay for the New year in Occidental Royal level
Huge hotel, but still very good service. Hotel was very quiet due to the current world situation. Nice big rooms with a big comfortable bed, good pressure shower, and lovely views overlooking the pools and the beach. The rooms are a little bit dated, and could probably do with a refurb in the next few years. The minibar was completely free, and every time we returned to the room, there was a new bottle of Cava and chocolates. Lovely place, and stunning beach nearby. Would definitely return.
3 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

S

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All ok still some details not that great: royal reception service never there, spa schedule incorrect, no one mentioned the shuttle for the beach was not available, it is not beach front, and gym never available as per processes hence it was always empty
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Guest Experience Manager op 27 jul 2020
Dear Guest, Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success. We apologies if, in this occasion, we were unable to guarantee the service in royal level reception, and we will inform our team to improve this situation. We were most concerned to read your remarks on the service you experienced and informations received whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. We would also like to remark that our gym can host only 3 people per shift for security and hygiene. Please for a future holidays contact with our main reception to receive all the information about our services and facilities. Finally, we would like to clarify that our hotel has sea view rooms and standard rooms, for a future not hesitate to contact our reception. Thank you again for your feedback, and we hope to welcome you back again for another stay here in Fuerteventura very soon. Kind Regards, Guest Experience Manager Occidental Jandia Royal Level****

10/10 – Uitstekend

Bente

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A fantastic view
A very nice stay in a very nice hotel with a fantastic view to the sea and Beach. The service especially in the ala carte restaurant and by Marianna in Guest Relations was super. Food OK. Choise of buffet or ala carte Lot of sundeck chairs in the adult only section. Nice smaller pools in this area too. Perfect free parking.
14 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Occidental Jandia Royal Level **** op 8 mrt 2020
Dear Customer, First of all, we would like to thank you for the positive comments you have shared with us regarding your recent visit to our Occidental Jandía Royal Level hotel. We truly appreciate your comments. Guest feedback is very important to us because it is the best way to know how we should focus our efforts for continuous improvement. We are delighted to see that you really enjoyed the beauty of our installations and pool. It is our intention to offer pleasing and clean accommodations so that our guests can still enjoy their vacation memories once they are back home. At Occidental Hotels & Resorts we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday experience in our hotels, this is why our team of Chefs prepare for each service a wide variety of delicacies to cater for all diet requirements and please the most demanding palates, we are therefore very pleased that we could satisfy yours. I am truly happy to know that we have managed to exceed your expectations in regards to hospitality and service delivered and will not fail to pass your comments to those team members whom you have personally mentioned. We hope that your experience at our establishment will create many fond memories for you to look back on. Thank you again for your great feedback, we hope to welcome you back to our hotel in the near future for yet another great stay. Kind regards Guest Experience Management Occidental Jandia Royal Level ****

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien située et magnifique vue plongeante sur la mer. Terrasse pour le petit déjeuner avec vue imprenable
7 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Del establecimiento en general muy bien De EXPEDIA, MUY MAL!!
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

José, Madrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nos gustó mucho el hotel, la situación, el balneario y la comida en los diferentes restaurantes.
7 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toller Service, schöne Ausstattung, aufmerksames und freundliches Personal - der Royal Level adults only Bereich bietet zusätzlich viel Ruhe und Möglichkeiten für Erholung und Entspannung
7 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The Royal Level pool and restaurant / bar are lovely and there was never any problem getting a sun bed. Staff were very friendly and attentive. Our room was in the main hotel and although comfortable it was quite dated and close to the theatre so very noisy some nights.
7 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Aurélien, Vaud, ch

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les plus: Chambre avec vue mer, buffet, all inclusive Les moins: Chambre un peu vetuste, litterie
7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Royal Level gut. Essensauswahl im normalen Restaurant besser. Leider standen diverse Einrichtungen nicht zur Verfügung (Theater, Poolbar am Hauptpool, Bar im Royal Level, A la Carte Restaurant...)
7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
loved the exclusivity of the royal level, lovely food, truely excellent staff in the bars and restaurants
7 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Alex

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danke ! Wir waren begeistert und kommen immer wieder sehr gerne . Wunderschön und sehr komfortabel. Wir waren sehr zufrieden!
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 22 jan 2019
Sehr geehrter Gast, Zunächst möchten wir Ihnen für Ihren wunderbaren Bericht danken, den Sie nach Ihrem kürzlichen Aufenthalt in unserem Hotel Occidental Jandia Royal Level geteilt haben und wir freuen uns zu lesen, dass es uns gelungen ist, Ihren Urlaubserwartungen entsprochen zu haben. Wir möchten Ihnen ebenso dafür danken, den Komfort unserer Betten hervorgehoben zu haben, da wir bei Barceló davon ausgehen, dass es die Hauptfunktion eines jeden Hotels ist, unseren Gästen eine komfortable und zufriedenstellende Nachtruhe zu gewährleisten. Daher achten wir besonders auf die Auswahl der Matratzen für unsere Betten. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und danken Ihnen, beim Besuch dieser Gegend unser Hotel gewählt zu haben. Wir hoffen, Sie in Kürze wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen Guest experience Manager Occidental Jandia Royal Level****

