Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor S79 Happy Hotel 2





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 22
inclusief belastingen en toeslagen
13 aug - 14 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Family laden

Deluxe Family
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
S79 Happy Hotel 2 ligt in de buurt van District 10 en is gelegen bij een treinstation/metro. Een aantal culturele hoogtepunten zijn bijvoorbeeld Oorlogsmuseum en Opera van Ho Chi Minhstad. Wie daarnaast graag de winkelstraten afstruint, kan zich bij Ben Thanh markt en Bui Vien-promenade uitleven. Dierentuin en Botanische Tuin van Saigon en Dam Sen-waterpark zijn ook zeker het bezoeken waard. Maak van de gelegenheid gebruik om de activiteiten in de omgeving te ontdekken, zoals wijntours.

#283/69 Cach Mang Thang 8 Street, District 10, Ho Chi Minh City
In de buurt
- Pham Ngu Lao Street - 2 min. rijden - 1.5 km
- Bui Vien-promenade - 3 min. rijden - 1.9 km
- Ben Thanh markt - 3 min. rijden - 3.4 km
- Saigon Square - 3 min. rijden - 3.4 km
- Dong Khoi Street - 3 min. rijden - 3.4 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- A’dor cafe - 2 min. lopen
- Chút Chít Quán - Đặc Sản Ốc - 3 min. lopen
- Manwah Taiwanese Hotpot
- Con Gà Trống
- Cafe Hoa Viên
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Happy Hotel 2 Ho Chi Minh City
Happy 2 Ho Chi Minh City
Happy Hotel 2
HANZ Happy 2 Hotel Hotel
HANZ Happy 2 Hotel Ho Chi Minh City
HANZ Happy 2 Hotel Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over S79 Happy Hotel 2
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 jan 2025
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Van
Reisde met een groep, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Van
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Darren
1 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darren
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Jeff
28 aug 2022
Decent hotel
Jeff
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Dat
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dat
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Ong
21 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ong
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
YI JEN
13 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
YI JEN
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Chung Chen
3 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
你可以有更好的選擇
Chung Chen
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Denzil
19 mrt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Denzil
3 nachten verbleven in maart 2018
4/10 – Matig
Jason
17 mrt 2018
Negatief: Personeel en service
Jason
3 nachten verbleven in maart 2018
2/10 – Ontzettend slecht
kumsarock, 부산
4 feb 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel
kumsarock
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
David
17 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet and good value
David
2 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Non's, quimper
5 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tres bien
Non's
1 nacht verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Victor
16 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Victor
3 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Close to major attractions
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Thi Lam Anh
1 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thi Lam Anh
8/10 – Goed
Lek, Bangkok
25 apr 2017
Lek
Lek
10/10 – Uitstekend
Aein
17 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aein
8/10 – Goed
Lynn, Enoch, UT
3 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, crappy beds
Lynn
8/10 – Goed
Michael, Australia
14 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
happy vacation
Michael
6/10 – Redelijk
tony, Stockholm
18 feb 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tony
8/10 – Goed
Tommi, espoo
12 aug 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service