HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Himeji

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae

Receptie
Ontbijtruimte
Exterieur
Een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Gang

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Eenpersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Eenpersoonskamer, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Single Room, Non Smoking (Dog Friendly)

  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Semi Double Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Semi Double Room-Smoking

  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3-5 Yasuda, Himeji, Hyogo, 670-0955

In de buurt

  • Pretpark Tegarayama - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Tuin van Koko-en - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Himeji-kasteel - 5 min. rijden - 3.5 km
  • Renbaan Sonoda - 7 min. rijden - 5.5 km
  • Centrale Park van Himeji - 18 min. rijden - 14.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Tegara - 8 min. lopen
  • Kobe (UKB) - 68 min. rijden

Restaurants

  • ‪松屋 - ‬2 min. lopen
  • ‪星乃珈琲店姫路店 - ‬4 min. lopen
  • ‪サイゼリヤ - ‬6 min. lopen
  • ‪葡萄屋駅南店 - ‬4 min. lopen
  • ‪希望軒姫路市役所前店 - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae

Hotel in de buurt van Himeji-kasteel
HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae biedt onder meer voorzieningen zoals wasvoorzieningen aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een automaat
Kamervoorzieningen
Alle 78 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
  • Koelkasten en beperkte schoonmaakservice

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 700 per dag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • Automaat
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Haardroger
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 15.00 uur en 23.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen JPY 2000 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
2 in totaal (maximaal 10 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen van 11 en jonger zijn niet toegestaan bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 11 zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 700 per dag (op 300 meter afstand)
  • Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Kinderen t/m 11 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL LiVEMAX SHIYAKUSYO-MAE
LiVEMAX HIMEJI SHIYAKUSYO-MAE
LiVEMAX SHIYAKUSYO-MAE
Hotel HOTEL LiVEMAX HIMEJI SHIYAKUSYO-MAE Himeji
Himeji HOTEL LiVEMAX HIMEJI SHIYAKUSYO-MAE Hotel
Hotel HOTEL LiVEMAX HIMEJI SHIYAKUSYO-MAE
HOTEL LiVEMAX HIMEJI SHIYAKUSYO-MAE Himeji
Livemax Himeji Shiyakusho Mae
HOTEL LiVEMAX HIMEJI SHIYAKUSYO MAE
HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae Hotel
HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae Himeji
HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae Hotel Himeji

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae?

Ja, bij HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae zijn honden (maximaal 2 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 10 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van JPY 2000 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.30 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae?

Dit hotel in Himeji ligt binnen 10 minuten lopen van Hoenji-tempel, Joenji-tempel en Shoda Temman-schrijn. Ook Josenji-tempel en Centraal Park Tegarayama liggen binnen 15 minuten lopen. Station Tegara ligt op 8 minuten lopen en naar Station Kameyama is het 15 minuten lopen.

Beoordelingen over HOTEL LiVEMAX Himeji Shiyakusho Mae

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 45 beoordelingen

8,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Fuyuki

Positief: Netheid
普通でした
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

ジュンコ

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
バスタオルは畳んで置いてありましたが、フェイスタオルがタオルバーに無造作にかかっていたので、使ったままのような気がして、取り替えてもらいました お部屋にレンジがあったのはとてもたすかりました!
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

shigeo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感が有って良かったです。
5 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

YURI

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
近くの駐車場が安くて便利
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Toshihiro

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Atsushi

1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Shuiti

普通です
9 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

???

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
なし
1 nacht verbleven in december 2024

4/10 – Matig

KAZUHIKO

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
観光には向かない立地。駐車場も無く、移動が不便。アメニティの選択肢が偏っていて、ここでも観光利用では物足りない。東急グループホテルを、全く感じる事が無く、料金の安さ以外、特に目立つものがなかった。
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

toyomi

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

WONYOUNG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very comfortable, cozy.
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

SHINICHIRO

Zakenreiziger
Positief: Netheid
一昔前の水準であれば5千円程度のホテル。 最低限必要なサービスがあるので不満なし。 クリーニングのサービスがあれば4点。
4 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Keisuke

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

JUNICHI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗ですよ
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

かずとし

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ありがとうございました。
4 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Kota

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kondou

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
良かったです。
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Elias

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Although the room was small, the bed was very comfy and the staff were very friendly!
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Yukihiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

norihiko

Zakenreiziger
Positief: Netheid

薄い壁

壁が薄く,隣の部屋のくしゃみやいびきが聞こえた.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Kondou

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Kondou

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ゆっくり寝れました

良いホテルでした。 コスパGoodですが、アメニティに工夫を 欲しいかな。部屋での飲み物は要るかな。 ポットとレンジが設置されているので、コーヒーかお茶はあったら良いと思います。 朝食早く再開して欲しい。
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

toyomi

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Atsadawut

1 nacht verbleven in november 2023