Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HESTA Hakone





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Slaapzaal laden

Slaapzaal
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een waterkoker
Alle foto's voor Eenvoudige slaapzaal laden

Eenvoudige slaapzaal
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Japanese Western Style) laden

Kamer, niet-roken (Japanese Western Style)
7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Motohakone 159-205, Hakone-cho, Hakone, Kanagawa, 250-0522
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

YuYu Hakone - Private Open Air Onsen Usage Guaranteed
YuYu Hakone - Private Open Air Onsen Usage Guaranteed
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 92 beoordelingen
De prijs is € 80
2 jul - 3 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor handdoeken: JPY 220 per persoon, per nacht (je mag ook je eigen handdoeken meenemen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
HESTA Hakone Hakone
HESTA Hakone Guesthouse
The Grand Resort Hakone
HESTA Hakone Guesthouse Hakone
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HESTA Hakone
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
ed
Reisde met een groep
13 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
ed
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jocelyne
Reisde met partner
12 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jocelyne
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Daniela
Reisde met een groep
5 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniela
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Janna
Reisde met familie en kleine kinderen
3 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Janna
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
MAKIKO
Reisde met familie
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
MAKIKO
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Stephanie
Reisde met een groep, Reisde met familie
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Claudia
Reisde met partner
8 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Rhys
3 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rhys
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Martin
Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Martin
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kota
Reisde met een groep
25 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kota
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
13 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Luca
Reisde met een groep
8 mrt 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luca
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Freya
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freya
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
?n
Reisde met een groep
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?n
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Shinobu
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Shinobu
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
xingwen
3 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
xingwen
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
JINGMIN
18 jan 2025
JINGMIN
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
ゆうた
17 jan 2025
ゆうた
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
carla
Reisde met familie
14 jan 2025
carla
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Penny
Reisde met familie
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Penny
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Alan
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
2 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Fareed
4 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Fareed
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2025
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025