Fotogalerie voor Miyajima Machiya Hotel Shiomachi-An





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 461
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Familiekamer, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op stad (JP style, Sushi course/JP Breakfast) laden

Familiekamer, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op stad (JP style, Sushi course/JP Breakfast)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Gratis extra futonmatras
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Miyajima Machiya Hotel Shiomachi-An ligt in de wijk Itsukushima in Hatsukaichi. De accommodatie is gelegen in een nationaal park en vlak bij het strand. Culturele hoogtepunten die je hier kunt bezoeken zijn onder andere Geschiedenis- en Folkloremuseum en Schatkamer van Itsukushima-heiligdom. Een aantal andere bijzondere bezienswaardigheden zijn Tahoto en Kiyomori-schrijn. Een bezoek aan Aquarium van Miyajima mag je echt niet missen.

73-2 Miyajima-cho, Hatsukaichi, Hiroshima-ken, 739-0532
In de buurt
- Schatkamer van Itsukushima-heiligdom - 1 min. lopen - 0.2 km
- Schrijn van Itsukushima - 3 min. lopen - 0.3 km
- Pagode van vijf verdiepingen - 4 min. lopen - 0.4 km
- Miyajima Ferryterminal - 12 min. lopen - 1.1 km
- Aquarium van Miyajima - 1 min. rijden - 0.0 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 伊都岐珈琲 - 5 min. lopen
- 宮島ブルワリー - 7 min. lopen
- Starbucks - 7 min. lopen
- とりい - 5 min. lopen
- Miyajima Coffee - 7 min. lopen
Over deze accommodatie
Miyajima Machiya Hotel Shiomachi-An
Vergelijkbare accommodaties

Grandvrio Hotel Miyajima Wakura
Grandvrio Hotel Miyajima Wakura
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 663 beoordelingen
De prijs is € 121
14 okt - 15 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Dineren: JPY 6500
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De woning is uitgerust met 3 luchtreinigers.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Miyajima Traditional Guesthouse Cultures Shiomachian Hatsukaichi
Miyajima Traditional Guesthouse Cultures Shiomachian
Miyajima Traditional Cultures Shiomachian Hatsukaichi
Miyajima Traditional Cultures Shiomachian
Miyajima Trational Cultures S
Miyajima Machiya Shiomachi An
Traditional Machiya Hotel Shiomachi An
SHIOMACHI AN Miyajima Traditional Guesthouse
Miyajima Machiya Hotel Shiomachi-An Guesthouse
Miyajima Machiya Hotel Shiomachi-An Hatsukaichi
Miyajima Traditional Guesthouse Cultures Shiomachian
Miyajima Machiya Hotel Shiomachi-An Guesthouse Hatsukaichi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Miyajima Machiya Hotel Shiomachi-An
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SIMONE
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten




SIMONE
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
あき
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
あき
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Zack
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zack
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
kaori
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
kaori
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jarrad
7 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten




Jarrad
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sami
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sami
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A tranquil experience




Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met familie
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cara
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cara
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Patti
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patti
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Manuel
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manuel
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
AKIKO
Reisde met een groep, Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Voorzieningen
AKIKO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sian
Reisde met familie
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sian
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Brent
Reisde met partner
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brent
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Zara
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zara
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tami
29 apr 2025
Tami
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Annette
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annette
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sally
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sally
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Dominykas
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dominykas
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
たいき
Reisde met partner
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
たいき
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Victoria
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jordi
Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jordi
1 nacht verbleven in maart 2025