Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Higashimatsuyama
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-5-14 Yakyucho, Higashimatsuyama, Saitama, 355-0028
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Shinrin Hotel
Shinrin Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 74 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1650 voor volwassenen en ca. JPY 1100 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GARDEN HOTEL SHIUNKAKU HIGASHIMASTUYAMA Higashimatsuyama
GARDEN SHIUNKAKU HIGASHIMASTUYAMA Higashimatsuyama
GARDEN SHIUNKAKU HIGASHIMASTU
Shiunkaku Higashimastuyama
GARDEN HOTEL SHIUNKAKU HIGASHIMASTUYAMA Hotel
GARDEN HOTEL SHIUNKAKU HIGASHIMASTUYAMA Higashimatsuyama
GARDEN HOTEL SHIUNKAKU HIGASHIMASTUYAMA Hotel Higashimatsuyama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 apr 2025
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Yuichi
12 mrt 2025
Yuichi
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Toshiyuki, Ageo-Shi
Zakenreiziger
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiyuki
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
yoshiyuki
Zakenreiziger
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
yoshiyuki
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
ともこ
24 dec 2024
Positief: Netheid
ともこ
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
ひろゆき
Reisde met een groep
17 dec 2024
ひろゆき
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
ヤスヒロ
Zakenreiziger
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヤスヒロ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Kok Yau Cauchy
Reisde met familie
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
High grossing hotel
Kok Yau Cauchy
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Airi
Zakenreiziger
18 sep 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Airi
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
サトシ
Reisde met partner
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
サトシ
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
SHINJI
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINJI
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
TAMIE
8 aug 2024
Positief: Voorzieningen
TAMIE
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
1 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
SHOGO
Zakenreiziger
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHOGO
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
??
12 jun 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
??
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
kohei
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kohei
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 mei 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Shinya
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinya
3 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Kazuki
27 jan 2024
Kazuki
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
TAKASHI
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
TAKASHI
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Yurika
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yurika
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
TAKAYUKI
Zakenreiziger
5 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAYUKI
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Shinichi
22 nov 2023
Positief: Personeel en service
Shinichi
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Hakbu
Zakenreiziger
17 okt 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hakbu
1 nacht verbleven in oktober 2023