Fotogalerie voor Comfort Hotel Hikone





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 47
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, meerdere bedden, niet-roken laden

Kamer, meerdere bedden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

18-7 Ekihigashi-cho, Hikone, Shiga-ken, 522-0010
Over deze accommodatie
Comfort Hotel Hikone
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Sunroute Hikone
Hotel Sunroute Hikone
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 447 beoordelingen
De prijs is € 60
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: JPY 1100 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Choice) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Comfort Hikone
Comfort Hotel Hikone
Hikone Hotel
Comfort Hotel Hikone Hotel
Comfort Hotel Hikone Hikone
Comfort Hotel Hikone Hotel Hikone
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Comfort Hotel Hikone
8,6
Uitstekend
8,8
Netheid
8,0
Locatie
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
TADAYOSHI
31 aug 2025
TADAYOSHI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kentaro
24 aug 2025
Kentaro
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
harumi
Reisde met een groep
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
harumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
SATOSHI
Reisde met partner
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Gabriel, Cupertino
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Haruko
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruko
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Takako
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takako
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Makoto
17 jun 2025
Makoto
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
??
26 mei 2025
Positief: Netheid
??
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Koji
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Koji
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Naomi, AISAISHI
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Shinichi
Zakenreiziger
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinichi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ryouji
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ryouji
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Vito
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Vito
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Reiko
26 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Reiko
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
yutaka
Reisde met familie
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yutaka
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Pedro
Zakenreiziger
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pedro
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Joris
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joris
5 nachten verbleven in maart 2025