Hotel Kahantei
Ryokan met gratis ontbijt, op loopafstand van Yunokawa Onsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Kahantei





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer (Run of House, 2 or 3 guests) laden

Standaard kamer (Run of House, 2 or 3 guests)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-5-23 Yunokawa-cho, Hakodate, Hokkaido, 042-0932
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HigashimaeOnsen Hotel Akitaya
HigashimaeOnsen Hotel Akitaya
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 25 beoordelingen
De prijs is € 59
6 jul - 7 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kahantei Hakodate
Hotel Kahantei
Kahantei Hakodate
Kahantei
Hotel Kahantei Ryokan
Hotel Kahantei Hakodate
Hotel Kahantei Ryokan Hakodate
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kahantei
Beoordelingen
7,8
Goed
7,0/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 feb 2020
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tatami room
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tatami room
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Hiro
8 okt 2017
Negatief: Netheid
まあまあ!!
Hiro
2 nachten verbleven in oktober 2017
2/10 – Ontzettend slecht
さちこ, 日本
1 jun 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最悪
さちこ
2 nachten verbleven in mei 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
I-TZU
6 dec 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
習慣有私人浴室的最好別住,浴室時不時停水,很麻煩
I-TZU
6/10 – Redelijk
RIE
2 dec 2016
Negatief: Personeel en service
残念なトラブル
RIE
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer