Exterieur

Beoordelingen van Mercure Hangzhou Qianjiang

4 out of 5
Mercure Hangzhou Qianjiang
52F Building 2, Fortune And Finance, Center, No37 Eastern Jiefang Road, Hangzhou, Zhejiang

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 17 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jacob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good stay, would go again
the stay was great. good location and very scenic view from the lobby. the hotel room is small but very nice and super affordable. the breakfast buffet was limited but still good enough; the price is a 1/4 of what i'm used to paying so i thought that was a deal.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van nikki chen op 11 dec 2019
Thank you for your feedback,we look forward to your next stay.

10/10 – Uitstekend

Xinxin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很好
出乎意料的好,风景特别赞,然后价格很便宜,超高性价比
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van nikkichen op 11 dec 2019
尊敬的宾客, 感谢您选择杭州钱江新城美居酒店。 我们十分注重您所分享的入住体验。从您的反馈中,我们看到了我们存在的不足,首先,在此向您致以我们诚挚的歉意。关于您提及的问题,我们已通知相关部门进行进一步的自查与提升。同时加强团队成员对于服务细节的关注。客人好的入住体验,一直是我们的服务宗旨。 如有机会,我们期待您的下次入住,相信酒店会带给您更多惊喜!

2/10 – Ontzettend slecht

AKIHIRO

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

youngsu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Ben

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Awful customer service
I’m afraid I’m guilty of staying in many great hotels and never getting round to leaving positive reviews. Unfortunately the Mercure Hangzhou has frustrated me so much into leaving a negative review. Whilst travelling in China and only having a small amount of conversational Manderin, you choose to pay a premium to stay in a Western (French) owned hotel with the expectation they speak English (or even French) Nobody speaks anything other than Chinese so everything is spoken into their phone to translate - which is effectively useless and incredibly aggravating. You can’t charge breakfast or drinks to your room; apparently the bar/restaurant is a different company so individual charges for every transaction required - I’m not sure why they require a credit card deposit as you can’t use it for anything?!? Really don’t understand as bar is in the hotel lobby. The rooms have unbelievably noising ventilation running all night keeping you awake. Trying to use the crazy light switches is “interesting” As for customer service, I’m afraid it was just terrible start to finish. Management need to take a serious look at themselves and how they encourage the team to interact with their guests.
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
การเดินทางสะดวกอยู่ย่านธุรกิจ การเงิน แต่ถ้าเป็นนักท่องเที่ยว ไปทะเลสาบชีหูหรือที่อื่นๆ ถือว่าไกลนิดนึง เพราะถ้าจะไปสถานที่ท่องเที่ยวเหล่านั้น ต้องนั่งแท็กซี่ไป
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
除了第一個晚上沒有空調,房間很悶以外,其他都好
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was close to our convention venue (Intercontinental Hotel) and reasonably price. Good value for money. Staff were friendly.
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

CHIH YEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
價格實惠,房間好服務也好
這次是用超優惠價格入住五星酒店,五十幾層的高度實在是前所未有的入住經驗,服務態度好,早餐也好吃,下次也會選擇入住
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Joe, London

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel stank of smoke. Even tho a newly built hotel the rooms looked tired and were not cleaned properly. Bathroom smelt of clorine. Possitive, staff were nice and very helpful with the lanague barrier.
4 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Siu Lan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店非常近地鐵,往機場不用30分鐘
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Chee Yuen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

CHIH-HUNG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
乾淨清潔舒適
酒店位在辦公商圈,附近很多特色的辦公建築,還有個OUTLET,酒店大樓前面有麥當勞與便利商店,晚上不怕肚子餓沒東西吃;酒店大廳在辦公大樓52層,辦理入住與退房都很快速,辦公大樓店電梯不能直接到酒店各層,必須轉換電梯,還算安全;房間不大,但是乾淨清潔,睡床也舒服,電視頻道很多,還看了免費的電影節目,插座上有USB充電孔,可以看出酒店在小細節處的用心
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Did not meet my expectations
Actually, I was quite disappointed with the lack of English of some of the staff, as well as the cleanliness in the room. The shower glass was definitely not cleaned for a while and there was fluff in the room on the floor. The hotel has a wonderful view and nice facilities but lacks the basics to be a good quality hotel. As it is quite a new hotel, hopefully things will improve.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Scott

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous Views
Stay here for no other reason than the views. Simple accommodations, simple breakfast buffet. Staff are friendly and trying. Have no idea why housekeeping must run vacuum in lobby at 730am everyday. Very Loud machine.
2 nachten verbleven in oktober 2018