Dormy Inn Himeji Natural Hot Spring
Hotel met een restaurant, in de buurt van Himeji-kasteel
Fotogalerie voor Dormy Inn Himeji Natural Hot Spring





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
24 nov - 25 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Moderate Single Room - 14sqm) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Moderate Single Room - 14sqm)
8,4 van 10
Zeer goed
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate Double Room - 14sqm) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate Double Room - 14sqm)
8,4 van 10
Zeer goed
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate Twin Room - 21sqm) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate Twin Room - 21sqm)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (without Cleaning Service) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (without Cleaning Service)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Moderate Single 14㎡, No Housekeeping) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Moderate Single 14㎡, No Housekeeping)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate Twin, 21sqm, No Housekeeping) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate Twin, 21sqm, No Housekeeping)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

160-2 Toyozawa-cho, Himeji, Hyogo-ken, 670-0964
Over deze accommodatie
Dormy Inn Himeji Natural Hot Spring
Vergelijkbare accommodaties

Daiwa Roynet Hotel Himeji
Daiwa Roynet Hotel Himeji
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.009 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2000 voor volwassenen en ca. JPY 1000 voor kinderen
- Valetparkeerkosten: JPY 1300 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Rekening houdend met iedereen die gebruikmaakt van de openbare badruimten en andere openbare faciliteiten, is het niet toegestaan om deze faciliteiten te gebruiken als je grote tatoeages hebt. Je kunt de badfaciliteiten gebruiken als je een tatoeage hebt die kleiner is dan 8 bij 13 centimeter en deze afplakt met een pleister. Je kunt deze pleisters bij de accommodatie afhalen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Gasten met tatoeages dienen specifieke instructies te volgen wanneer ze de openbare baden ter plaatse gebruiken; meer informatie is beschikbaar bij het inchecken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Dormy Himeji
Dormy Inn Himeji
Dormy Inn Natural Hot Spring
Dormy Himeji Natural Hot Spring
Dormy Natural Hot Spring
Dormy Inn Himeji Natural Hot Spring Hotel
Dormy Inn Himeji Natural Hot Spring Himeji
Dormy Inn Himeji Natural Hot Spring Hotel Himeji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Dormy Inn Himeji Natural Hot Spring
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
8,8
Locatie
8,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Frederique
31 jul 2018
Negatief: Netheid, comfort kamer
Frederique
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
MASAKI
Zakenreiziger
16 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAKI
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Nobuhiko
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobuhiko
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Montana
Reisde met een groep
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Montana
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Alice
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alice
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Voorzieningen
??
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Masato
24 okt 2025
Masato
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MAMORU
22 okt 2025
MAMORU
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
TAE HYUNG
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAE HYUNG
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Johan
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
yukiko
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yukiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Akihito
Reisde met familie en kleine kinderen
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihito
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
takako
Zakenreiziger
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
takako
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ritsuko
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ritsuko
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Koji
Zakenreiziger
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Koji
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hideki
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Hideki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
chiaki
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
chiaki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
8 sep 2025
Carlos
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Takayuki
Zakenreiziger
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takayuki
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
motoaki
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
motoaki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Daisuke
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daisuke
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Takashi
30 aug 2025
Takashi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ryoko
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryoko
1 nacht verbleven in augustus 2025








