Ajisai Onsen Ryokan - Award Winning Private Open Air Onsen Hakone
Ryokan in de buitenwijken van Hakone met gratis parkeerplaatsen
Fotogalerie voor Ajisai Onsen Ryokan - Award Winning Private Open Air Onsen Hakone





VIP Access
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 118
2 dec - 3 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Familie studio, op de hoek laden

Familie studio, op de hoek
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Familie suite (Deluxue) laden

Familie suite (Deluxue)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1320-653, Gora, Hakone, Kanagawa, 250-0408
Over deze accommodatie
Ajisai Onsen Ryokan - Award Winning Private Open Air Onsen Hakone
Vergelijkbare accommodaties

Hakone Kowakien TEN-YU
Hakone Kowakien TEN-YU
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.706 beoordelingen
De prijs is € 462
10 dec - 11 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 3300 voor volwassenen en ca. JPY 3300 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: JPY 5000 per huisdier, per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 16.00 uur en middernacht.
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ajisai Onsen Ryokan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ajisai Onsen Ryokan - Award Winning Private Open Air Onsen Hakone
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jeanette
Reisde met familie
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeanette
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Tanya
Reisde met familie
3 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanya
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met familie en kleine kinderen
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie
Reisde met familie en kleine kinderen
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Natalie
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Isabel Pilar
Reisde met een groep
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabel Pilar
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tyler
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tyler
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Keith
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keith
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Grant
Reisde met familie
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grant
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ariana, Invercargill
29 sep 2025
Ariana
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Orawan
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Orawan
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Leonardo, Yokohama
Reisde met een groep
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Vivian
16 sep 2025
Vivian
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ANGELA
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANGELA
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
29 aug 2025
Kevin
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ela
7 aug 2025
Ela
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ole
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ole
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Simon
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simon
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Luis Lamberto
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis Lamberto
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Han
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful onsen retreat
Han
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful Disgusting Ryokan
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Peter
Reisde met familie
18 jul 2025
Peter
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Juha
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juha
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Irina
8 jul 2025
Irina
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ryan
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
2 nachten verbleven in juni 2025








