Hotel Amamiyakan
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op enkele stappen van Yunokawa Onsen
Fotogalerie voor Hotel Amamiyakan





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-26-18, Hakodate, Hokkaido, 042-0932
Over deze accommodatie
Hotel Amamiyakan
Vergelijkbare accommodaties

Route Inn Grantia Hakodate Goryokaku
Route Inn Grantia Hakodate Goryokaku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 231 beoordelingen
De prijs is € 76
14 nov - 15 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 15 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 800 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 100 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 17 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Kinderen jonger dan 3 jaar oud worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Amamiyakan Hakodate
Amamiyakan Hakodate
Amamiyakan
Hotel Amamiyakan Hotel
Hotel Amamiyakan Hakodate
Hotel Amamiyakan Hotel Hakodate
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Amamiyakan
Beoordelingen
7,8
Goed
7,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 jan 2020
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Yuki
27 dec 2019
Yuki
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Kazuhiko
9 nov 2019
Kazuhiko
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 okt 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
出張等にかなりオススメです
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
HIROKO
13 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
HIROKO
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
YOSHIFUMI
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIFUMI
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
mitsui
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mitsui
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
tsuneo
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tsuneo
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
函館に行ったときにはまた泊まりたいです
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 jul 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 mei 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Yuki
18 mei 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
源泉掛け流しの温泉と無料の朝食
Yuki
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
SHUNICHI
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良い温泉‼️‼️
SHUNICHI
2 nachten verbleven in februari 2019








