Cherry Boutique Hotel
Hotel met gratis ontbijt, op 7 minuten lopen van Dong Khoi Street
Fotogalerie voor Cherry Boutique Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 queensize bed (VIP) laden

Tweepersoonskamer, 1 queensize bed (VIP)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Privéspa binnen
Klimaatregeling
Televisie
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Privéspa binnen
Klimaatregeling
Televisie
Een bidet
Privébadkamer
Badjassen
Waterkoker
Alle foto's voor Studio suite (Double) laden

Studio suite (Double)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Privéspa binnen
Klimaatregeling
Televisie
Een bidet
Privébadkamer
Badjassen
Waterkoker
Alle foto's voor Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Deluxe) laden

Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Deluxe)
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Een bidet
Privébadkamer
Badjassen
Waterkoker
Satellietzenders
Misschien vind je dit ook leuk

JW Marriott Hotel & Suites Saigon
District 1
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 325 beoordelingen
De prijs is € 203
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

15N Le Thanh Ton Street, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh City
Over deze accommodatie
Cherry Boutique Hotel
Vergelijkbare accommodaties

California Saigon Hotel & Rooftop Pool
California Saigon Hotel & Rooftop Pool
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 294 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Cherry Ho Chi Minh City
Cherry Hotel Ho Chi Minh City
Cherry Hotel
Cherry Boutique Hotel Hotel
Cherry Boutique Hotel Ho Chi Minh City
Cherry Boutique Hotel Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Cherry Boutique Hotel
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
NAOTO
Reisde met een groep
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOTO
8 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Naoki, edogawaku
Zakenreiziger
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoki
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
SAKI
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
SAKI
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
??
18 sep 2025
??
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Thayer
13 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Thayer
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
HIDEO
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
David
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Takaya
18 aug 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takaya
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tim
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Adrian
29 jul 2025
Adrian
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Fredrik
Reisde met een groep, Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fredrik
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUNORI
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUNORI
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUNORI
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUNORI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUYA
Zakenreiziger
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
KAZUYA
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Alexander, Sydney
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Reyna
27 jun 2025
Reyna
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
dilara
Reisde met een groep
17 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
dilara
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
7 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
vince
12 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vince
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Junichiro
12 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Junichiro
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Richard
8 jun 2025
Richard
2 nachten verbleven in mei 2025











