Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 60 van 191 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
60
Gastenscore: 8 - Goed. 87 van 191 beoordelingen" "
8 - Goed
87
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 191 beoordelingen" "
6 - Redelijk
31
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 191 beoordelingen" "
4 - Matig
7
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 191 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Menno
24 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima services mooi aan het syrsndc
Prima aan het strand
Menno
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Rega
5 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wel ok
Na gili t en gili m was het tijd voor gili air. Het hotel ligt bijna aan de haven waardoor het eigenlijk geen strand heeft. Wel is er een zwembad met wat ligstoeltjes. Alleen is er weinig schaduw bij het zwembad. De kamer is netjes en ruim. Alleen loop je het stof van buiten zo naar binnen. Het heeft een zoutwater douche wat voor een kort verblijf niet hinderlijk is. Het ontbijt is zeer rommelig maar wel ok. Er was geen kinderstoel aanwezig.
Rega
5 nachten verbleven in oktober 2017
onze gewaardeerde gasten,
hartelijke groeten van Villa Karang Hotel and Spa
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze ervaring met ons te delen.
al uw mening is zeer zinvol voor ons, om ons te stimuleren om maximale service te bieden.
we hopen dat je ons opnieuw zult bezoeken
hartelijke groeten
The management
4/10 – Matig
Vi, den Haag
17 jun 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a plesant stay
Villa Karang was near the main street just a 10 min walk. We did not like the villa itself it was old and outdated. The bathroom really needs an renovation it was really old and dirty. The staff where so so when we wanted a drink at the pool we had to walk all the way to the reception to order. Breakfast was very poor but the Same as all hotels in Bali as we experienced. All with all we paid way much for what we got which is a pitty.
Vi
8/10 – Goed
Irene & Tessa, Amsterdam
22 okt 2014
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Probably one off the best on the Island
Great staff, especially Jaya. Good location at 5 minute walk from harbour and Oceans 5 diving. Warm shower and airconditioning in the room. Breakfast ok. Good rate via Expedia.
Irene & Tessa
2/10 – Ontzettend slecht
Muhammad Alfian
9 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muhammad Alfian
10/10 – Uitstekend
Deanna
29 aug 2023
Wonderful place, only there one night wished I could've stayed longer. Felt like a palace for a reasonable price!!
Deanna
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
NIN
7 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is nearby the habour. Quiet and private. Great place to stay.
NIN
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Daniel
6 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van -Royal Regantris Villa Karang Team op 26 mrt 2023
Dear Mr Daniel,Thank you so much for taking your time to write the review !We look forward to welcoming you back to our hotel
8/10 – Goed
Kurtis
Reisde met een groep
18 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good movie night. Breakfast was good. Room was clean,good. Excellent staff. Not many bicycles and were in rough shape, rented from down the street.
Kurtis
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van -Royal Regantris Villa Karang Team op 26 feb 2023
Dear Mr/s Kurtis, Thank you for taking your time to write the reviewWe will keep continuing to provide the best service for our guestsYour pleasant days with us is our goalWe look forward to welcoming you back in our hotelStay healthy and have a nice day!
10/10 – Uitstekend
Mafalda
6 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mafalda
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Tegar op 6 mrt 2023
Dear Mr/s Mafalda VianaThank you for taking your time to write the reviewYour pleasant days with us is our goalWe look forward to welcoming you back in our hotelStay healthy and have a nice day!-Royal Regantris Villa Karang Team
10/10 – Uitstekend
maria d c f
Reisde met familie
26 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecto
maria d c f
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Tegar op 11 mrt 2023
Dear Mrs Maria, Thank you for taking your time to write the review!Your pleasant days with us is our goalWe look forward to welcoming you back in our hotel soonStay healthy and have a nice day! -Royal Regantris Villa Karang Team
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2020
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
Pictures are a little better than reality. Lots of little upkeep needs, and a lot of mildew and water damage. The bathroom really needs a vent to dry things out and prevent so much water-related issues. In the first room I had, water was coming in like a slow waterfall in the main room along an entire wall, dripping above the bed.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Steffen
Reisde met familie
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Afslappet
Dejlig lille ø, afslappet
Go mulighed for snorkling
Steffen
2 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
jaana
Reisde met familie
26 jan 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jaana
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Lovely hotel for a budget traveller, friendly staff & clean rooms
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Stefan
Reisde met familie
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevligt hotell!
Visserligen är hotellet inte nytt, men ligger bra till på ön och rummen var välskötta. Barnen gillade poolområdet och personalen var väldigt tillmötesgående. Jag rekommenderar varmt Villa Katanga och dess personal.
Stefan
3 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Erin
Reisde met familie
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A bit lack luster
Clean and tidy standard accommodation at a high price. Lacks any sense of local character. Skip the food.
