Hakone Highland Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Ōwakudani

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hakone Highland Hotel

Openbaar bad
Exterieur
Lounge
Lobbylounge
Warmwaterbronnen
VIP Access

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard Twin kamer, niet-roken (View will be selected by the hotel)

9,0 van 10
Fantastisch
(31 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een minibar
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars en 1 eenpersoonsbed

Standaard Twin kamer, niet-roken (Hollywood style, cannot select view)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een minibar
Waterkoker
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Sengokuhara Shinanoki, Ashigarashimo-gun, Hakone, Kanagawa, 250-0631

In de buurt

  • Museum voor Venetiaans glas in Hakone - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Ōwakudani - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Hakone Kowakien Yunessun - 7 min. rijden - 5.1 km
  • Gora-park - 7 min. rijden - 4.7 km
  • Openluchtmuseum van Hakone - 8 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Kowakidani - 6 min. rijden
  • Station Hakone Miyanoshita - 8 min. rijden
  • Tokio (HND-Haneda) - 84 min. rijden

Restaurants

  • ‪ごはんと板前料理銀の穂 - ‬15 min. lopen
  • ‪菊壱 - ‬12 min. lopen
  • ‪箱根九十九 - ‬9 min. lopen
  • ‪カフェテラッツァうかい - ‬4 min. lopen
  • ‪Cafe & Restaurant LYS - ‬16 min. lopen

Over deze accommodatie

Hakone Highland Hotel

Hotel in de buurt van Ōwakudani
Hakone Highland Hotel bevindt zich in de buurt van Kersenbloesems langs de dam van Miyagino Hayakawa en Gora-park en biedt extraatjes zoals een overdekte warmwaterbron (onsen in Japanse stijl), een terras en een tuin. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bibliotheek en een bar.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), een oplaadpunt voor elektrische auto's en een automaat
  • Vergaderruimtes, een lift en kranten in de lobby
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 74 kamers bieden extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en baden of douches
  • Koelkasten, baby-/kinderbedjes en waterkokers

Gesproken talen

Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 09.30 uur: JPY 3.200 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Openbare onoverdekte warmwaterbron (onsen)
  • Openbare overdekte warmwaterbron (onsen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Leuningen in de gangen
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen

Meer

  • 2 etages
  • 3 gebouwen
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 20

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je een verblijf hebt geboekt op basis van halfpension, dien je voor 20.00 uur in te checken om nog te kunnen dineren.
Voor kinderen van 0 t/m 3 jaar zijn maaltijden en futons niet inbegrepen in het kamertarief.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 5 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen JPY 3000 per verblijf.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 3200 per persoon
  • Toeslag voor babybed: JPY 3000 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hakone Highland
Hakone Highland Hotel Hotel
Hakone Highland Hotel Hakone
Hakone Highland Hotel Hotel Hakone

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hakone Highland Hotel?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Hakone Highland Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hakone Highland Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hakone Highland Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hakone Highland Hotel?

Dit hotel ligt in Sengokuhara, op 2,9 km van Ōwakudani en op 3,5 km van Kersenbloesems langs de dam van Miyagino Hayakawa. Ook Gora-park en Openluchtmuseum van Hakone liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Hakone Highland Hotel

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 214 van 335 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 104 van 335 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 335 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 335 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 335 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

E

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

SANAE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
家族での宿泊でしたが、温泉も広く朝食も美味しくいただきました。 ありがとうございました。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

FUMINORI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
食事も美味しく格式を感じる良い滞在が出来た。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

KEIKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
スタッフの方の対応がとても良かったです。朝番の食事も五感を楽しませてくれました。とても満足しました。リニューアルオープンしたら、また利用させていただきたいです。
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Javad

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

???

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とっても良いホテルです。
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

リョウ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Eliza

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otroligt överpriset för vad man får. De tog 4000 YEN per natt för en baby säng (!) som dessutom hade en himla massa år på nacken. Det var fullt av damm under möblerna. Hutlösa priser på dryck i lobbyn och ingen annan mat att erbjuda än den flådiga franska restaurangen med vita linnedukar. Trevlig onsen. Ligger bra vid busshållplatsen men i övrigt något ödsligt. Promenadavstånd till en del restauranger:)
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

timothy

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Hernán

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hotel amplio con muy buena ubicación y maravillosos baños onsen. Es muy recomendable este programa entre Tokyo y Kyoto.
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

MASAKO

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Jill Parmi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Rajiv, Bloomingdale

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 for the multi-course dinner and the incredible service by the hotel staff, in helping repair my wife’s eyeglasses that broke unexpectedly. This hotel is one we will remember for a long time!
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

TOMOKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

しげお

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

MYUNG HEE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

추천하고 싶은 온천 호텔

아주 편안했고 서비스도 최고였습니다
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Nilesh Kumar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

KA SON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

女性に優しい温泉ホテル

2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

かずよ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

ミワ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Atsushi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
なし
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Andrew

1 nacht verbleven in november 2024