Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Sirehan Hotel

Sirehan Hotel
Ismetpasa Mh Belediye Cd No 1 Sahinbey, Gaziantep

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 107 van 204 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 61 van 204 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 204 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 204 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 204 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige locatie
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van İsmail KILINÇ op 3 aug 2021
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Görüşleriniz bizim için önemlidir!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel! My boyfriend and I stayed here for two nights, and the location made it possible for us to go wander off to restaurants, the bazar etc. without having to take the car. Our rooms was clean, comfortable and very nicely decorated (as was the rest of the hotel, we really loved the decor!) and the staff was very friendly. We’d definitely like to come back some day!
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van ismail kılınç op 2 okt 2019
Thank you for staying with us. Your feedback is important to us! We will be pleased to welcome you again in our hotel, we wish you a good day.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi centraal en authentiek. Rustig hotel prima verder.
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van İK op 6 mrt 2019
Bizimle konakladığınız için teşekkür ederiz. Görüşleriniz bizim için önemlidir! Sizleri tekrardan otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı bildirir iyi günler dileriz.

10/10 – Uitstekend

bilal

4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Caner

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kahvaltı çok iyiydi. Otel personelinin eline sağlık. Çok memnun kaldık.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Sinan Burak

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Esam

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Serhat

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ahmet

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Banyoda her yer çok kirli. Şampuan yerine el sabunu koymuşlar.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
古きも新しいも最高の美しさをもつホテル
新旧の建築空間の折り合いが極めて美しかったです。
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Erdem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Yüksel

Reisde met familie
Das Personal ist sehr freundlich.Das Gästezimmer ist sauber. Ein wunderschönes historisches Gebäude aus dem jahre 1855. Das Hotel liegt im Zentrum der Stadt.Man kann zu Fuß fast alles erkunden.
5 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mehmet Ali

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Berkant

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
İyi konum, temiz, güzel bina
Sabah erken çıkıp, gece gelip konakladık. Bina ambiansı, lobby olarak kullanılan alan ve iç bahçe güzel. İç bahçede peyzaj öğeleri ile desteklenebilir. Akşam yediğim yemekten lezzet olarak pek hoşnut kalmadım. Deprem sonrası dönem olması nedeniyle olabilir. Kahvaltısı yeterli. Fiyat/performans yorumu yapacak kadar otelde vakit geçirmedim.
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Jamal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sr.
Muy bien
3 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Jaynie

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
A smokers paradise. If you love to smoke then this hotel is for you. Hotel is noisy and you can hear everything going on. Beds were comfortable and room has an old world charm. Breakfast is good with a lot of choices. Conveniently located.

8/10 – Goed

FAWAZ

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Kenan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Atilla

Reisde met familie
Beklentinizi yüksek tutmayın
Otel eski bir kervansaray. Merkezi biryerde ,Tarzı güzel ancak bakıma ihtiyacı var. Çok lüks ve konforlu bir konaklama beklemeyin. Kahvaltı vasat. Odalarda kapılar, kapakların bakıma ihtiyacı var. Dışardan çok ses geliyor, buzdolabı çalışmıyor, sitede 3 gün önce 1.700 tl ye rez. Yaptım otele gittiğimde 1450 tl olduğunu duydum. Bu hotels.com a olan güvenimi çok sarstı
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Kenan

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Merkezi ve temiz otel.
Aksam gec geldik, anahtarlari verdiler odanin nerde oldugunu soyleyip gonderdiler, kendimiz odayi bulduk, onun disinda genel olarak guler yuzlu calisanlar, temiz, komforlu odalar, gayet memnun kaldik.
5 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Mahmut Can

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay at Şirehan Hotel was disappointing to say the least. First of all, even though Expedia says this is a non-smoking hotel, it is not. As two non-smokers, our room was continuously filled with cigarette smoke and smell. When we spoke with the front desk about this, they confirmed that even though the rooms are "technically" non-smoking, people do smoke and they cannot enforce non-smoking policies. Secondly, the Wi-Fi near our room continuously disconnected to the point where it was impossible to use it. And finally the AC did not work properly. It was blowing cool air for sure but because of very poor insulation, it did not cool the room at all. When we discussed these issues with the front desk, they were at least nice about it. But we ended up staying only one night of our 3 day Gaziantep trip. Got cash refund and booked another hotel. I do not recommend Şirehan Hotel for those who want to visit Gaziantep. Especially if they are non-smokers.
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Ralph

