Barbecue/picknickplaats

Beoordelingen van Quality Hotel Winn Goteborg

3.5 out of 5
Quality Hotel Winn Goteborg
Gamla Tingstadsgatan 10, Hisings Backa

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 338 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 456 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 133 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 46 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 1000 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Natasja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi, net, ruim hotelkamer. Heel aardig personeel.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien op 10 aug 2023
Dear Natasja! Thank you for your feedback. We are so happy you enjoyed your stay in our hotel and value the time you took to write a feedback to us. We hope to meet you again in the future. Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 – Goed

Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just a solid 3 * hotel. Bathroom looked like it was recently renovated. Great breakfast and very helpful staff.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Yulia op 27 mei 2023
Dear Erik! Thank you for your feedback. We are so happy you enjoyed your stay in our hotel and value the time you took to write a feedback to us. We hope to meet you again in the future. Best regards, Front desk - Quality Hotel Winn

8/10 – Goed

BATTERY SUPPLIES NV

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Good WIFI and parking availability. Fast check-in. Room is comfortable. Service (waitering) in the hotel restaurant during evening dinner was very poor. Breakfast was OK.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Viviane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top hotel
perfect hotel om te slapen met ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam, mag misschien een opknapbeurt hebben voor de rest niets op aan te merken
7 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Frank

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
erg veroudert maar verder netjes
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Gernick

Positief: Netheid, personeel en service
Adequaat hotel met ruimte voor verbetering
Kamer was op zich prima. De badkamer was functioneel maar de douche had geen krachtige straal en de douchekop hielp ook niet. Had graag een handdoek voor op de grond gehad aangezien je vanuit het bad met natte voeten op een gladde vloer moet stappen. Grootste probleem was de WiFi. Zwak signaal dat steeds uitviel. Het was een probleem dat bij het hotel bekend was en er werd aan gewerkt... De TV was ook al weer wat ouder, kon niet veel bestandsformaten weergeven vanaf USB, miste sommige audio codecs en was niet echt snel genoeg om snelle camerabewegingen zonder haperen af te spelen. Ontbijt was goed. Diner adequaat. Personeel erg vriendelijk en spraken allen zeer goed engels Locatie langs de uitvalsweg richting Oslo, veel wegwerkzaamheden vlakbij het hotel, bereikbaarheid kan ivm files lastig zijn in de spits.(Nov 2018)
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Walter

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, rand van de stad
Goed hotel aan dicht weg bij snelweg, redelijke afstand van het centrum, kamers en gangen zijn redelijk, lobby en ontbijtruimte zijn netjes. Klein indoor zwembad met sauna

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 20 mrt 2024
Hej Peter!Tusen tack för denna fina feedback! Ha en fin dag och du är varmt välkommen tillbaka:) Varma Häslningar

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Basic but old
Quality Hotel Winn Göteborg Booked in the last minute so didn't had much hotels to choose from as other hotels was fully booked, and this hotel was "cheapest". Its a old but basic hotel outside the city center. +Breakfast. +Free Wi-Fi +Swimming pool (time must be booked). +Car parking (cost 100kr per night). +Hair dryer in the room. +Heater. -No iron but probably can get from reception. -No refrigerator in the room if I remember correct.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Office op 20 mrt 2024
Hi!Thank you for your feedback on your stay!We are aware that we are an older hotel and that is why we have renovated two of our four floors, and we strive to renovate the two other floors as soon as we can. If you would like to have a room that is renovated, you can book our Standard rooms, Superior rooms or Family rooms:) We have an ironing room on the ground floor that you can iron your clothes if needed, just come by the reception and they will help you to the room. We only have refrigerators in our superior rooms, but if you want to keep something in a refrigerator we have one at the reception you can leave your things in:) It's lovely to see that you enjoyed your stay and you are more than welcome back!Warn Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Linda

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Tone Lise

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Carlo

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jennie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Birgitta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Läget var bra gick buss in till centrum. Tyst och lugnt
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mehmed

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allt OK
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Per-Olof

