Hotel Enoe Hakodate
Hotel met een restaurant, op 7 minuten lopen van Kabelbaan van Hakodate
Fotogalerie voor Hotel Enoe Hakodate





Beoordelingen
8,8 op 10 â
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is â¬Â 44
19 dec - 20 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

22-15, Hakodate, Hokkaido, 0400043
Over deze accommodatie
Hotel Enoe Hakodate
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Global View Hakodate
Hotel Global View Hakodate
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 1.008 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2800 per persoon
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.Â
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.Â
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Enoe Hakodate Hotel
Hotel Enoe Hakodate Hakodate
Hotel Enoe Hakodate Hotel Hakodate
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Enoe Hakodate
8,8
Uitstekend
9,4
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
MITSURU
Reisde met familie en kleine kinderen
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MITSURU
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
konomi
2 nov 2025
konomi
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 â Goed
Yoshida
19 okt 2025
Yoshida
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
???
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Michael
Reisde met partner
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
?????
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?????
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
MITSURU
Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MITSURU
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
Bee
Reisde met partner
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bee
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
Aya
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aya
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
Yoshiyuki, souka sezaki
Reisde met familie en kleine kinderen
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiyuki
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 â Goed
Watabe
Zakenreiziger
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Watabe
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
Ching-Yao
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
è¶ çŽæ£ïŒ
Ching-Yao
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
JEN YEN
Reisde met familie
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JEN YEN
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 â Uitstekend
claus, Karlskrona
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
claus
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
YUAN CHENG
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUAN CHENG
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 â Goed
Tsutomu
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsutomu
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 â Uitstekend
Yuki
26 jun 2025
Positief: Netheid
Yuki
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 â Uitstekend
CHENG HSUAN
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHENG HSUAN
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 â Matig
Shohei
17 jun 2025
Shohei
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 â Goed
HARUE
Reisde met familie en kleine kinderen
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUE
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 â Goed
Atsushi
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsushi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 â Uitstekend
Kazunori
Zakenreiziger
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
æ°ãããŠç¶ºéºãåœé€šå±±ã«è¿ããŠäŸ¿å©
Kazunori
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 â Goed
Shun Kwong
Reisde met familie
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shun Kwong
2 nachten verbleven in mei 2025








