Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hakone Hisui





Beoordelingen
9,4 op 10 โ
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 429
17 jul - 18 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Apart bad en douche
Badjassen
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Apart bad en douche
Badjassen
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Apart bad en douche
Badjassen
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Privรฉspa binnen
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Apart bad en douche
Badjassen
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Odawara Resort & Spa
Nebukawa
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
8.6 van 10, Uitstekend, 743 beoordelingen
De prijs is โฌย 208
17 jul - 18 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

837 Sengokuhara, Hakonemachi, Ashigarashimo, Hakone, Kanagawa-ken, 250-0631
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hakone Ashinoko Hanaori
Hakone Ashinoko Hanaori
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.305 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ร -la-carte-ontbijt: ca. JPY 3300 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vรณรณr aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hakone Hisui
Hakone Hisui Inn
Hisui Inn
Hakone Hisui Hotel
Hisui Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hakone Hisui
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
28 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 โ Uitstekend
ใใญใใ
Reisde met partner
28 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใญใใ
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅฟซ้ฉใชๆปๅจ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 โ Uitstekend
Chika
Reisde met familie
25 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chika
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 โ Uitstekend
HIDEKI
Reisde met familie
4 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
้ฃไบใ็พๅณใใใ


HIDEKI
1 nacht verbleven in april 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใจใฆ่ฝใก็ใใ้ใใชๆธฉๆณๅฎฟ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 โ Uitstekend
KIYOMI
Reisde met familie
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIYOMI
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใจใฆใ่ฝใก็ใใพใ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 โ Uitstekend
KAORU
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใจใฆใ่ฏใใใใซใงใ
KAORU
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใฌในใใฉใณใฎใตใผใในใ็ด ๆดใใใ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
AKIRA
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AKIRA
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
April, NY, NY
Reisde met partner
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
April
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
ใใ, ๅทๅดๅธ
Reisde met familie en kleine kinderen
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใ
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
้ฃไบๆ้ซ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 โ Uitstekend
NANBARA
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NANBARA
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 โ Redelijk
Nancy
8 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nancy
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019