Fotogalerie voor Hotel 1-2-3 Fukuyama





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 69
14 okt - 15 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Diepvriezer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Diepvriezer
Superior tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Diepvriezer
Tweepersoonskamer, niet-roken (Twin)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Diepvriezer
Familiekamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Diepvriezer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Higashisakuramachi 1-41, Fukuyama, Hiroshima-ken, 720-0065
Over deze accommodatie
Hotel 1-2-3 Fukuyama
Vergelijkbare accommodaties

Fukuyama Oriental Hotel
Fukuyama Oriental Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 464 beoordelingen
De prijs is € 41
26 okt - 27 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1000 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Gasten met een hulpdier dienen vooraf contact op te nemen met de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel 1-2-3 Fukuyama
1-2-3 Fukuyama
Hotel 1-2-3 Fukuyama Hotel
Hotel 1-2-3 Fukuyama Fukuyama
Hotel 1-2-3 Fukuyama Hotel Fukuyama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel 1-2-3 Fukuyama
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
7,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 jun 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kaoru
Reisde met een groep
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaoru
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
masahiro
22 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
masahiro
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
TIMOTHY, Westport
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TIMOTHY
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroaki
15 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroaki
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
minako
2 mrt 2025
minako
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
ミサオ
Reisde met een groep
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミサオ
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
masahiro
23 feb 2025
masahiro
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
MICHIKO
Zakenreiziger
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
数日間から長期滞在に良いと思った。
MICHIKO
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
ツヨシ
Zakenreiziger
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ツヨシ
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
しんや
30 dec 2024
Positief: Netheid
しんや
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
ミナコ
Zakenreiziger
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミナコ
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
NISHIMURA
Zakenreiziger
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NISHIMURA
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
KAZUHIKO
Zakenreiziger
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUHIKO
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
masahiro
8 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
masahiro
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jan 2019
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
宿泊料金が安い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Ryo
3 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
toshifumi
12 nov 2018
満足
toshifumi
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
MAYUMI
26 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
ニ泊お世話になりました
MAYUMI
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
たん
19 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
たん
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
HARUHIKO
13 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅から徒歩5分の便利な立地
HARUHIKO
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 okt 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018