Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Nikko Saigon





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 112
inclusief belastingen en toeslagen
30 aug - 31 aug
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Nikko Club Deluxe Premium King laden

Nikko Club Deluxe Premium King
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Club lounge
Gratis babybed
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Nikko Club Deluxe King laden

Nikko Club Deluxe King
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Club lounge
Gratis babybed
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe King laden

Deluxe King
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(41 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Apart bad en douche
Alle foto's voor Deluxe Premium laden

Deluxe Premium
8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Apart bad en douche
Alle foto's voor Kamer (Nikko Club Junior Suite Queen) laden

Kamer (Nikko Club Junior Suite Queen)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Club lounge
Gratis babybed
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Nikko Club Executive Suite King laden

Nikko Club Executive Suite King
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Club lounge
Gratis babybed
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Appartement, 1 slaapkamer laden

Appartement, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Smart-tv
Alle foto's voor Appartement, 1 slaapkamer (Triangle) laden

Appartement, 1 slaapkamer (Triangle)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Nikko Club Deluxe Twin laden

Nikko Club Deluxe Twin
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Club lounge
Gratis babybed
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie appartement, 2 slaapkamers laden

Familie appartement, 2 slaapkamers
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Smart-tv
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

235 Nguyen Van Cu Street, District 1, Cau Ong Lanh Ward, Ho Chi Minh City
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. VND 750750 voor volwassenen en ca. VND 375375 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 1899975 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 7)
- Toeslag voor extra bed: VND 792000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Belasting-id: 0302102135
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Nikko Saigon
Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh City
Nikko Hotel Saigon
Nikko Saigon
Nikko Saigon Ho Chi Minh City
Nikko Saigon Hotel
Saigon Nikko
Saigon Nikko Hotel
Hotel Nikko Saigon Hotel
Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh City
Hotel Nikko Saigon Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Nikko Saigon
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Ana
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Aisha
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aisha
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
SOYOUNG
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SOYOUNG
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peter, Milpitas
Zakenreiziger, Reisde met partner
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peter, Milpitas
Reisde met partner
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
nhu
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nhu
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroto
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroto
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
nhu
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nhu
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
LUMAR
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LUMAR
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shugufta
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shugufta
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peter, Milpitas
Zakenreiziger
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Qianjie
30 jul 2025
Positief: Netheid
Qianjie
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met een groep
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Daniel
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Masayoshi
29 jul 2025
Positief: Netheid
Masayoshi
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Derrick
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Derrick
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
dat
Reisde met familie en kleine kinderen
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dat
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ka
26 jul 2025
Ka
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
James
Zakenreiziger
25 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
James
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Peter, Milpitas
Zakenreiziger
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan Shwo Kang, Singapore
Zakenreiziger
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryan Shwo Kang
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroko
Zakenreiziger
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroko
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
KEIJI
23 jul 2025
KEIJI
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Royden
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Royden
10 nachten verbleven in juli 2025