Saigon Hotel
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Saigon Centrale Moskee
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Saigon Hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Senior kamer (Senior Deluxe) laden

Senior kamer (Senior Deluxe)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Hd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Hd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Executive tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Hd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Hd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privรฉbadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

41-47 Dong Du Street, District 1, Ho Chi Minh City, 70000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Grand Saigon
Hotel Grand Saigon
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is โฌย 116
inclusief belastingen en toeslagen
1 sep - 2 sep
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslagย voor luchthavenshuttle: USD 30.70 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bijย het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komenย met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie te kunnen aantonen dat ze gehuwd zijn.
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Saigon
Saigon Hotel
Saigon Hotel Ho Chi Minh City
Saigon Hotel Hotel
Saigon Hotel Ho Chi Minh City
Saigon Hotel Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Saigon Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
24 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Hiroyuki
28 dec 2024
Hiroyuki
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Shingo
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shingo
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
Toshimasa
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshimasa
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Toru
9 dec 2024
Toru
2 nachten verbleven in november 2024
2/10 โ Ontzettend slecht
Anna
30 nov 2024
Positief: Netheid
Anna
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Rie
13 nov 2024
Positief: Netheid
Rie
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
jose leo
Reisde met partner
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jose leo
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
jose leo
Reisde met partner
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jose leo
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
jose leo
Reisde met partner
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jose leo
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
jose leo
Reisde met partner
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jose leo
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Alastair
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alastair
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
DAEHO
Reisde met een groep
24 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DAEHO
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 โ Goed
hideo
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
hideo
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
AEJAZ
14 jul 2024
AEJAZ
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 โ Goed
Hiromi
12 jun 2024
Positief: Personeel en service
Hiromi
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 โ Uitstekend
NALINTIP
Reisde met een groep
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NALINTIP
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 โ Uitstekend
NALINTIP
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NALINTIP
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 โ Goed
Toshiyuki
Reisde met een groep
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiyuki
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 โ Uitstekend
MASAMI
Reisde met partner
19 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAMI
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 โ Goed
LILIANE
26 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LILIANE
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 โ Goed
TETSUYA
Zakenreiziger
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TETSUYA
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 โ Goed
JAEWOOK
Zakenreiziger
5 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAEWOOK
6 nachten verbleven in september 2023
10/10 โ Uitstekend
Randy
19 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Randy
2 nachten verbleven in september 2023