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra läge för mina uppdrag. Parkering med laddstation.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Per-Olof

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Niklas

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Så bra med pool och badbassäng. Väldigt god frukost. Tycker inte om att parkering kostar 100kr/dygn.
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Robin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Annette

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Adelina

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veldig slitt rom. Til og med 6-åringen kommenterte det uoppfordret. Manglet fuger i gulvflisene på badet. Under køyesengene lå det strødd en halv pose cheerios, det var hybelkaniner under sengene. Gulvteppet i gangen var ikke trivelig. Og det som engang hadde vært et skap i gangen, manglet dør, og alle hyllene. Ah, dette var skuffende, men frokosten var god, og det var noe å finne på for barna
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Lorna

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
En skuffende opplevelse. Bassengområdet føltes skittent, søppel lå igjen etter flere dager. Rommet var slitent med tak som flasset. Lytt i gangen og lyder fra både heis og dører fra naborom var forstyrrende.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Julien op 4 okt 2023
Dear Lorna! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

6/10 – Redelijk

Olof

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Julien op 4 okt 2023
Dear Olof! Thank you for your feedback. We are so happy you enjoyed your stay in our hotel and value the time you took to write a feedback to us. We hope to meet you again in the future. Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 – Goed

Marie-Louise

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Julien op 25 sep 2023
Hej Marie-Louise! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

4/10 – Matig

Pontus

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Långt under förväntningarna
Ligger en doft av mögel på rummen och mycket är slitet och trasigt. Omständigt att parkera och betala separat alltså inte sätta upp på rummet även om det är hotellets parkering. Ok frukost
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Julien op 25 sep 2023
Hej Pontus! Vi är ledsna att din vistelse hos oss inte gick som planerat och att vi kunde inte leverera bästa service till dig och din familj och ber om ursäkt för detta. Quality Hotel Winn är en skatt som har några år på nacken och renovering är förhoppningsvis inte långt undan.Vi jobbar ständigt för att förbättra vår service och ge alla våra gäster den bästa upplevelsen. Jag beklagar att rummet du fick luktade mögel. Jag har du spärrat rummet så den kan åtgärdas. När det gäller parkering, försöker vi vårt bästa för att optimera bokningstillfället, men tyvärr är det inte vi som sköter appen och vi väntar in nya uppdateringar för att bland annat kunna införa swish betalningar. Vi är tacksamma att du hörde av dig så att vi kan undvika att liknande situationer uppstår igen. Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

6/10 – Redelijk

Miyako

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Julien op 4 okt 2023
Dear Miyako! Thank you for your feedback. We are so happy you enjoyed your stay in our hotel and value the time you took to write a feedback to us. We hope to meet you again in the future. Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 – Goed

Susanne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mottagning vid incheckning trevligt, läget är bra om man ska vara vid Hisings Backa eller industriområdet vid Hisings Backa, då slipper man köra i city. Maten var mycket god och mycket bra service i restaurangen. Rummen var ok men tyckte att det luktade mycket fukt i mitt, dessutom hade färgen flagnat en hel del i taket.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien op 1 sep 2023
Hej Susanne! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien op 1 sep 2023
Hej! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

4/10 – Matig

Mindy

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The property was an average one, which is fine, however there was no fridge, coffee maker or even a phone in the room. Since you could not call the front desk, you had to go down each time. In order to have a cup of coffee from the lobby area you either needed to pay (I've never been to a hotel anywhere in the world where coffee wasn't complimentary) or become part of their Peacock Club." or something like that. The staff were also extremely rude with the exception of the two people in the dining room and Peter at the front desk. Peter, in particular, was fantastic. He was very nice and really went above and beyond for the guests. He was actually listening for quite a while to a man tell him how horrible the rest of the staff had been to him and his family. Overall if you're looking for a cheap place to go then this is fine but if you want a nice place with great customer service then look elsewhere.
Reactie van Julien op 25 sep 2023
Dear Mindy! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. I am glad though that Peter helped you and delivered a fantastic service. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 – Goed

