52F Building 2, Fortune And Finance, Center, No37 Eastern Jiefang Road, Hangzhou, Zhejiang
Beoordelingen
7,8
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 17 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
7
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 17 beoordelingen" "
8 - Goed
6
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 17 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 17 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 17 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
8,0/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Jacob
Zakenreiziger
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good stay, would go again
the stay was great. good location and very scenic view from the lobby. the hotel room is small but very nice and super affordable. the breakfast buffet was limited but still good enough; the price is a 1/4 of what i'm used to paying so i thought that was a deal.
Jacob
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van nikki chen op 11 dec 2019
Thank you for your feedback,we look forward to your next stay.
10/10 – Uitstekend
Xinxin
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AKIHIRO
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
youngsu
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
youngsu
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jun 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Ben
10 apr 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Awful customer service
I’m afraid I’m guilty of staying in many great hotels and never getting round to leaving positive reviews.
Unfortunately the Mercure Hangzhou has frustrated me so much into leaving a negative review. Whilst travelling in China and only having a small amount of conversational Manderin, you choose to pay a premium to stay in a Western (French) owned hotel with the expectation they speak English (or even French) Nobody speaks anything other than Chinese so everything is spoken into their phone to translate - which is effectively useless and incredibly aggravating.
You can’t charge breakfast or drinks to your room; apparently the bar/restaurant is a different company so individual charges for every transaction required - I’m not sure why they require a credit card deposit as you can’t use it for anything?!? Really don’t understand as bar is in the hotel lobby.
The rooms have unbelievably noising ventilation running all night keeping you awake. Trying to use the crazy light switches is “interesting”
As for customer service, I’m afraid it was just terrible start to finish. Management need to take a serious look at themselves and how they encourage the team to interact with their guests.
Ben
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel stank of smoke. Even tho a newly built hotel the rooms looked tired and were not cleaned properly. Bathroom smelt of clorine.
Possitive, staff were nice and very helpful with the lanague barrier.
Joe
4 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Siu Lan
13 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店非常近地鐵,往機場不用30分鐘
Siu Lan
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Chee Yuen
7 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
Chee Yuen
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
CHIH-HUNG
7 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Did not meet my expectations
Actually, I was quite disappointed with the lack of English of some of the staff, as well as the cleanliness in the room. The shower glass was definitely not cleaned for a while and there was fluff in the room on the floor. The hotel has a wonderful view and nice facilities but lacks the basics to be a good quality hotel. As it is quite a new hotel, hopefully things will improve.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Scott
15 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous Views
Stay here for no other reason than the views. Simple accommodations, simple breakfast buffet. Staff are friendly and trying. Have no idea why housekeeping must run vacuum in lobby at 730am everyday. Very Loud machine.