HAKONE saryo KINTOKI
Ryokan met gratis parkeerplaatsen in Hakone
Fotogalerie voor HAKONE saryo KINTOKI





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 116
24 nov - 25 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite, niet-roken laden

Suite, niet-roken
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een aparte woonkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Een balkon
Slaapkamers
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer in Japanse stijl met 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Kamer in Japanse stijl met 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Slaapkamers
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer in Japanse stijl, niet-roken laden

Eenpersoonskamer in Japanse stijl, niet-roken
Hoogtepunten
Slaapkamers
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Slaapkamers
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Alle foto's voor Deluxe 2-bed Room laden

Deluxe 2-bed Room
Alle foto's voor Standard 2-bed Room laden

Standard 2-bed Room
Alle foto's voor King Bed Couple laden

King Bed Couple
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1095-15 Sengokuhara, Hakone, Kanagawa, 250-0631
Over deze accommodatie
HAKONE saryo KINTOKI
Vergelijkbare accommodaties

YuYu Hakone - Private Open Air Onsen Usage Guaranteed
YuYu Hakone - Private Open Air Onsen Usage Guaranteed
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 138 beoordelingen
De prijs is € 73
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HAKONE saryo KINTOKI Hotel
HAKONE saryo KINTOKI Hakone
HAKONE saryo KINTOKI Hotel Hakone
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HAKONE saryo KINTOKI
9,8
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,8
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Adrien
Reisde met partner
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrien
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
HoJoon
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HoJoon
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Bryawna
18 okt 2025
Bryawna
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MARIA DE LOS ANGELES
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARIA DE LOS ANGELES
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Diane
Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diane
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
15 sep 2025
Rodrigo
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
norihiko
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
norihiko
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ISABELLE
Reisde met een groep
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
ISABELLE
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Eva
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amaizing
Eva
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yoshie
Reisde met partner, Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Yoshie
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
chunchu
Reisde met een groep
22 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
chunchu
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jeonghun
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeonghun
2 nachten verbleven in juni 2025








