Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Hiji

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura

Bar (ter plaatse)
Ingang binnen
Ingang binnen
Bar (ter plaatse)
Bar (ter plaatse)

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 42
1 sep - 2 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Superior Twin kamer, uitzicht op bergen

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 29 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars en 1 eenpersoons slaapbank

Standaard Twin kamer, uitzicht op oceaan (For 3 pax, Sofa bed is available)

9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
  • 26 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars

Standaard Twin kamer, uitzicht op bergen

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 21 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Standaard tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
  • 21 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive Twin kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 35 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars en 2 eenpersoons slaapbanken

Standard Twin Room(Mountain view)

  • Max. aantal: 2

Double Bed Room(Mountain view)

  • Max. aantal: 2

Superior Twin Room(Mountain view)

  • Max. aantal: 3

Standard Twin Room with Sea View

  • Max. aantal: 3

Deluxe Family Room with Sea View

  • Max. aantal: 4

Executive Twin Room with Sea View

  • Max. aantal: 4
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1780 1 Hiramichi, Hiji, Oita Prefecture, 879-1508

In de buurt

  • Hyotan Onsen - 7 min. rijden - 5.0 km
  • Warmwaterbronnen van Beppu - 8 min. rijden - 5.9 km
  • Warme Bron 'Zeehel' - 8 min. rijden - 5.6 km
  • Takegawara Onsen - 10 min. rijden - 9.7 km
  • Harmony Land - 11 min. rijden - 8.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Kamegawa - 6 min. rijden
  • Station Beppu - 18 min. rijden
  • Oita (OIT) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ラーメンごくまる 豚骨研究所
  • らーめん 590 日出店
  • ラウンジ
  • ‪不生庵 茜舎 - ‬8 min. rijden
  • ‪お食事処極楽亭 - ‬5 min. rijden

Over deze accommodatie

Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura

Hotel met een chique stijl in de buurt van Warmwaterbronnen van Beppu
Bij Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), wasvoorzieningen en een bar. Als gast kun je verbinding maken met gratis wifi op de kamer met een snelheid van 50+ Mbps en gebruikmaken van voorzieningen zoals een restaurant.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een automaat en een 24-uurs receptie
  • Een lift
Kamervoorzieningen
Alle 205 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Lcd-televisies van 40 inch met digitale zenders
  • Mini-koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Japans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Wifisnelheid op de kamer: 50+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis overdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 2.970 tot 2.970 voor volwassenen en JPY 1.000 tot 2.970 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Spa

  • Massages in de kamer
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)
  • Openbaar buitenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Lcd-tv van 40 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minikoelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen tot en met 3 jaar oud krijgen gratis ontbijt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2970–2970 voor volwassenen en ca. JPY 1000–2970 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grandvrio Beppuwan Wakura Hiji
Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura Hiji
Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura Hotel
Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura Hotel Hiji

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura?

Vandaag, 14 aug. 2025, kost een verblijf bij Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura van één nacht voor twee volwassenen op 1 sep. 2025 min. € 41,72, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura?

Dit hotel in Hiji ligt en binnen 5 km afstand van Hachiman Kamado-schrijn, Warme Bron 'Hel van de Bloedvijver' en Warme Bron 'Modderhel'. Ook Kunstmuseum van Beppu en Shookuji-tempel liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Grandvrio Hotel Beppuwan Wakura

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 75 van 105 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 105 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 105 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 105 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 105 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Saori

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love this hotel
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

えりこ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応が良かった
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

のぶえ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
お食事も美味しく、シャンプーバーではいろんなシャンプーを試せ、リファのシャワーヘッドがとても気持ちよかった
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

RYOICHI

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コスパが良い。セルフサービスが多いため、高級ホテルのようなサービスを望む方には物足りないかもしれないが、清潔で食事も美味しい。セルフサービスではあるものの、もてなし方についていろいろと工夫をしており、随所にみられるちょっとした気配りがとても良い。
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Su

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方もとても親切で、お部屋も綺麗で清潔で、アメニティも豊富でとても良かったです。温泉にバスタオルがなく、部屋から持参しなきゃいけないのが、ちょっと手間でしたが、 また、泊まりたいです。 ありがとうございました。
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

MOTOKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Kaori

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
以前泊まった時は地獄蒸し、湯上がりビール、湯上がりのかぼすジュース、ピノと全てを満喫致しました。 今回の利用でも、早い時間には全てあったのでしょうが二晩ともホテルに戻るのが遅かったため全てのサービスが受けられず残念でした。 バーのコーヒーマシンも故障中、作務衣の在庫もなく、化粧水のストックも、ピノも在庫切れでした。 知らなければよかったのですが、以前宿泊した時はフルでサービスを受けていたので、今回は残念でした。
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

タクマ

2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

AOI

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

カオリ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
年老いた母を連れての旅行で部屋の段差やお風呂の段差がとても心配でしたが、受付の人がとても親切でとても良い滞在になりました。 バリアフリーと普通の部屋と悩み何度か連絡をいただいた上、チェックアウト時もご心配いただき感謝の一言です。 食事もおもてなしも最高でした。 また利用させていただきます
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk ophold. Skønne omgivelser og rigtig gode faciliteter:-)
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

のりあき

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

ちよこ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GWに宿泊したので宿泊客は多めだったと思いますが、とても快適に過ごせました。 夕食はハーフビュッフェスタイルでどれを食べても美味しかったですし、朝食も種類豊富なビュッフェスタイルで良かったです。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Ka Wai Prometheus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Lionel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed at the Myajima branch of the Grandvrio Hotel. It's very much catered to Japanese guests, and once again, I was the only European, but I don’t mind. There's plenty of room space and lots of amenities. Dinner is always nice, and breakfast is just as good. I really like the Grandvrio Hotel chain.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Hansol

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Takayoshi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても清潔感のあるホテルでした。 とにかく温泉が最高。 機会があればまた行きたいと思います。
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lee Wa

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

HSIANGYU

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
別府灣海景第一排住宿,飯店很新,早餐晚餐都好吃,晚餐還有多種酒類暢飲。
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗で、女性のマッサージルームや、プレイルーム、足湯、無料の飲み物コーナーなど設備が良い。お風呂上がりのアイスが、もうなくなっていて、呼んでも誰も来なかったのが残念だった。
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Hanada

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
徒歩圏内では遊べるところなどは特になかったけど、ホテルはとても綺麗でよかった! リピートしたいと思いました。
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

KYOKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

nobuhide

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
サービスや設備が最高すぎる。 交通の利便性が一部の人には難点かもしれないが、駅から離れているからこそ混みすぎず快適なのだと思う。 全体的にはリピート必須級の素晴らしさでした!
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

CHENGHSUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

マヤ

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2025