Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Gratis valetparkeren ter plaatse
Eten en drinken
Een bar/lounge
Gezinsvriendelijk
Wasserij
Voorzieningen
Gratis kranten in de lobby
Kluisje bij de receptie
Wasserij
Gastendiensten
Conciërgeservices
Geen schoonmaakservice
Stomerij-/wasserijservice
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Kamervoorzieningen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger (op verzoek)
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Lcd-tv met kabelzenders
Eten en drinken
Minibar
Meer
Airconditioning
Kluisje
Beleid
Inchecken
Inchecken vanaf 14.00 uur
Uitchecken
Uitchecken voor 11.30 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Binh Hotel 2 Ho Chi Minh City
Binh Hotel 2
Binh 2 Ho Chi Minh City
Binh 2
An Binh Hotel 2 Hotel
An Binh Hotel 2 Ho Chi Minh City
An Binh Hotel 2 Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij An Binh Hotel 2?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij An Binh Hotel 2 te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.
Hoe laat kan ik inchecken bij An Binh Hotel 2?
Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij An Binh Hotel 2 uitchecken?
Je dient uiterlijk om 11.30 uur uit te checken.
Waar ligt An Binh Hotel 2?
Dit hotel ligt in District 11, binnen 2 km afstand van Dam Sen-waterpark en Pagode van Giac Lam. Ook Nationale Universiteit van Ho Chi Minh-Stad en Cho Ray-ziekenhuis liggen binnen 3 km afstand.
Beoordelingen over An Binh Hotel 2
Beoordelingen
5,0
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 12 beoordelingen
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 12 beoordelingen
8 - Goed
0
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 12 beoordelingen
6 - Redelijk
6
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 12 beoordelingen
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 12 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
3
4,0/10
Netheid
5,6/10
Personeel en service
4,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Totram t
Reisde met familie
15 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Totram t
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
13 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do not do online business partnerships.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
vilay
26 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
vilay
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Thai
6 aug 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
NOT WORTH THE PRICE
This hotel should be re-named to guesthouse or motel. It seems to be a very family owned type of business and everyone is so unprofessional. They are friendly, but just not professional. First of all they could not find my booking through their system, and did not speak a word of English. I had a hard time communicating with them so I had to facetime my brother overseas to translate for me. The lights in the lobby were turned off so it looked very dark and dingy. They turned on a couple of lights whenever I go to the lobby to ask questions, and then quickly turned them off before I even leave. It seems like they are desperately trying to conserve energy. The rooms are very basic and in poor condition. Amenities are too a minimum. Totally not worth the price paid.
Thai
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 feb 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
No Breakfast
숙박에 대한 불편함은 없었지만, 다시 예약하고 싶진 않네요.
1. 아침식사가 제공되지 않습니다.
2. 뜨거운 물은 1층에 가야만 얻을 수 있으며, 개별 전기 주전자가 없습니다.
3. 전반적으로 호텔이 어둡습니다.
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in januari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Tom Quang, US
28 nov 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not very good
This hotel is dirty, dark and smelly. 1st they wasn't able to find my reservation, 2nd half of the lights in the hotel were turn off so I had to use my phone light to find my way around, 3rd I paid extra for a room with window it turn out the window is 3 feet away from the other building so I left the curtain shut the whole time, 4th the towels smell pretty much the whole room smell. Not staying here ever again.
Tom Quang
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 okt 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Lei
13 sep 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nga
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 nov 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
If you want to know how terrible it is then try
I stayed there only 2 nights then i gave it up. In the day time i went out with my friends, came back to sleep at late evening because I couldn't get another room at that time. It's a dirty hotel and nothing comfortable, the water there so smelly, I don't even want to take a shower, I brushed my teeth n washed my face with drinking water that i bought at the store. And no hot water to take shower unless asked the receptionist.. And a lot more inconvenient things..
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Joixus, Singapore
6 sep 2015
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Cheap Normal Hotel
Just as other guest experienced, no hot water shower, unless requested. But still long wait to have hot shower. Windows are damaged, can't close, no secure.
Joixus
6/10 – Redelijk
Joixus, SIngapore
6 sep 2015
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheap Normal Hotel
Just as other guest experienced, no hot shower if not requested and take long time get hot water after requested. Window are damaged, can't close and not secure.