Halo Hotel
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Ben Thanh markt
Fotogalerie voor Halo Hotel





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Room, No Windows laden

Deluxe Room, No Windows
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Designer toiletartikelen
Regendouchekop
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op stad laden

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Designer toiletartikelen
Regendouchekop
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer, uitzicht op tuin laden

Familie driepersoonskamer, uitzicht op tuin
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Designer toiletartikelen
Regendouchekop
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Regendouchekop
Een haardroger
Designer toiletartikelen
Een bidet
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

23 Thu Khoa Huan Street, Ben Thanh Ward, District 1, Ho Chi Minh City
Over deze accommodatie
Halo Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Vien Dong 2 Hotel
Vien Dong 2 Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.2 van 10, Goed, 7 beoordelingen
De prijs is € 20
inclusief belastingen en toeslagen
31 dec - 1 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. VND 120000–120000 voor volwassenen en ca. VND 120000–120000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 500000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Halo Hotel Ho Chi Minh City
Halo Hotel
Halo Ho Chi Minh City
Halo Hotel Hotel
Halo Hotel Ho Chi Minh City
Halo Hotel Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Halo Hotel
7,4
Goed
8,0
Netheid
8,4
Locatie
8,2
Personeel en service
7,2
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Junichi
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junichi
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
stephan
Reisde met een groep
18 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't let the Koi Pond fool you
stephan
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Steve
22 mrt 2025
Positief: Netheid
Steve
2 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
vasil
18 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vasil
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
Reisde met familie
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Sean
22 feb 2025
Positief: Comfort kamer
Sean
2 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Paul
21 feb 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Francois
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Noisy (very noisy)
Francois
3 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Rosetina
22 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rosetina
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
sama
Reisde met partner
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sama
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Mark
25 nov 2024
Mark
8 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kihyuk
Reisde met een groep
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kihyuk
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
MASATOSHI
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
MASATOSHI
5 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Duc
10 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Duc
7 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Duc
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short visit to Saigon
Duc
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
michael
5 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
michael
7 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Thao
25 dec 2023
Thao
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Norihito
13 nov 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Norihito
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Yukari
15 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukari
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
SHUICHI
Reisde met een groep
11 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHUICHI
2 nachten verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Phung
4 feb 2023
Phung
2 nachten verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
Damiano
3 feb 2023
Damiano
3 nachten verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
syuniti
2 jan 2023
syuniti
1 nacht verbleven in december 2022