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien op 1 sep 2023
Hej Maria! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 – Goed

Oliver

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Unterkunft für Göteburg , mit günstigen Parken am Hotel. Nicht weit entfernt befindet sich eine Bushaltestelle mit der man schnell in der City ist. Sicheres Parken und sichere Umgebung. Ein gutes Frühstück am Morgen runden den Tag ab. Das Gebäude ist nichts besonderes , aber man kann gut übernachten hier.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Julien op 1 sep 2023
Dear Oliver! Thank you for your feedback. We are so happy you enjoyed your stay in our hotel and value the time you took to write a feedback to us. We hope to meet you again in the future. Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

10/10 – Uitstekend

Najim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien op 1 sep 2023
Hej Najim! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 – Goed

Ingrid

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien op 10 aug 2023
Hej Ingrid! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

2/10 – Ontzettend slecht

Henric

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uselt hotell med bra frukost
-Otroligt lyhört. Dörrar som smälla igen hela tiden. Gäster som flyttar möbler hör man överallt. -Mögel i duschen -Smutsigt rum när vi kom dit. -Bra frukost dock
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Julien op 10 aug 2023
Hej Henric! Vi är ledsna att din vistelse hos oss inte gick som planerat och att vi kunde inte leverera bästa service till dig och din familj och ber om ursäkt för detta. Vi jobbar ständigt för att förbättra vår service och ge alla våra gäster den bästa upplevelsen.Vi är tacksamma att du hörde av dig så att vi kan undvika att liknande situationer uppstår igen. Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 – Goed

Andreas

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien op 10 aug 2023
Hej Andreas! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 – Goed

Mikkel

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Julien op 10 aug 2023
Hej! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 – Goed

Tindra

Positief: Netheid, personeel en service
Bra överlag, trasig bubbelpool
Vi kom dit för vi ville spendera vår treårsdag på ett fint hotell med ”spa”. Stod att det skulle finnas både pool och bubbelpool men precis som förra året vi var där så var bubbelpoolen avstängd vilket var väldigt synd eftersom det var den vi var mest ute efter. Man blir att undra om de någonsin faktiskt tänkte fixa bubbelpoolen eller om man bara låter den stå där avstängd hela tiden. Falsk marknadsföring känns det som i vilket fall som helst. I övrigt var väll rummet bra och frukosten god som vanligt, men som sagt förvänta er inte att bubbelpoolen ska fungera.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien op 10 aug 2023
Hej xx! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Tyvärr har vi bara haft otur med vår bubbelpool sedan vi fick in den nya med bland annat ett rör som sprack och sedan fick vi lite fel med klor värdena. Vi är iallafall glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 – Goed

Beniam

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Julien op 3 aug 2023
Dear Beniam! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 – Goed

Stig-Ottar

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Julien op 4 aug 2023
Dear Stig-Ottar!Thank you for responding to our guest survey. I am really glad to hear that you are satisfied with your stay.By telling us how you experienced your stay, you're helping us provide other guests with first-class experiences in the future. It is important to us and we really do appreciate your nice words.We hope you will get back to us again soon.Sincerely,JulienFront desk - Quality Hotel Winn

10/10 – Uitstekend

ROBERT

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Julien op 3 aug 2023
Dear Robert! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

10/10 – Uitstekend

Åslaug Melø

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Julien op 3 aug 2023
Dear Åslaug! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

6/10 – Redelijk

Stian

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Skittent, dårlig seng,
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Julien op 3 aug 2023
Dear Stian! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

2/10 – Ontzettend slecht

Borak

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Julien op 3 aug 2023
Dear Borak! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

10/10 – Uitstekend

darren

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Julien op 3 aug 2023
Hi! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

4/10 – Matig

Claus

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ikke godt nok til prisen.
Værelser var slidte og virkede nussede, vinduer ikke rengjort, der var aftryk efter en pande.generel information om værelse og hotel manglede på det ene værelse. Vi kommer ikke igen
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Julien op 3 aug 2023
Dear Claus! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn