Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Hotel Landmark Canton

4 out of 5
Hotel Landmark Canton
No.8 QiaoGuang Road, Yuexiu District, Guangzhou, Guangdong

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 163 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 511 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 231 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 68 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 1001 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Ronald, Gorinchem, nl

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vroeger geschikt voor zakenlieden, nu alleen geschikt voor toeristen. Dramatisch slechte WiFi, LAN en Business lounge. Wel prachtige ligging aan de Pearl River
6 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Danny P.

Positief: Netheid, personeel en service
Basic kamer, maar ok voor business (enkel slapen).
Hotel is zeer goed gelegen aan riverside en vlakbij metro station. Kamer was toe aan opknapbeurt, doch was clean en geen klachten. Lekker onbijt. Minpunt is de capaciteit van het restaurant voor onbijt. Op spitsuur, lange wachtrij om reden van niet genoeg plaats. Als early bird had ik daar geen last van, doch bij het buitenkomen stond er lange wachtrij, zeker tijdens Canton Fair! Personeel vriendelijk en behulpzaam.

6/10 – Redelijk

Misa

有些舊,衛生清潔還是要更加做好
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

russell

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

HAI LIN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
it is a good place to stay in this area.
14 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

King Wa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
good location
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Cheuk Hin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Danny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of my favourite hotels in Guangzhou
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

DO YOUNG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족합니다~!
위치도 좋았고, 서비스도 좋았습니다.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

HUNG KWAN MAR

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

CHIEN CHUNG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

JEAN PIERRE

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
problème wifi très lent filtre les messages j'ai été obliger d'aller au mc Donald pour travailler
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Siu Hung Stella

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地點佳(由廣州南高鐵站坐地鐵直達到),近地鐵站(去任何地方都好方便),在珠江河邊(在海旁跑步/散步,真爽),附近有很多食肆,等等,我今次住已翻新的房,非常乾淨,唯一缺點就係冇USB頭充電。
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Siu Wah

4 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Wai Man

3 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

LENG CHUN

3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Chi Kin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

CHONG IAN

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van 宾客服务经理 op 14 dec 2020
尊敬的客人,首先感谢您花费宝贵的时间在此留下您的点评。我们十分高兴看到您满意此次的入住体验。我们欢迎您在不久的将来再次光临我们酒店,并继续为我们提供宝贵的意见与建议!

10/10 – Uitstekend

I mei

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
交通方便 樓下就有車反到拱北 房間乾淨 每次來廣州玩都住華廈
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van 宾客服务经理 op 24 nov 2020
尊敬的客人,首先感谢您花费宝贵的时间在此留下您的点评。我们十分高兴看到您满意此次的入住体验。我们欢迎您在不久的将来再次光临我们酒店,并继续为我们提供宝贵的意见与建议!

10/10 – Uitstekend

IAT MAN

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van 宾客服务经理 op 5 sep 2020
尊敬的客人,首先感谢您花费宝贵的时间在此留下您的点评。我们十分高兴看到您满意此次的入住体验。我们欢迎您在不久的将来再次光临我们酒店,并继续为我们提供宝贵的意见与建议!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
環境寧靜,清潔度還可,整體OK
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van 宾客服务经理 op 21 jul 2020
尊敬的客人,感谢您选择入住广州华厦大酒店并花时间进行评论。在广州华厦大酒店,我们一直努力确保每一位宾客都拥有杰出的体验,让您满意对我们来说十分重要。再次感谢您的反馈。我们期待不久后您能够再次光临,谢谢!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
da ristrutturare. colazione cattiva. costa poco
hotel grande in ottima posizione. vicino al fiume e a 10 minuti da Bejing Road. hotel datato. la stanza non era ristrutturata come scritto nel sito. il vetro della doccia era sporco. colazione non buona
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good location
good location
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Kwok Man

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
清潔度不足,設施過時,没有合適的USB插頭,没有牙膏,牙X,梳等必須品,非常不便,市區旅遊點的資訊不足夠。
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
やや古いが十分きれいなし
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Eva

