HOTEL R9 The Yard Higashiomi
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Higashiomi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Higashiomi





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 50
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM)
8,4 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Een magnetron
Diepvriezer
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Een magnetron
Diepvriezer
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

160-2 Miyashocho, Higashiomi, Shiga, 529-1404
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Route Inn Higashiomi Yokaichi Ekimae
Hotel Route Inn Higashiomi Yokaichi Ekimae
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 272 beoordelingen
De prijs is € 85
31 aug - 1 sep
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R9 The Yard Higashiomi
HOTEL R9 The Yard Higashiomi Hotel
HOTEL R9 The Yard Higashiomi Higashiomi
HOTEL R9 The Yard Higashiomi Hotel Higashiomi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Higashiomi
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
shimizu
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
shimizu
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
あきこ
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
あきこ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ナオシ
6 jul 2025
ナオシ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
ケイコ
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ケイコ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Naoya
18 mei 2025
Naoya
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
飲み物の無料サービスが良い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHIKAZU
28 jan 2025
YOSHIKAZU
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
YOSHIKAZU
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
YOSHIKAZU
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Makoto
2 dec 2024
Makoto
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Shinichi
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinichi
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Miwa
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miwa
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Toshimitsu
Reisde met een groep
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshimitsu
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
イサム
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
イサム
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
YOSHIKAZU
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIKAZU
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
MIYOKO
Reisde met familie
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIYOKO
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 aug 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Vanessa
Reisde met familie
1 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
りつこ
Reisde met familie
13 jun 2024
りつこ
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Go
Zakenreiziger
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Go
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
マナブ
25 apr 2024
マナブ
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Masahiro
9 apr 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Masahiro
1 nacht verbleven in april 2024