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is beautiful and historic. Rooms are nice. However staff is neutral, not unfriendly but not friendly either. The friendliest staff were the parking attendants. No welcome and no engagement at all. Just "sign here" when checking in. Unusual for Turkey which is known for its friendly hospitable people. Breakfast staff was the same. One evening we went to sit in the beautiful courtyard to enjoy a drink. Altho there were waiters around, none came to ask if we wanted anything. So we just stayed there for half an hour and eventually just went back to our room. In a supposed "5" star hotel you shouldn't have to go looking for service. Breakfast was a very generous buffet offering and was fresh and inviting. Overall we were not unhappy with the hotel however would not rate it at 5 star. The service is lacking and there are definitely not 5 star touches. Ameneties are limited (not even a hamam), linens not premium, toiletries are basic and the same as any low grade hotel. The coffee tea in the room also basic. All this is fine if it isn't a 5 star hotel. But at this level you definitely expect more in the details. One one of the nights there was a graduation event in the courtyard. We were so tired from 8 hours of driving that day and wanted to sleep early (at around 10pm)But the music was so loud we couldn't even hear each other speak in our room and our bodies could feel the vibration of the music. We did not complain. We put ear plugs in and it finished somewhere before 12am
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Hamit

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Top Hotel sehr zentral gelegen.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Garrett

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Doors were not secure locks difficult.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Tugrul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Hewa ali hussein

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad food and hot room
The room was very hot even we turn on air condition but still hot and not cove room and when we wake up our body became wet like we swim And breakfast was terrible most foods was old and not suitable to eat
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Gülsüm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Konum iyi, kahvaltı geniş seçenekli açık büfe….taş konak, tarihi bir yapı.
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Süreyya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Solen

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Saniye

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Padraig

Zakenreiziger
4 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Sameer

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Hotel Ever
Very old hotel with lots of mould in the rooms with no ventilation . If you have asmathic problem do not use this hotel you will get sick. Bathrooms were only good but no ventilation . Staff were not friendly at all especially the lady owner or manager .
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Irem

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

SEYMA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Semra

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Furkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Öz eleştiri
Kahvaltı çok vasat böyle bir otel için Yani fiyata göre bu kahvaltı olmamalı Kahvaltıda ürün yenileme yapılmadı
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van şirehan hotel yönetim op 12 mei 2022
merhabalar öncelikle değerli görüşleriniz ve yorumlarınız için teşekkür ederiz. Yorumunuzu dikkate alarak departman sorumluları ile görüşüp iyileştirme adına gerekli aksiyonların alındığını iletmek isteriz. Sevgiler

10/10 – Uitstekend

emil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Nazmi

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

riza

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

YAGMUR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Bircan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
damn good - sehr sehr gut.
wow.. location, clearness, historial rooms, breakfast and the team.. thanx for all. is was the greatest vacation in antep- sehr ruhiges hotel jedoch sehr zentral gelegen, sehr sauber, das frühstück war der hammer, die zimmer sehr original gehalten und das team sehr freundlich und hilfsbereit. immer wieder gern und empfehlenswert. sicherlich komme ich wieder..
3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van şirehan hotel yönetim op 12 mei 2022
Danke, wir freuen uns auf ein Wiedersehen

10/10 – Uitstekend

Petra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Gökhan

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Yasin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

NUR NADIAH

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Located at the edge of the the old city, everything is within walking distance. Room is clean and the courtyard restaurant is very nice. Reception is efficient although not super warm.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van şirehan hotel yönetim op 12 mei 2022
thank you, we look forward to seeing you again

10/10 – Uitstekend

Ozan

1 nacht verbleven in maart 2022