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed my stay
Enjoyed my stay at the hotel landmark newly renovated room. Love it and highly recommend it!
8 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

KA YEUNG

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

KIM MING

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
地點好
住了三天江景房,珠江河畔的景觀非常不錯,酒店是比較舊,但地點很方便,下次會再入住。
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Inside hotel room is poor
Hotel has not renovated and the design is very old school. Have to wait long time for lift. Inside hotel room, all the facilities are outdated. When I inserted room card for electricity supply, first time was unsuccessful, and trial few times then success. 100% sure I booked a non-smoking room, but always smelled people smoked inside hotel room.
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Shu-Tang

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
住房缺憾
訂房時要求兩間大床房,結果入住是双床房,要求無菸房,入住時房間充滿菸味;其他就是熱水壺旁無插座,要在浴室洗臉台燒開水,房間稍嫌擁擠
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sijainti loistava. Metro ihan nurkan takana. Olimme 10 pv Guangzhoussa ja tutustuimme kaupunkiin pelkästään metrolla. Ostimme kolmen päivän lipun kellaallaan. Ebookersin sivuilla on, että hotellilla on lentokenttäkuljetus. Ebookersin ohjeiden mukaan kirjoitin hotellille hyvissä ajoin, että tarvitsen kuljetuksen. Kun en saaanut vastausta uusin kyselyni. Kun vieläkään en saaanut vastausta soitin hotelliin kaksi kertaa. Vastausta en saanut, mutta sähköpostiviesti tuli myöhemmin, jossa he pahoittelivat sitä, että kuljetus on jo täynnä. Hotellissa ollessani kävi ilmi, että heillä ei ole lentokenttäkuljetusta. Toivon, että tämä virhe oikaistaan Ebookersin sivuilta. Joissakin tapauksissa sillä voi olla suurikin merkitys matkustajan kannalta.
10 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

SIU HUNG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
這次試住了全新裝修的房間,風格不錯,硬件提升不少。
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

LIANGYING

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Yun Fong Y

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
If you like hard mattress
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Mee Sim

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Mattress is too hard and conditions of room a bit old
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Kayla op 18 dec 2019
Thank you for your review. Rest assured your comments have been taken into account and corrective actions have been taken. We will continue to enhance the hotel's level of hardware and software, in order to reach the acme of perfection. We are looking forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Goed

Kwok Wing

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Man Yi

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

JIAN PING

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Willie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
MY WIFE AND I stay at this hotel regularly and on this visit we got the hardest bed on earth. When making reservations the room details said INCLUDES BREAKFAST. When finalising the reservation (after paying on line) the room details said BREAKFAST FOR ONE. Somewhat interesting room reservation for TWO, breakfast for ONE? Not a big deal but still a deceptive practice. Anyway the breakfast has not improved in the three years we have stayed there so next time we will just book a room WITHOUT breakfast! ;-)
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Kayla op 18 dec 2019
Thank you for your review. We are sincerely apologize for this problem. We will give feedback this instance to the relevant department as soon as possible. I do hope that you will allow us the opportunity to restore your confidence in our service and welcome you back in the near future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
Good hotel in china
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Kayla op 18 dec 2019
Thank you for your review. We are looking forward to welcoming you back in the near future.

4/10 – Matig

Ying Wai

2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

shuk ching

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
方便景靚隔音好
員工好好人非常幫忙,好好彩間房景靚,房間乾淨隔音好寧靜,非常方便地點易搵
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Kayla op 18 dec 2019
尊敬的客人,很荣幸得知您与家人在华厦大酒店有一次满意的体验。期待为您的下次惠临带来更多美好的记忆。祝您及家人生活愉快!

8/10 – Goed

vitus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Koh

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient location easy excess to transportation
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Kayla op 18 dec 2019
Thank you for your review. More discount and information, welcome to click on our website, hotel-landmark. We are looking forward to welcoming you back in the near future.