Hotel Estacion Hikone
Hotel met een restaurant, in de buurt van Biwameer
Fotogalerie voor Hotel Estacion Hikone





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 64
26 dec - 27 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Semi tweepersoons laden

Semi tweepersoons
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

8-31 Asahimachi, Hikone, Shiga-ken, 522-0073
Over deze accommodatie
Hotel Estacion Hikone
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Sunroute Hikone
Hotel Sunroute Hikone
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 459 beoordelingen
De prijs is € 59
26 dec - 27 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 800 per persoon
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 500 per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in tussen middernacht en 02.00 uur
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Estacion Hikone
Hotel Estacion Hikone
Hotel Estacion Hikone Hotel
Hotel Estacion Hikone Hikone
Hotel Estacion Hikone Hotel Hikone
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Estacion Hikone
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
5,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 nov 2025
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid
とりあえず泊まるだけ、という感覚で。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Nobuyuki
1 mei 2025
Nobuyuki
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良いホテルでしたー
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
WONG
Zakenreiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WONG
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yahiro
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
備品について
Yahiro
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
HIROKI
Zakenreiziger
15 nov 2024
Negatief: Netheid
HIROKI
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Motoaki
13 sep 2024
Motoaki
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
AKIKO
6 apr 2024
AKIKO
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
NAOKO
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
NAOKO
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
maru
20 okt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
maru
5 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Masahiro
Reisde met een groep
11 okt 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masahiro
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Nobuo
Reisde met familie
21 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nobuo
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
MASARU
Reisde met familie
21 aug 2022
MASARU
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
HIROMI
16 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROMI
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Sindy
10 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sindy
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
MASAHIKO
Zakenreiziger
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAHIKO
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
まあ快適でした。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Hitoshi
30 mrt 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
利便性重視なら
Hitoshi
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
joshua
14 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nice hotel for a good price!
joshua
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Yamamoto
29 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yamamoto
2 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 okt 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017