Erin
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Sofia
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sofia
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
FRANCISCA
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FRANCISCA
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
ta2ch
Reisde met een groep, Zakenreiziger
16 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コスト以上の過ごし心地でしたー!スタッフの方もすごい優しくていい感じ。
ta2ch
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Estefania
13 nov 2019
Estefania
4 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Lionel, Ubud
Reisde met partner
23 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Belle et grand établissement personnel trop sympa et attentionné mais techniquement nous il y avait eu un dégât des eaux dans la SdB jamais réparé coulures encore présentes plafonds dégradés nettoyage minimum longtemps que pas eu de gros nettoyage poussé. Parterres de plantes plein de papiers...mais allees ratissées. Nous tant le lit est d aplomb on s en fojt un peu on est tout le temps dehors sur une ile....mais complexe vieillissant
Lionel
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great for value
Really good for the value. Ver helping staff, passionfruit everywhere, nice pool right in the premises. Location is alright (5min walk to snorkeling area).
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Tove
29 sep 2019
Positief: Netheid
Tove
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft sieht aus wie auf den Bildern. Schöner Pool und schöne Lage (Umgebung). Klimaanlage kühlte bei uns nicht richtig und WLAN ging kaum. Ansonsten alles top. Personal war sehr freundlich!
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful rooms, beautiful property, quiet, awesome location right on the beach. Spa is wonderful.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Sil, Melbourne, Australia
16 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not good. Horrible smell, staff not friendly, asked if they could change the room and forced to pay for upgrade. Expedia also could not convince the hotel for the upgrade as what they advertised is not what you get. They didn't even want to refund. Renovation going on. There are many other good places you can get less than their rate. Beware booking unless if want to be stuck with awful place in middle of a small island. Highly not recommended!
Sil
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Très bonne situation, chambre spacieuse et calme, piscine agréable. Personnel adorable et bienveillant . Propreté de la chambre mais quelques problèmes sur la robinetterie dans la SdB.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Fritz
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Good location close to the harbour, nice hot brekkie, good attentive staff . Overall we had a great stay !
Fritz
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Claire
6 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claire
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sympathique petit hôtel proche du port et des commodités.
Les chambres et la piscine sont très biens, le petit déjeuner le long de la mer paisible. Il n’y a pas d’accès direct à la plage il faut un peu marcher et se poser dans un autre hôtel ou un restaurant pour profiter de la plage
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jul 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
God udsigt fra restauranten og fine værelser. Lidt små til en ekstra opredning
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Katia Marcela
16 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katia Marcela
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Camille
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Camille
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location, location, location! Was up every morning for sunrise. Always seemed to end up at hotel restaurant for my meals. Staff super helpful on anything I needed. Snorkeling boats anchored on beach so not ideal for swimming but very clean. Five minute walk to great swim and snorkeling beaches.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Anni
4 mei 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Meille tarjottiin aluksi perinteistä superior-huonetta (traditional style), joka vaikutti standard- huoneelta. Hotelli vaihtoi huoneemme moderniin superior-huoneeseen (modern style), joka vastasi odotuksiamme. Siisteystasoa voisi parantaa. Asiakaspalvelu oli ystävällistä. Hotellin aamiainen oli perustasoa. Hotellin pyykkipalvelu toimi erinomaisesti.
Anni
9 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rent hotell!
Ett väldigt mysigt hotell, rent och fint. Superbra service på hotellet. Dock så saknar vi pool och frukostbuffé. Till frukost så ingick det att välja fritt från menyn, men endast 1 dryck och 1 ”sak”. Vi beställde självklart in mer och betalade då vi gärna vill ha juice, kaffe, och kanske både smörgås och frukt. Så egentligen hade vi kunnat gå någon annanstans och köpa ett helt ”set menu” till frukost som hade blivit billigare än på hotellet. Kanske något att tänka på för framtida gäster. Men annars är vi nöjda. Nära till stranden... Men en pool hade dragit upp betyget mer!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Sandra
26 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett enkelt litet hotell.
Ett enkelt hotell med det man behöver, AC, gratis vattenflaskor, vattenkokare och tv. Väldigt vänlig personal, tillmötesgående och trevliga. Rena rum, badrumstaket var dessvärre inte lika rent. Kan delvis bero på att halva badrummet är ”utomhus” med ett nät som tak. Kan absolut tänka mig att bo här igen. Kanske 7 min gångpromenad från hamnen.
Sandra
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing Hotel, very friendly staffs, great location. I really high recommended
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Tobi
7 jan 2019
Positief: Personeel en service
Nice, but some issues.
It was a nice hotel BUT what anyone failed to mention was the beach it’s 100m away from is unusable!! We didn’t swim in a beach once in Gili Air because they were so far away and claimed by other hotels.
Our room had a semi-open shower and bathroom which meant that when it rained (almost the whole time) our bathroom was flooded and covered in a spray of water. By the end of the trip we asked for a bucket and in one day we emptied it 5 times. They really need to look at the drainage in the rooms.
That being said, I loved the pool, the location was beautiful, and I had a relaxing time.
Tobi
9 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Greg
26 nov 2018
Very pleasant stay with friendly staff, good breakfasts and good location for what I was after and close to a number of good eating places. Clean unit with good wi-fi.
Greg
5 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Perfect hotel for a great price. Nice pool to relax and helping staff. We would stay here again!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Eeva
31 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eeva
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Leo, Stockholm
30 okt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fint men slitet hotell. Bra läge
Leo
4 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Lisa
10 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Var ett helt ok hotell att bo på. Nära till hamn och matställen. Härligt att promenera runt ön innan morgondoppet. Nackdel: ingen strand vid hotellet så man fick gå en bit för att hitta solstol och parasoll.