S79 Sunflower Hotel & Spa
Hotel in het stadscentrum in Ho Chi Minh-Stad, met gratis parkeerplaatsen, bij het congrescentrum
Fotogalerie voor S79 Sunflower Hotel & Spa





Beoordelingen
8,4 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op stad laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Een privรฉbadkamer
Hydromassage
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Een privรฉbadkamer
Hydromassage
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Een privรฉbadkamer
Hydromassage
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op stad laden

Executive tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Een privรฉbadkamer
Hydromassage
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

821 Le Hong Phong, District 10, Ho Chi Minh City, 700000
Over deze accommodatie
S79 Sunflower Hotel & Spa
Vergelijkbare accommodaties

Thiรชn Tร i Hotel
Thiรชn Tร i Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 183 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. VND 100000 per persoon
- Toeslagย voor luchthavenshuttle: VND 400000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hanz Sunflower & Spa Saigon
HANZ Sunflower Hotel Spa Saigon
HANZ Sunflower Hotel & Spa Saigon Hotel
HANZ Sunflower Hotel & Spa Saigon Ho Chi Minh City
HANZ Sunflower Hotel & Spa Saigon Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over S79 Sunflower Hotel & Spa
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
7,8
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
10 dec 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
4 nachten verbleven in december 2025
10/10 โ Uitstekend
sieu
9 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sieu
1 nacht verbleven in december 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
Thuy
25 okt 2025
Thuy
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 โ Redelijk
Meng Hwee
20 okt 2025
Positief: Personeel en service
Meng Hwee
4 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
tak ming
10 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tak ming
10 nachten verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
Matsui
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matsui
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Maeda
18 jul 2025
Maeda
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
nali
Zakenreiziger
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nali
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
July
Reisde met een groep, Zakenreiziger
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
July
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Daehang
Reisde met een groep, Zakenreiziger
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daehang
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Trung
25 apr 2025
Trung
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Yoichiro
14 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoichiro
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Tom, Renton
10 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Tom
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Derek
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Derek
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Derek
Reisde met een groep
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Derek
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Donald
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donald
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Hung
5 jan 2025
Hung
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Ivy
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivy
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
Khanh
Reisde met een groep
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel



Khanh
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Ivy
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivy
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
Ola
25 nov 2024
Ola
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Yusheng
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yusheng
3 nachten verbleven in februari 2024
6/10 โ Redelijk
Konomi
3 dec 2023
Konomi
1 nacht verbleven in november 2023
2/10 โ Ontzettend slecht
FUMIAKI
Reisde met een groep, Zakenreiziger
29 sep 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUMIAKI
2 nachten verbleven in september 2023