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was very nice. We been upgraded to suite room, which was lovely. Staff was exelent. One small “-“ for not having iron in the hotel. There is ironing service in the hotel but take couple off days.
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Der Premium Bereich Pool/Essen ist nach wie vor super. Ruhig und exklusiv. Essen Getränke und Service spitze. Der Kontrast zum Essen im lauten Hauptrestaurant oder ständig beschalltem Hauptpools ist immens. Leider sind die Premium Suiten in die Jahre gekommen und Mängel werden nicht repariert. In unserer Suite tropft, ne fließt Wasser aus der Klimaanlage, dadurch ist die Bad/Toilettentüre so verzogen, dass Sie nicht mehr schließt. Was besonders unangenehm ist, wenn man auf's Klo muss, weil die Lüftung auch kaputt ist... Der Deckenbentilator geht auch nur in einem Raum. Aber bitte: Nun haben Sie meine Info zu Zimmermängeln.
7 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

John

Late check in - poor information provided
Only a short Stay in Royal level. Arrived late approx 1100pm and Royal level reception not opened. So had to use main reception. The young lady booking us in along with other who had just arrive (not Royal level) was conscious we were Royal level and tried to book us in whilst still dealing with other guests. The result was we did not get an overview of what facilities and extras we were entitled to as guest at Royal level. Hence we missed out on quite a lot since short stay and only learnt of other entitlements close to departure. s
5 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Priska

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erholung
Ich kann den „Adults only“-Bereich empfehlen. Das Zimmer ist zwar klein und nicht mehr auf dem neusten Stand (Badewanne), aber der Ausgang direkt auf die grosse Terrasse mit kleinem Pool und Bar hat mir sehr zugesagt. Der Service und das Essen waren gut. Jedoch war ich mit dem Strand unglücklich, da die Wellen jeden Tag stark waren. Zum Glück hatte ich ein Auto und konnte ca. 3 Kilometer zum ruhigen und schönen Strand fahren. Bei meiner Reise stimmte das Preis-/ Leistungsverhältnis.
14 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Maricarmen, Madrid

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel agradable
Las instalaciones del hotel están bastante bien, las habitaciones son grandes y cómodas aunque con poca luz en el baño, y las vistas son estupendas ya que está cerca y frente al mar. En cuanto al personal es muy profesional y agradable.
9 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relajación absoluta
El hotel al ser sólo adultos y tener la zona Royal Level tiene una tranquilidad muy grande. En la zona de piscinas siempre encontrarás tumbonas o camas balinesas para tumbarte tranquilamente, de vez en cuando el camarero pasa para ofrecerte agua, brochetas de fruta o zumo. Además podrás pedirte el cóctel o bebida que quieras para disfrutarlo mientras desconectas sin ruidos. La comida es de gran calidad. Hay buena variedad pero quizás un poco justa al ser un buffet pequeño, no obstante si quieres variar algún día puedes ir al buffet del hotel Jandia Playa que es más grande. También puedes disfrutar por las noches de un restaurante a la carta, incluido con el alojamiento media pensión o todo incluido, en el que cada día ofrecen comida de un lugar del mundo: asiático, español, hindú, italiano, mexicano... Todo muy bueno uz con un ambiente más relajado aún que en el buffet para tener una vena tranquila. La habitación está bastante bien, la cama es enorme, y el minibar con algunos refrescos de cortesia y agua repuesta todos los días lo puedes consumir sin coste extra, eso si solo reponen el agua, para ya es más que en todos los hoteles que había estado previamente en los que el minibar siempre es de pago. También dispones de varios bares para tomar unos cócteles excelentes, sobre todo el Bar Verde. Si pides tubcopa será con un licor de buena marca, no es el típico todo incluido con botellas desconocidas para las copas. Lo recomiendo para unas vacaciones tranquilas
7 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Mar, Pamplona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel de 10
El personal es muy atento y profesional. Siempre pendiente por si necesitas algo. Mariana en la recepccion y los camareros/as del comedor y cocina muy profesionales y atentos. Un 10
9 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

John, UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous & quiet hotel
Accommodation and facilities excellent as were the staff. The meals at Royal Level were to a very high standard, plenty of choice and always varied.
7 nachten verbleven in april 2018