HOTEL R9 The Yard Fukuyama
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Fukuyama
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Fukuyama





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken ((check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken ((check-in is not available after 11PM)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
Diepvriezer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11:00) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11:00)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
Diepvriezer
Alle foto's voor Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Daimon-3357 Daimoncho, Fukuyama, Hiroshima, 721-0921
Over deze accommodatie
HOTEL R9 The Yard Fukuyama
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL LiVEMAX Fukuyama-Ekimae
HOTEL LiVEMAX Fukuyama-Ekimae
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
7.6 van 10, Goed, 148 beoordelingen
De prijs is € 25
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R9 The Yard Fukuyama Fukuyama
HOTEL R9 The Yard Fukuyama Hotel
HOTEL R9 The Yard Fukuyama Fukuyama
HOTEL R9 The Yard Fukuyama Hotel Fukuyama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Fukuyama
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Koji
8 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koji
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Fumi
Reisde met familie
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fumi
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
MEGUMI
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MEGUMI
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
NOBUMASA
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOBUMASA
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Haruka
Reisde met partner
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruka
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ANRI
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten




ANRI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kazufumi
Zakenreiziger
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazufumi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Aaron
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great low cost stay with 5 star accommodations
Aaron
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KENTA
Zakenreiziger
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KENTA
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for short stay or work trip
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
FUSAE
Reisde met familie
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
FUSAE
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
JEONG SEOP
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JEONG SEOP
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Tomoki
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoki
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Magno
28 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Magno
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Tomoki
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoki
1 nacht verbleven in februari 2024








